Door mediahetze wordt Nederland gewelddadig

Door Joost Niemöller

De Nederlandse media plaatsen de kritiek op de aanhoudende stroom van illegale immigranten in de hoek van extreemrechts. Nog redelijk in het begin, vond Twan Huys het in Nieuwsuur nodig om te stellen dat de ‘vluchtelingen’ (in het woord alleen al zit de mediaframe, want we weten helemaal niet of dit vluchtelingen zijn) of met open armen of met ‘gestrekte armen’ werden ontvangen. Andere smaken waren er niet. Dat is een algemene teneur. Steeds weer wordt in de media de abjecte vergelijking tussen ‘grenzen dicht’ en WOII getrokken. Het neerzetten van Nederlanders die kritisch zijn over de instroom als nazi’s is inmiddels een rijke traditie in de media. Er is een lange rij voorbeelden aan te halen. (PDF)

Inmiddels moeten we dan dus vaststellen dat er wel erg veel nazi’s in Nederland wonen. Uit een gisteren gepubliceerd onderzoek bleek dat Nederlanders niets moeten hebben van de ‘vluchtelingen.’

Zelfingenomen nieuwsbepalers zoals Pieter Klein, adjunct hoofdredacteur van RTL Nieuws, vinden het nu nodig om openbaar afstand nemen van de Nederlandse bevolking, die zich niet goed genoeg liet indoctrineren door zijn politiek correcte kanaal.

Tja.

Nederland is veranderd. Maar de Nederlandse media zijn dat niet.

Jeroen Pauw is al maanden bezig met zijn kruistocht tegen de Nederlandse bevolking, nu weer door te suggereren dat de critici op de inspraakavonden en het neonazistische clubje NVU één pot nat zijn. Hij nodigt NVU voorman Constant Kusters uit  bij zijn tafel als gewoon weer één van die immigratiecritici, zonder in te gaan op het neonazistische gedachtegoed van Kusters, zoals dat bijvoorbeeld terug te vinden is in zijn autobiografie. (Ik beschreef dat hier.)

Dat is geen naïviteit, maar kwaadwillendheid. Dat is een hetze.

Vind je het dan vreemd dat er een sfeer ontstaat van dreigementen en geweld?

Er was niets mis met de brief die de fractieleiders hierover opstelden. (PDF) Maar de media die daarover berichten weigeren de hand in eigen boezem te steken.

De media hebben dit klimaat gemaakt, door iedere redelijke kritiek te smoren, door te blijven spreken over ‘vluchtelingen’, en door de critici neer te zetten als nazi’s.

Wie zo snel en ondoordacht de nazi optie op tafel gooit, weet dat de toch al bestaande onmachtige woede onder de Nederlandse bevolking over de hen opgedrongen immigratie, vroeg of laat zal leiden tot explosieve situaties. Kogelbrieven, auto’s in de fik. De sfeer in het land is weer precies als vlak na de moord op Fortuyn. U weet wel, die politicus die in de media tot nazi werd uitgeroepen.

 

 

 

 

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookPrint this page

79 Reacties

  1. Nou Henk, ik ben een haan en ik doe alle kippen hier onder de appartementen en dat is vrijheid van meningsuiting ofschoon Milady er anders over denkt als ik weer zo’n herrie veroorzaak….. En dat in het paars.
    Samengevat: kukeldekuuuu.

    Zo en nu naar de berichtgeving inzake de pers. Ik ben blij met het internet en zijn mogelijkheden. Feitelijk is alles dat op NOS wordt gepresenteerd op het weerbericht na kolder en zelfs dat laatste is plausibel. En dan heb ik het over het weerbericht.
    In Singapore it’s so easy. Rain in the morning, in the afternoon, moesson started, smog gone, put on your flippers. (slippers enz)

    • Maar nu nog even met echte argumenten te komen. Tot nu toe ben je/zijn jullie er nog niet in geslaagd. Ik weet heus wel dat ik daarmee jullie uitdaag terwijl,ik heus wel weet dat jullie gewoon het recht hebben om mijn moslimfamilie te schofferen en de grond in te trappen, simpelweg omdat ik weiger toe te geven dat ze niet gehoorzamen aan jullie beeld hoe ze zijn.
      Als jij me nu gewoon precies uitlegt waarom mijn familie fout is dan zal ik samen met jou (op afspraak natuurlijk) ze eventueel een eerste aanzegging te geven om te verdwijnen en eventueel een volgende keer ze dood te schieten echter niet voordat ze erkennen dat zij wel degelijk miljoenen zo niet miljarden joden en christenen hebben afgemaakt.
      Deal?

  2. Dit draadje gaat over de hetze van de linkse media tegen de criticasters van het vluchtelingenbeleid.
    Snap dus dit wezenloos gelul van sommigen niet.
    Er zijn hier sukkels die hier beter niet kunnen zijn.
    Je bent het eens met wat Joost zegt of niet.

    • Ik heb het erover gehad dat Joost als iemand die tamelijk vaak in de media komt (deze pagina’s zijn ook onderdeel van de “media”) zelf stevig ijvert aan de hetzes. Natuurlijk is de linkse media altijd heel fout geweest want ze zijn immers altijd kritisch. En dat is verboden. Wilders wil dat ook verbieden, maar Hitler had ook al de grootste problemen met de linkse media. Daar kwam ook nog eens bij dat die vaak betaalt werden door de joden.

      • Als aanvulling hierop. Hitler ergerde zich aan het feit dat Frankrijk in snel tempo “vernegerde”. Dus er kwamen steeds meer negers in het land. Misschien nog wel gevaarlijker dan joden. Ook dat was het werk mede van links.
        de islamisering die je overal om je heen ziet is ook het werk van ons, linksmenschen. Als we niet oppassen dan mogen we geen mensen meer discrimineren en vals beschuldigen. Ook geen mensen vervolgen meer. Allemaal zaken die in de Koran vermeldt staan.
        Mohammed had een pest aan christenen die joden vervolgden. Hij vond de joden ook fout die mensen wilden buitensluiten van het geloof dus “natuurmensen” (negers dus) In Israël zul je nauwelijks een neger aantreffen en die er zijn worden het meest gediscrimineerd.

  3. @Arjope
    De pers is al heel lang niet meer onafhankelijk. Joost is een baken.

    • “De pers is al heel lang niet meer onafhankelijk. Joost is een baken.”
      .
      Zo zie ik het ook. @Arjope stoorde zich aan de “discussie” tussen mij en @deander vermoed ik. Kan ik me ook wel voorstellen want met die persoon is sowieso geen discussie mogelijk, toch probeerde ik het tegen beter weten in vanwege zijn beschuldigingen. Had ik niet moeten doen, my bad.

      • @Dick
        Die dorpsgek kopieert telkenmale zijn eigen rotzooi. Ik heb ze al weet ik hoeveel maal voorbij zien komen. Zelfs Jole krijgt er galbulten van en dat wil wat zeggen.
        Inzake de pers; op Joop beweert men dat die extreem rechts is. Mijn idee is dat Nederland (maar niet alleen Nederland ) geen echt onafhankelijke berichtgeving meer kent en dat is tragisch.

        • Gelukkig dat jij nog wel onafhankelijk bent. Daarom ben je dan ook vrij om kritiekloos alles na te blaten. Dat mag in ieder geval wel van de rechtse pers. Kun jij iets kloppend noemen van die pers? Of moet je daar toestemming aan bijvoorbeeld Wilders voor vragen?

  4. Je zegt nu eindelijk eens iets wat klopt. Je bent niet in staat om met me te discussiëren, simpelweg omdat je geen argumenten hebt.
    Je hebt dan ook nog steeds niet met me “gediscussieerd”.
    Veel mensen hebben dat probleem met me. Ze zijn niet in staat om iets te weerleggen danwel te laten zien waarom ik het (al dan niet volgens hun) fout heb.
    En dan krijg je inderdaad dat men me probeert in de ban te doen en tevens als het grootste gevaar voor henzelf en de hele mensheid af te schilderen.
    Probeer het toch nog maar eens. Dan toon je tenminste moed. Wat is het verschil tussen jullie en Hitler wat opvattingen betreft omtrent (s)links/joden vs Palestijnen en/of islam? Grijp je kans! Voordat de islamisering en onderdrukking door ons om zich heen heeft gegrepen en je helemaal met geweld wordt onderdrukt en je gedwongen wordt je vrouwen te slaan in naam van de islam.

  5. Het is vreemd als je Joost een “baken” noemt. Dat houdt dus in dat je steun zoekt bij hem. Dat je zelf niet in staat bent om kritisch te zijn.
    Zelfs Joost zal zich bij deze opmerking van je zich achter de oren krabben, tenminste dat mag ik aannemen.
    Het zijn mensen als Wilders die geen enkele kritiek willen toestaan. Ze weten dat ze dan vastlopen.
    Als je Joost daarmee vergelijkt zou je hem denk ik hevig beledigen. Ga je even schamen en bied je verontschuldigingen aan.

  6. Dick, ik heb het over jullie gedachtegoed. Die komt overeen met die van Hitler. Ik heb dat keurig aangetoond. Ik heb dáár dus kritiek op. Hitler had het niet over het geloof van joden of sociaaldemocraten, maar op de manier waarop ze handelen/denken. Dat is dus de kritiek die jullie ook verwoorden. Mensen zoalsw ij (ik ben ook nog jood ook) zijn heel slechte mensen omdat we gewoon mensen helpen in ons eigen belang terwijl jou geloof/opvattingen er vanuit gaat dat mensen alleen maar in jou belang dienen te handelen en anders zijn ze ongehoorzaam.
    Krijg ik nog een lijstje van de verschillen van de opvattingen tussen jou en Hitler? Of ben je bang dat je dan door moslims of linksmensen afgemaakt gaat worden?

    • Kom dan met voorbeelden waaruit dat zou blijken.

      • Vergelijk je reactie om 31 oktober 2015 om 21:06 met die van mij om 1 november 2015 om 08:10 Noem de verschillen.
        (Bij deze mogen uiteraard anderen die poging ook wagen, uiteraard.)

  7. Enfin, het probleem met percentages en statistiek is dat je er zo heerlijk mee kunt knoeien. Nee niet in je eigen budget, maat voor de rest is het carnaval. Ik kom uit de bankenwereld met een leuk salaris. Nu in ruste omdat ik ernstig ziek werd.
    Gaat nu weer goed en ga voor de honderd, maar laat onverlet dat ik zaken gezien heb die nogal dubieus waren.
    En dan wil ik het nog niet eens hebben over papa dagen Wouter Bos. Grrr

    • Je bent vast en zeker ernstig ziek geworden door de moslims die de steun hadden van Wouter Bos.

      • Tsja.. de pvda was er oorspronkelijk voor de (autochtone) arbeider. Beter gezegd, de socialisten namen de arbeiders uit die tijd aan de hand om ze te kunnen verheffen. En wat wil nu, de oorspronkelijke achterban is uiteindelijk daadwerkelijk verheven. Wel met als gevolg dat ze zich niet meer van alles op de mouw laten spelden en als een mak schaap aan de hand meelopen in hun waanzin. Dus wat doet de hedendaagse pvda/socialisten/links doodleuk, ze importeren gewoon achtergesteld volk zodat ze die aan de hand kunnen nemen en te verheffen. Echter, de werkelijke drijfveer van de pvda/socialisten/links om achtergesteld volk aan de hand te nemen en te verheffen is dat ze zichzelf zodoende als de ware verheven herrenvolk kunnen wanen. Het is enkel narcistisch zelfpijperij, dat gaat zover dat ze het voormalige volk en de oorspronkelijke aanhang aan de kant zetten en een heel nieuw volk importeren. En dat allemaal enkel en alleen ter eigen eer en glorie.
        .
        Wat dacht je daarvan?

        • Je moest eens weten hoeveel je reactie overeenkomt met die van Hitler die links ervan beschuldigde te heulen met de joden.
          Pagina 398 Mein Kampf
          De Jood gaat hierbij als volgt te werk: Hij gaat tot de
          arbeiders en geeft voor, diep begaan te zijn met hun lot,
          en doet zelfs verontwaardigd over hun armoede en
          ellende, om op deze wijze het vertrouwen te winnen.
          Hij spant zich in, om alle werkelijke of ingebeelde
          moeilijkheden van hun leven te bestuderen – en bij hen
          het verlangen naar verlossing uit zulk een bestaan sterk
          te maken. Het verlangen naar sociale rechtvaardigheid,
          dat in iedere Ariër latent aanwezig is, weet hij op
          meesterlijk sluwe wijze op te zwiepen tot haat tegen
          degenen, die door het geluk beter zijn bedacht, en geeft
          daarbij aan die strijd tegen het sociale onrecht de vorm
          van een wereldbeschouwing.

  8. @Dick
    Henk heeft ‘ het boek’ op de kop.

    https://arbeitertum.wordpress.com/2010/10/11/warum-sind-wir-sozialisten/

    Zal wel een harde noot worden voor Henk.

    • Vast wel. Maar ondertussen kunnen jij/jullie er niet onderuit dat jullie nobel gedachtegoed 1:1 overeenkomt met die van Hitler.
      Of zie je verschillen? Het is toch zo dat links alleen maar op een heel stiekeme manier probeert door verbeterde sociale omstandigheden te creëren jullie als lijdende mensheid de wind uit de zeilen te halen? Jullie schamen je toch dood iedere keer als je betere sociale voorzieningen hebt dat je gedwongen wordt die te accepteren?
      Maar ondertussen demonstreren jullie dus weer hoe jullie in elkaar steken en waarom jullie altijd bang zijn voor mensen als ik. Want wij weten namelijk wél hoe de zaken in elkaar steken.

  9. Dus jij bent van mening dat het hedendaagse socialisme veel overeenkomsten vertoont met het socialisme uit de nazi periode. Met dat verschil, toentertijd was het nationaal socialisme, tegenwoordig is het internationaal socialisme.
    .
    En daarbij komt ook nog dat Mein Kampf letterlijk hetzelfde betekent als Mijn Jihad, en zo is het balletje rond.

  10. Dick, waarom ben je zo laf om niet toe te geven dat jou denkbeelden praktisch 1:1 overeenkomen met die van Hitler. Je kunt het toch gewoon direct zien?
    Als je zegt dat “Mein Kampf” overeenkomt met “Mijn Jihad” dan betekent dat dus dat je dan kennelijk geïslamiseerd bent zo ook Hitler dat was. Jullie ideeën zijn toch hetzelfde?
    Jij/jullie beschuldigen me van van alles maar je komt er nooit en beweert zelfs dat uk geen antwoord heb.
    Probeer het nu eens. Of moet ik op jou onzin over de interpretatie van het socialisme ingaan?

    • Dus wanneer je kritiek hebt op religies dan komt dat 1:1 overeen met het gedachtengoed van Hitler?
      .
      Als je dat niet bedoelt, waar heb je het dan over? Geef eens voorbeelden.

  11. Ik hoor nog steeds die echo….. Is ie e weer een uitgegooid bij Jole? Hé kneus, doe eens een onderzoek naar de inlassen naar de Indiase genocide door dat moordvolk! Ow wacht, ze verzetten zich tegen de cultuur die die lamzakken kwamen brengen en toen mochten die herrenvolk in de aanval gaan, nee volkomen duidelijk.
    Zwabber toch op Henkie. Wellicht dat Jole nog onder de indruk komt onder de volgende nick, maar echt man, je bent te dom om strepen op de weg te mogen zetten.

    • Gelukkig mag jij wel mijn familie de grond in trappen. Als we afspreken dat ik jou de adressen geef van hen en erken dat als jij ze in elkaar schopt dat je daar het volste recht toe hebt omdat dat immers strijdig is met de de verderfelijke ideologie en tirannie van de islam zouden we dan vrede kunnen sluiten?
      Maar tot zolang we nog niet ot een overeenkomst zijn gekomen en dus zolang je nog gewoon mag liegen en bedriegen en nooit iets hoeft te bewijzen zoals ook Wilders dat nooit hoeft te doen, is er een tussenoplossing mogelijk?
      Joost Niemüller kan je er vast ook wel bij helpen. Immers ook hij weet overtuigend te bewijzen dat alles wat ik beweer er niks van klopt en dat moslims wel degelijk sinds hun ontstaan miljarden mensen om het leven hebben gebracht en dat ze wel degelijk in de Koran hebben staan dat zij vrouwen, joden en christenen mogen onderdrukken en dat het feit dat joden en christenen dat doen HET bewijs is van de macht van de islam.

  12. @Dick
    Je hebt gelijk. Het gaat hier om een OMSTREDEN imam en aangezien wetenschappelijk is vast komen te staan dat zo iemand door 1½ miljard moslims prompt worden gehoorzaamd net zoals de OMSTREDEN heer Wilders ook altijd wordt gehoorzaamd en derhalve iedereen fout is behalve de mensen die in jou en Wilders geloven.
    Ik heb je laten zien via de Ikon site http://is.gd/cZxu84 (uiteraard is die omstreden) dat er wel degelijk veel meer respect t.o.v. vrouwen bestaat bij de islam.
    Sorry dat ik geen antwoord heb gegeven op de vraag hoe het zit met sjiietische de soennitische islam. Ik had onmiddelijk moeten togeven dat toen de Amerikanen een half miljoen mensen in Irak afmaakten zij helemaal geen onderscheid maakten en dat de 170 miljoen dooien de vroige eeuw in Europa allemaal het werk was van sjiietische en de soennitische legers. En uiteraard moet ik ook toegeven dat de joden ook allemaal vermoord zijn door hen. Christenen zoals Duitsers en Amerikanen doen zoiets niet.

    • Oké, je weigert de andere vragen te beantwoorden, wat betekent dat ik klaar met je ben. Niet dat ik twijfelde aan @Toetssteen zijn woorden maar ik wilde overtuigend bewijs. Bij dezen.
      .
      Desondanks wens ik je nog veel succes met je getroll, doei doei..

      • @Dick
        Amusement voor de avond. Bij jullie middag. Mijn grootste lol is dat ik leef in een wereld die nooit slaapt. Hier is het nu 20 minuten voor midnght. ik babbel met mijn zoons in Nederland, en met mijn vrienden in Canada en Argentinië, Colombia en Chili.
        Ik vind het fantastisch, maar soms erg vermoeiend. Maar je weet dat zulks komt omdat ik niet hou van andere geurtjes.
        Vanavond trouwens een geweldige curry met vis gegeten.
        Zwaait even naar gekke henk.

  13. Ik wil nog wel even je vragen wat ik met m’n moslimfamilie moet doen die weigeren toe te geven dat zij verachterlijk zijn omdat ze immers geheel strijdig met jou geloof handelen. Jij hebt geleerd om mensen te discrimineren> Mijn familie en zelfs ik zelf wijst dat af.
    Niet alleen omdat mijn familie dat vanuit hun geloof niet mogen doen maar gewoon omdat het gewoon niet hoort.
    Zouden we tot een compromis kunnen komen als we om de andere week moslims en vrouwen in elkaar slaan. Dus jij slaat moslims in elkaar en ik sla je vrouwen een week erop in elkaar. Dus net als Dion Graus deed. http://is.gd/dvayAk
    Ik heb dan een excuus omdat ik “geïslamiseerd” ben. Jij omdat je weet hoe gruwelijk moslims zijn omdat ze eeuwenlang zich verzetten tegen zich te laten vermoorden door christenen en joden, terwijl ze wel weten dat god heeft bepaald, samen met jou Wilders, Bolkestein en Fortuyn ze inferieur zijn omdat ze geen discriminatie toestaan.

  14. Dick.
    Je bevestigd toch gewoon wat ik niet alleen hier maar ook elders vertel? Jullie komen er nooit uit als je met me discussieert. Jullie weten namelijk wel dat het een onmogelijkheid voor jullie is omdat jullie je gewoon laten voorliegen door iedereen w.o. dus ook Joost Niemüller.
    Alles waar ik aan refereer en dus links bij geef zijn prima onderbouwd. Ik weet echt wel waar ik het over heb.
    Joost e.a. weten dat jullie niet weten waar zij en ik het over hebben. Daarom bedriegen ze jullie dan ook. Ze kunnen dat gemakkelijk doen, juist door jullie onwetendheid. Je kunt heel gemakkelijk zien dat elke link die ik geef een ECHT bewijs is. Dus geen “interpretatie”. Iets wat je mogelijk anders kunt lezen om daarmee jullie racisme en discriminatie te rechtvaardigen. Jullie zijn niet in staat de massamoorden door jullie soort t.a.v. moslims en joden te rechtvaardigen. Jullie soort is er wel degelijk eeuwenlang schuldig aan geweest. OK De massamoord op Van Gogh was verwerpelijk. Toch?

    • Ik reageer toch nog maar een keer op je want naar aanleiding van je ongegronde beschuldigingen zit ik met een vraag, hoewel ik nu al weet dat je ook die niet gaat beantwoorden.
      .
      Je beschuldigt me van discriminatie en racisme, ik weet niet waarop je dat baseert maar het zal wel te maken hebben met mijn kritiek op de islam, zoals ik kritiek op iedere religie heb maar daar zal ik je niet over horen. Sterker nog, ook jij schopt tegen het christendom en/of christenen, dat mag en kan blijkbaar wel zonder bang te hoeven zijn voor racist uitgemaakt te worden.
      .
      Als je mij al van discriminatie en racisme beschuldigt, waar beschuldig jij soennitische moslims dan van die sjiieten/alawieten/alevieten afslachten enkel omdat ze een andere stroming aanhangen? Wat vind je van die moslims?

      • De strijd tussen de verschillende stromingen heeft slechts te maken met machtsstrijd. De leiders willen de macht hebben. Het zijn “normale” godsdienstoorlogen en ook vergelijkbaar met bijv. de strijd tussen het communisme en kapitalisme.
        Wij hebben er geen last van en bedenk ook nog maar eens dat zowel de communisten als de “islamitische” landen ons, het “vrije westen” nog nooit aangevallen hebben, maar omgekeerd wij hen wel tot op de dag van vandaag, waarbij “wij” maar al te vaak refereren aan het geloof, meestal het christendom, maar dus ook het jodendom “verdediging” wordt aangevoerd.
        De “Joodse Staat” is ontstaan op basis van het geloof. De Arabische landen die die hebben willen voorkomen deden dat niet vanuit een geloof, maar streden voor het Palestijnse volk wat door christenen en joden op een ongelofelijke manier is behandeld. En dat terwijl die landen de joodse vluchtelingen uit Europa tijdens de oorlog hebben opgevangen.

  15. “De strijd tussen de verschillende stromingen heeft slechts te maken met machtsstrijd. De leiders willen de macht hebben. Het zijn “normale” godsdienstoorlogen en ook vergelijkbaar met bijv. de strijd tussen het communisme en kapitalisme.”
    .
    Dus wanneer het jou uitkomt gebruik je geen termen als racisme en discriminatie maar noem je het machtsstrijd en “normale” godsdienst oorlogen.
    .
    Prima, stop met discrimineren en stel alles en iedereen gelijk en spreek voortaan alleen nog over machtsstrijd en “normale” godsdienst oorlogen. Want ‘gelijke monniken gelijke kappen’, toch?! Of ben jij van mening dat niet alles en iedereen gelijk is en ben je voorstander van racisme en discriminatie?

  16. “De strijd tussen de verschillende stromingen heeft slechts te maken met machtsstrijd. De leiders willen de macht hebben. Het zijn “normale” godsdienstoorlogen en ook vergelijkbaar met bijv. de strijd tussen het communisme en kapitalisme.”

    Dus jij vindt het minder erg en verwerpelijk wanneer mensen elkaar op beestachtige wijze afslachten vanwege wat jij noemt een machtsstrijd of een “normale” godsdienst oorlog dan wanneer ik bijvoorbeeld zeg het christendom een nare en achterhaalde religie te vinden, want dan beschuldig je me met bloeddoorlopen ogen schuimbekkend van discriminatie en racisme.
    .
    Onderbouw dat eens.
    .
    (hoewel we allemaal begrijpen dat je enkel met dat excuus kwam om zodoende de vraag te ontwijken wat je van die moslims vindt. Jij bent niet eerlijk)

  17. Gewoon negeren die mafkees toetssteen, is het beste…..

    • Ja. Stel voor dat je m’n links zou controleren. Wat moetje dan? Dan kun je niet meer mijn moslimfamilie discrimineren. Iets wat henja renlang is overkomen. Je zou dan bijvoorbeeld ook moeten bedenken dat ik toen ik in elkaar geslagen werd omdat ik opkwam van moslims/allochtonen dat dat terecht was.

      • Kneus
        Hier hebben ze vorig jaar Little India zowat afgebroken, waarom, nou ehhh the better people and the gouvernement said no. And than they robbed en do what they use to to and now they enjoy after caning the nice treatment in Changi hotel.

        Kijk, dat is de manier om islam te behandelen. Maar het gaat over Kusters die 1 ding met Wilders gemeen heeft en dat is het terechte dat een welvaartsstaat alleen te handhaven is met opgehaalde stadsbruggen.
        Hoe daar kan men over twisten. in Singapore is het vrij simpel, vandaar dat de belastingen ook laag zijn, geen vangnet hè.
        In Europa vangen we nu baarden op op kosten van de taxpayers.

  18. @Primo
    Je weet, ik ben een xenofobe zeer racistische salamander, in Singapore die verzot is op tropische regens die nu bij goddelijke bakken uit de lucht vallen. Weet je wat lastig is? Weerstand te n=bieden aan de dim sum en de sushi. Weet je hoe xenofoob ik ben?

    Lol Primo, inderdaad, die gast is knots en da’s al heel lang het geval.
    Weet je trouwens dat Kusters nog inkeer is dan de SP, maar bij iets meer communistisch stemt op de SP?

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Constant_Kusters

    Best bizar. Het verhoudt zich tot de PVV als Mao tot Ayn Rand..

  19. “Niemand durft immers meer veilig langs moslims te lopen?”
    .
    Loop eens als westerling met je vrouw gekleed in een minirokje en topje door een islamitisch land zoals bijvoorbeeld Saoedi Arabië, of laat haar in bikini aan het strand liggen. Gewoon voor de grap om te kijken hoe ver je komt, hoe ver kom je denk je? Hoe lang hou je het als niet-moslim vol in bijvoorbeeld de Islamitische Staat denk je?
    .
    “Immers moslims weigeren toe te geven dat ze minderwaardig zijn en hier alleen maar komen om de Nederlanders te onderdrukken? ”
    .
    Waarom komen ze dan wel naar landen als NL volgens jou? Als je zegt dat ze vluchten voor geweld, voor welk geweld vluchten ze dan? Als je zegt dat ze voor westers geweld vluchten, waarom vluchten ze dan naar westerse landen?
    .
    Kan je die vragen beantwoorden?
    .
    Wat je wel met zekerheid kan zeggen is dat moslims niet naar NL komen uit liefde voor het land, of uit liefde voor de Nederlandse cultuur, of uit liefde voor het Nederlandse volk.
    .
    Dus…

    • Daar heb je wel een punt. Alle islamitische landen zijn als Saudi Arabië. Ik neem aan dat jij in alle Islamitische landen bent geweest. Toen mijn vrouw en ik op naaktstranden in Turkije, Tunesië en Marokko lagen kwam stante pede Saudi’s langs die ons dwongen om onze kleren aan te trekken. Overal ter wereld worden we bedreigd door moslims. Zelfs op naaktstranden in Nederland durft zich niemand meer naakt te vertonen. Gelukkig dat we dankzij Wilders c.s. ervoor gewaarschuwd zijn.
      Tegenwoordig heb ik altijd een geweer bij me als ik naakt loop.
      Heb jij een idee als ik een moslim doodschiet hoe ik dat veilig kan doen zonder aangeklaagd te worden. We weten allemaal dat de linkse elite van de PvdA zich er niks van aantrekt hoeveel moslims alleen al in Nederland mensen afslachten als ze naakt lopen.

      • Ow my, hebben we totaalgek Henk Veldman! Jooooostt. Die gast wordt zelfs wekelijks van de Joop gemikt en kiest weer een nieuwe nick, daarna gaat hij door naar Standpunt en is nu zo ongeveer toe aan zijn honderdste nick.
        Hanteert de Suikerspin van gesjeeste non Armstrong en heeft een familie die een sultan met vier vrouwen en honderd bijvrouwen verre overtreft. Heeft een obsessief Wilders complex en zit in een seksuele spagaat.

        • Je probeert een baantje te bemachtigen als m’n biograaf. Je weet tamelijk veel over me.
          Het is inderdaad zo dat in gebieden waar men me vaak leest een verhoogde slijtage van de Ctrl-Alt-Del toetsen te constateren valt. Men raakt immers voortdurend in paniek als ik gewoon ALTIJD bewijs dat iets niet klopt dan wel “anders” is.
          Ik weet wel dat jij zeker weet dat ik de islam “je van hét vindt” en dat ik zit te liegen als ik dat ontken. Ik heb echter slechts wel eens beweert dat die “beter” is dan andere religies. En ik weet ook dat wat men er over beweert, aantoonbaar leugens zijn en de beweringen over het geloof meer links naar de Bijbel hebben.
          Probeer eens het volgende te weerleggen. (Let wel. De pogingen zijn op eigen risico. Moet je hartritmestoornissen krijgen kan ik je niet helpen.)

  20. Respect voor vrouwen is heel simpel te bewijzen. Zie vanuit onverdachte hoek de site van de Ikon. http://is.gd/cZxu84
    Er wordt soms dolenthousiast uit de Koran http://is.gd/msA8R6 het volgende geciteerd waar de Ikon, ook maar wel goede uitleg naar verwijst:
    “57. En zij schrijven dochters aan Allah toe en zichzelf wat zij wensen (zonen).
    58. En wanneer aan één hunner (de geboorte) van een meisje wordt gemeld, verduistert zijn gezicht en hij is vol toorn.”
    “Zie je wel?”, wordt er gejuicht. “Hier staat dat moslims liever jongetjes dan meisjes hebben.”
    Nee dus. Het gaat er in de hele soera er over dat mensen/mannen die niet of nauwelijks met een geloof op hebben het zo draaien dat als ze een meisje krijgen daarvan de “schuld” bij god leggen en als ze een jongetje krijgen er trots op zijn omdat het hun eigen prestatie is geweest.

  21. Zie http://is.gd/omjkuv
    Wanneer een vrouw in ernstige mate ongehoorzaam is aan haar echtgenoot heeft de man volgens de Koran het recht haar, na een traject van vermanen en vermijden, licht te tuchtigen door middel van een symbolische, lichte tik met een miswak, een takje dat gebruikt wordt om de tanden te reinigen. De tuchtiging mag geen pijn doen en geen letsel veroorzaken. Een Hadith vermeldt dat Mohammed ooit zijn afschuw uitsprak over het slaan met de woorden: ‘Hoe is het mogelijk dat iemand zijn vrouw slaat zoals je een wilde kameel slaat en vervolgens met haar wil slapen?’.
    Zou Dion Graus z’n vrouwen hebben geslagen met een tandenstoker? http://is.gd/dvayAk

    • @DeenaDander, hoe mag de vrouw haar man straffen, wat vertelt de koran daarover? De man mag volgens de koran meerdere vrouwen hebben, mag de vrouw volgens de koran meerdere mannen hebben? etc..
      .
      Ik vind mensen zoals jij heel erg eng, want:
      .
      Heb jij je al bekeerd tot de islam? Zo niet, waarom niet? Zo niet, waarom ben je de islam dan aan het spammen?
      .
      Welke islam is jouw favoriet, de sjiietische of de soennitische? Plus onderbouwing aub. Voor wie heb je meer sympathie, de Mekka moslims of de Medina moslims?
      .
      Als je serieus genomen wil worden dan moet je wel duidelijkheid gaan verschaffen want tot nu toe geloof ik je niet.

  22. “Heb jij een idee als ik een moslim doodschiet hoe ik dat veilig kan doen zonder aangeklaagd te worden”
    .
    Dat is heel simpel: bekeer je tot de soennitische islam (als je dat al niet gedaan hebt, heb je dat niet gedaan, waarom niet?), meld je aan bij de Islamitische Staat en dan kan je naar hartenlust moslims als beesten afslachten. Het liefst sjiieten en alawieten, maar wanneer je soennieten die niet streng in de leer zijn op beestachtige wijzen afslacht ben je ook de held en mocht je er zelf bij sterven dan krijg je als beloning 72 maagden in het eeuwige paradijs. En jij dacht al tevreden te kunnen zijn wanneer je niet aangeklaagd wordt, mallerd die je bent.
    .
    @Toetssteen, bedankt voor de tip!

    • De vrouw straft een man door hem te mijden. Dus ook geen seks.
      Meerdere vrouwen http://www.gotquestions.org/Nederlands/polygamie.html Natuurlijk deed men dat pas toen men gedwongen werd zich te islamiseren.
      Je vind mij “eng”. Ik vind mensen eng die smoesjes zoeken om mensen te discrimineren. De islam verbiedt pertinent elke vorm van discriminatie.
      Ik ben jood en kan me in Israël vestigen. Jij niet. Wie vind jij die gelijk hebben. De joden toen ze in ’48 voor de misdaden van christenen de Palestijnen verjoegen als goedmakertje voor die misdaden of de moslims In Israël die weigerden toe te geven dat zij eeuwenlang de joden hadden vervolgd.
      De dappere christenen hebben ook eeuwenlang miljoenen moslims vermoord.
      Vind je jezelf niet erg eng? En wedden dat je maar hoopt dat ik “verbannen” zal worden omdat je er niet uitkomt?

      • “De vrouw straft een man door hem te mijden. Dus ook geen seks”
        .
        Dat is het enige antwoord waarmee je komt? En de andere vragen omzeil je, waarom kan je de andere vragen niet beantwoorden? Als reactie op jouw enige antwoord: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3844464/2015/02/04/Omstreden-imam-Vrouw-mag-nooit-seks-weigeren.dhtml
        .
        Jij bent duidelijk een troll want anders had je alle andere vragen ook beantwoord, maar dat doe je niet. Wil je bewijzen dat je geen troll bent, beantwoord mijn andere vragen dan ook. Moet voor jou toch geen probleem zijn!?

  23. @Dick
    Die vent is knettergek! En dat is hij al jaren! Meest bekende Nick = Henk Veldman, woonachtig in Groningen.
    Aan de linkerhand heeft hij een fluwelen handschoen en een mond vol honing om islam te promoten als zijnde zo heerlijk en vooral goed voor vrouwen.
    Persoonlijk ken ik niet 1 religie die goed is voor vrouwen, maar volgens gekke Henk is islam je van het!

  24. De exodus in omgekeerde richting lijkt niet meer te stoppen . Zorgwekkende beelden op zerohedge http://www.zerohedge.com/news/2015-10-29/what-invasion-europe-looks . Ook op youtube veel video beelden te zien . De een zorgwekkend de ander angstaanjagend . Na de moord op Fortuyn zag ik de verandering en verdeeldheid binnen ons zo tolerante Nederland plaatsvinden dat ik heb besloten om Nederland te verlaten . Woon nu in een pittoresk dorpje aan de Costa Brava in Spanje waar het nog gemoedelijk aan toe gaat . Nog ja en voor zolang het nog mag duren . Want inmiddels vinden de veranderingen binnen de goegemeente ook plaats vinden . Moet nu steeds denken aan het liedje ” Vluchten kan niet meer ” . Er is nog een sprankje hoop , de meeste vluchtelingen trekken verder naar het rijke Noorden .

    • ” Vluchten kan niet meer ” is van Annie MG. Reken maar dat die (ik heb haar gekend) zich voor 1000% zal inzetten voor de vluchtelingen. Ze was ook echt “VARA” en links.
      Joost Niemüller heeft het over de mediahetze, waardoor Nederland gewelddadig zou worden. Joost zit ik dik in de media. En reken maar dat mede door hem mensen ook gewelddadig worden.
      Hij wordt namelijk behoorlijk vaak geciteerd met z’n discriminerende artikelen en z’n opstelling jegens moslims. Immers moslims weigeren toe te geven dat ze minderwaardig zijn en hier alleen maar komen om de Nederlanders te onderdrukken? Niemand durft immers meer veilig langs moslims te lopen?

  25. g.h.m.leferink

    30 oktober 2015 op 09:26

    Deel 2, voorbeelden.
    # Zuidlaren, een paar jaar geleden: een grietje is jarig en er komt een uitnodiging terecht in een of ander kwekmedium. Gevolgd door het aan dikken/ophitsen door mediagluipers. Weer gevolgd door rellen in Zuidlaren, waar vervolgens de SCHULDIGE media met geen woord over reppen….!
    # In de jaren 70: er is een protest van landbouwers in N.O. Twente tegen de Ruilverkavelingswet, die een aantal glibberige artikelen bevat. O.a. door de VARA wordt op de radio dit zó opgehitst dat rellen niet kunnen uitblijven. Rellen waaraan vooral ook rotzooitrappers van elders meedoen. Gevolg is dat o.a. traangas gebruikt wordt door de politie. Waaraan de VARAredactie stiekem veel plezier beleeft.
    # Gluiperig Ophitsen is vooral te vinden in Farizeeërdorp aan de Amstelmonding. Wat zich daar uit in o.a. ‘Agentje pesten’, wat gewoon DISCRIMINATIE is.
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  26. g.h.m.leferink

    30 oktober 2015 op 09:15

    Tegen zelfingenomen en doordrammende media protesteer ik al tientallen jaren. O.a. door het opzeggen van de ‘Twentsche Courant’, een paar uur voordat Pim Fortuyn vermoord werd. Een moord waarvoor ook dat krantje, ijverig en fantasieloos de landelijke pers nakwekkend, munitie had aangedragen.
    Wie zijn toch die arrogante medialieden die vinden dat ze BOVEN DE WET STAAN? Dus zij die bij elke kritiek op hun verslaggeving, hoe terecht ook, direkt een Pavlovreaktie vertonen. Die van het afspelen van de grijsgedraaide grammofoonplaat van ‘De Vrijheid van Meningsuiting’. Mijn konklusie:
    Het zijn Arie Achterbaks, Gijs Glibberig, Sammy Stiekem, Arnold Achter-de-elleboog, Vincent Viezelachje en Ulbe Uitgestrekensmoel. Dus van het mentale soort Hitler, Mao, Stalin, Saddam Hoessein en meer van dat onfrisse volk. Een grotere bedreiging dan die mentaliteit is er voor de mensheid niet!
    Voorbeelden? Zie deel 2.
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  27. Wilders twittert dat er op 7 november geflyerd moet worden in Rotterdam om zich te verzetten tegen laffe neppolitici van VVD tot GL en SP omdat die de grenzen niet durven te sluiten.
    Dat lijkt me toch heel redelijk van die (nep)politici. Ze zijn dus bang dat het volk in gevaar komt als ze die grenzen wel zullen sluiten. Immers als je iets niet durft dan ben je bang voor een gevaar. Wilders is bang als ze wél openblijven. Tot nu toe hebben we van geen gevaar te duchten gehad evenals dat niet is gebeurd in andere jaren toen we vluchtelingen binnenkregen.
    Het zou toch onverantwoord zijn als men alleen op basis van een vermoeden van gevaar de grenzen zou gaan sluiten? Misschien zou Wilders een lijstje kunnen oplepelen van landen die doordat ze geen vluchtelingen hadden/hebben opgenomen men er wel veilig is. En, mogelijk een optie, Wilders zou z’n volgelingen kunnen oproepen naar die landen te vluchten als het voor hen hier te onveilig wordt.
    (Wacht even… Hier klopt iets niet… )

  28. Als Nederlandse politici al het geweld dat duizenden Nederlanders in de afgelopen 30 jaar in talloze ‘incidenten’ van het geïmporteerde racistische stemvee te verduren hebben gehad, zelf over zich heen zouden krijgen, zouden er niet veel in leven blijven.
    Ze moeten dus niet mauwen over twee auto’s en een kogel en zich eens beraden op een effectieve weg naar objectieve waarheidsvinding en beeldvorming. Anders kan het met deze of gene nog wel eens slecht af gaan lopen. Vrees ik.

  29. Prachtig, helder en waar stuk. Veel dank hiervoor Joost!
    .
    “Dat is geen naïviteit, maar kwaadwillendheid.” De kern van de false media.

  30. “Er was niets mis met de brief die de fractieleiders hierover opstelden. (PDF) Maar de media die daarover berichten weigeren de hand in eigen boezem te steken.”

    De mainstream media en het politieke circuit komen op mij toch vooral over als twee handen op één buik. Weet daarom zo net nog niet of ik die door alle fractieleiders ondertekende brief onder de gegeven omstandigheden wel zo netjes vind. Natuurlijk, inhoudelijk is tegen die brief niks in te brengen, maar juist daarom is het weer van die typisch Haagse gratuite symboolpolitiek.

    ‘k Kan me wel vinden in de strekking van wat GeenStijl vandaag over dat briefje te melden had:

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/10/den_haag_spuugt_burger_weer_eens_in_de_bek.html#comments

  31. Wat ik niet begrijp van die volksverlakkers is dat ze niet doorhebben dat ze op termijn zichzelf in het been schieten want ze geloven toch niet dat de mensen waarvoor ze onvoorwaardelijk op de bres springen, en zelfs bereid zijn hun eigen volk daarvoor op te offeren, wat met hun te maken willen hebben, of geïnteresseerd zullen zijn in de programma’s die ze maken. Hun populariteit en de lees- kijkcijfers hebben ze te danken aan het volk die ze nu verraden, hetzelfde geldt voor veel van de politici, wie denken ze nog over te hebben wanneer ze de autochtone groep voor altijd van zich verdreven hebben?
    .
    Toch ben ik er blij om, niet dat ik blij ben met wat ze doen, maar het toneelstukje wat ze al die tijd opvoerde heeft te lang geduurd en is het beter dat we uiteindelijk de ware gezichten zien. De vraag is nu hoeveel mensen bereid zijn om de ware gezichten echt te willen zien, en dat niet wegblokken om zodoende al die jaren dat ze bedrogen zijn niet onder ogen hoeven te komen.

  32. De NPO, zowel als op radio en tv, en kranten als NRC/de Volkskrant en Trouw zijn media die een uitgesproken brainwash uitvoeren op mensen die zich heel graag laten etiketteren als : “ik deug”….(lekker makkelijk)
    Ik ben een nieuwsjunk ( Hoi Pieter Steins….) maar volg het nieuws liever van écht alle kanten…… van zwaar links tot zwaar rechts zeg maar….en alles wat ertussen zit…
    En helaas voor alle goed betaalde “opiniemakers “, ik maak na wikken en wegen en puzzelen mijn eigen opinie…

    Mijn opinie is dat als “we/ze” de huidige koers blijven volgen, “we” over tien, twintig jaar ( ik reken ruim ) als beschaafd, tolerant, en democratisch ge-ende natie niet meer bestaan…..
    Eerst Zweden om , Duitsland met zijn parallelle samenlevingen en de rest volgen vanzelf……

    Maar dat willen de zelfingenomen, het zich boven het “plebs” verheven elite niet zien ook al wordt het ze voor de voeten neergelegd…..
    Ik zou ze graag aanklagen maar ja, gewoon een…

  33. .

    Natuurlijk moeten we elkaar niet gaan bedreigen,
    natuurlijk lost geweld ook nooit iets op…
    maar wat doet ’n mens dat zich al jaren monddood weet gemaakt?
    .
    dat passeert wellicht ‘n grens, na al z’n zinloos STOP
    tegen het Machtsblok dat haar luisterplicht verzaakt
    en hautain bewust de Volksstem blijft negeren !
    .
    nauwelijks vertrouwend dat die Macht dat misbruik staakt
    en eindelijk naar de Volkswens gaat presteren
    dus eindelijk het eigen Volk in beeld gaan krijgen !
    .
    vandaar m’n gouden tip : Den haag, wordt daar eens wijzer van:
    en stop eindelijk met dat doodgezwijg van Neêrlands kleine man
    .

  34. De oorzaak ligt bij de kiezers die stemmen op partijen met abstracte doelen en programma’s Een betere wereld Iedereen gelijk etc Je geeft daarmee de Politici een blanco volmacht Mensen moeten stemmen op belangen, concrete belangen en hun vertegenwoordiger daar aan houden Dus een duidelijke opdracht geven .
    Idealen en Religies zijn al ruimschoots vertegenwoordigd door internationale kapitaal krachtige organisaties Dus nu u nog

  35. De media gaan door met hun hetze: vóór onbeperkte opvang van gelukszoekers en de tegenstanders in de racisten – en nazihoek duwen.
    En het heeft al effect: in die bijeenkomst in Wormerland klapte iedereen al weer voor iedereen. Lekker politiek correct……en dus kunnen de regenten hun AZC ’s door de strotten van mensen blijven duwen.

  36. g.h.m.leferink

    28 oktober 2015 op 15:27

    Deel 2. Voorbeelden van het NOSsjenaal
    1: Irak na verovering door de Amerikanen, kommentaar door Sacha de Boer, op bevel van de sjenaalredaktie: “In Falluja hebben de Amerikanen NIETS meer te vertellen”,
    2. “Het geduld van de mensen in Basra raakt op”, met beelden van een mini-demonstratie, met telelens opgenomen zodat je niet de voor de rest lege straat zag…
    3. GEEN beelden van in N.O. Irak gevonden martelkamers van al Qa’ida, waar o.a. stalen bedgeraamten onder stroom konden worden gezet. Terwijl ze die wel gehad moeten hebben, via internet of fax, van de Amerikanen.
    4. Tot vervelens toe beelden van gemartelden/vernederden uit de Abu Ghraib-gevangenis, maar NIETS over wat de andere kant uithaalde…
    5. Al opgevallen? Hoe vaak beelden van Kamerleden van PvdArglist en Groen SLinks via het NOSsjenaal de huiskamer in komen?
    En dat óók nog OP ONZE KOSTEN…………..
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

    • @G.H.M. Leferink — 🙂 — Totaal mee eens. Prima ook zeer plastisch gezegd.
      Bovenstaande aanduidingen van Land- en Volkverraders alsmede politieke partijen dienen door de jeugd op de Basisschool al uit het Hoofd geleerd te worden. Dat is pas nog eens Onderwijs of beter van Bovenwijs.

      Bij het huidige Onder-wijs worden ze alleen van Onder wijs gemaakt met dokter Corrie sexuele (ja oude spelling) indoctrinatie ookwel smerig voorlichting genoemd!!!

  37. g.h.m.leferink

    28 oktober 2015 op 15:13

    Helemaal mee eens. De MSN, voor mij HRM (Hoofd Riool Media) hebben, net als b.v. de Duitse ‘Bildzeitung’, totaal geen boodschap aan de waarheid. En ‘objectiviteit’ is een woord dat ze in het woordenboek moeten opzoeken….
    Hier schrijf ik al meer dan 10 jaar over, op wat bijna het enige ècht vrije medium is, internet.
    En als grondoorzaak zie ik de mentaliteit van de FARIZEEËR! Of noem het Glenn Gluiper, Vincent Viezelachje, Gladys Glibberig, Hannes Halvewaarheid, Ulbe Uitgestrekensmoel, Belinde Bedrieglustig, Dusty Dubbelmoraal, Anita Achterbaks, enz. ….. Het lijkt wel of het gros van de media vergiftigd is met de mentaliteit die kenmerkend was voor Hitler, Stalin, Saddam Hoessein, enz. Geen lekkere figuren toch?
    Mijn konklusie: wie DEZE Media-Gluiperbende hierin bestrijdt, bestrijdt meteen de kern!
    Voor enkele voorbeelden: deel 2.

  38. Het probleem is dat er maar 1 soort media is.
    Met uitzondering van enkele internetadressen is er maar 1 soort nieuws op radio en tv
    Je moet moeite doen om objectiviteit te vinden en dat is een drempel waar de NPO en in zijn gevolg vele kranten en andere media ge(mis)bruik van maken.
    Ik hoop dat Elsevier,WNL,Powned en nog enkele de handen naar elkaar reiken zodat er een sterker blok komt.
    En waar is de Tros en de Avro die ooit rechts en in het midden stonden qua politiek

  39. Wie zijn geschiedenis niet kent, is gedoemd hem te herhalen en wel EINDELOOS!!!

    Politici zijn marionetten! Je wordt alleen politicus als je machtbelusts, chantabel, materialistisch/hebzucht en zelfs crimineel bent. Daarbij dom, oneerlijk, immoreel en schijnheilig als de pest.
    Je moet goed kunnen liegen en zeggen dat je je ongerust maakt over het aantal asylzoekers, maar ondertussen KEIHARD meewerkt om ze via de achterdeur in massa’s binnen te laten, wat zeg ik ? Binnenlaten nee binnehalen gewoon ophalen met het vliegtuig(Merckel). Smeriger dan smerig kan gewoon niet.
    Dit is gewoon een langzame collectieve MOORD op de eigen bevolking. Hoewel langzaam? Het kan ieder moment uitlopen in een totale burgeroorlog met honderduizenden doden en gewonden!

    De grap, de grote gruwelijke grap is dat de ZioNazies (cf Israhel/Us) dit heeft verzonnen. Gewoon 2 bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en op afstand staan lachen..

    • vervolg De Zionisten die hierachter zitten gaat het allen om macht en verzwakking van het Nationale gevoel, alle culturele identiteiten van Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje etc. te breken!
      Dan is EU een grote smeltkroes van identiteitsloze mensen die nergens bijhoren en uitsluitend als slaaf dienen (wat we nu ook al zijn) voor de big corporaties.
      Kortom de NWO de absolute macht over de hele Aarde binnen handbereik.

      Alleen Rusland en China nog, of zitten die ook al in dit wereldwijde ZIONISTISCHE complot???
      ===
      Zie ook: http://zioncrimefactory.com/jew-world-order/
      ===

      Groet allen
      & sterkte de komende tijd.
      Merijn

      • Het bovenstaand artikel gaat over de hetze van de media die geweld teweeg zou brengen onder bevolkingsgroepen. Ik heb bij u het gevoel dat u een hetze voert tegen de Joden. De link die u bijgevoegd hebt, vind ik bijzonder antisemitisch en walgelijk.

  40. Tot voor Schengen werden grenscontroles als normaal en noodzakelijk bevonden. Daarentegen was een Identiteitsbewijs toen fout omdat het werd gerelateerd aan een Ausweis uit WO2.
    Het is tegenwoordig precies andersom.
    Alhoewel een immigrant om een ID te verzoeken is best wel lastig want misschien is dat wel politiek incorrect (..)
    Politiek, media, onderwijs en de rest van de politiekcorrecte Gutmenschen kennen de geschiedenis niet, of liever, willen de geschiedenis niet kennen want opportunisme is veel handiger.

  41. In eerste instantie trappen ze de vluchtelingen zonder democratisch debat bij mensen door de strotten, wanneer dat niet klakkeloos geslikt wordt en mensen zich ertegen gaan verzetten beginnen ze plots verwijten te maken dat ze geïntimideerd worden en er geen democratisch debat zou zijn. Hoe dik moet die bord voor je zogenaamde democratische kop dan zijn?!
    .
    Gister de hele avond op alle zenders van de NPO de in brand gestoken auto’s, bij DWDD zat zelfs het hele gezin (wtf??), extreem rechts krijgt de schuld terwijl nog niemand is aangehouden. Zoiets zou moeten gebeuren wanneer bijvoorbeeld een aanslag gepleegd is die alle kenmerken heeft van islam gerelateerd terrorisme, dan beginnen ze met bloeddoorlopen ogen schuimbekkend te krijsen dat je een bevooroordeelde racistische fascistische xenofoob bent. En blijken de daders idd moslims te zijn dan ze zeggen ze doodleuk dat het niets met de islam te maken heeft, dus voor je kijken en doorlopen. Hypocrieter dan hypocriet.

  42. Goed artikel…, goede commentaren……!

  43. Vraag van de NOS dinsdag: ‘of hij ( Wilders) na de brandstichtingen zijn toon niet beter wat kon matigen omdat mensen op verkeerde ideeën zouden kunnen komen’.
    ___
    Als de MSM bewust de toevoeging: ‘maar nooit gewelddadig, maar op een democratische, geweldloze manier’ weglaten en alleen de ‘kom in verzet’-oproep van Wilders tonen, zijn zij juist schuldig aan dat waarvan ze hem betichten.

    • Wilders is “gecontroleerde oppositie”.
      \\
      De bedoeling daarvan is dat de bevolking die het NIET eens is met het beleid een stem heeft. Dus het idee heeft dat er nog iemand in de Kamer/politiek het voor hem/haar opneemt!!

      Volksverlakkerij, dus!
      ==
      Zodra Wilders meer dan 50 %vd stemmen haalt en MP wordt, wordt ie “gePimFortuind”, “geVanGoghed” danwel wordt hij ziek en vervangen danwel draait hij 180 graden!!! Dat laatste is natuurlijk het minst waarschijnlijk omdat de bevolking dit doorhebbende voor de nodige tegenstand en onrust zal blijven zorgen!
      ====================
      Jammer we zullen het toch ZELF moeten doen.

  44. Goed artikel trouwens.
    Welke democratie is er nog? ik zie hem niet.
    Rutte heeft met leugens en bedrog de verkiezingen gewonnen. 80% van onze wetten komen uit BRUSSEL.
    Een paar ongekozen bureaucraten schrijven hun vingers blauw aan alle onzin.
    Dan hebben we daarboven keizerin MERKEL die meent heel Europa te vertegenwoordigen met desastreus knettergek beleid wat we gewoon moeten pikken omdat de EUSSR veel baantjes te vergeven heeft.
    Tenslotte worden de enige realisten monddood gemaakt.
    Onze democratie is een dictatuur met vele macht lagen. Dan heb ik de lobby clubs nog niet eens genoemd.
    Onze democratie is al jaren dood en begraven.
    En de media doet haar stinkende best om daarbij te helpen.
    Het zou echt kicken zijn met Wilders als MP en een volledige ommekeer in beleid van de Media en landsbestuur. Hoop doet leven.
    Maar de macht van de gangbare media is tanende. Elsevier brengt ook steeds betere artikelen. Gelukkig!

    • MErckel is niet knettergek, Wat zij doet is opzet! Hoogverraad zouden wij zeggen.
      Zij doet wat haar wordt opgedragen door de werkelijke machthebbers.

      Maar eigenlijk zijn WIJ, het VOLK de echte machthebbers. Alleen het gros van het volk heeft dat niet door en helaas is een groot deel van het volk of ook een profiteur belanghebbende zoals journalisten(de Media) de politici, burgemeester & weth, politiecommissarissen e.d. of gewoon bang en laf danwel volslagen onwetend of ongeinteresseerd.
      – Toch ga ik ervan uit dat de ‘goedwillende’ Nederlanders toch zo’n ca 60 a 70 % van de bevolking uitmaken, dus dat is wel de meerderheid.

      En met 6 a7 miljoen mensen op het Binnenhof is deze regering nergens meer, weg, afgezet, foetsie. Kortom een geweldloze omwenteling daar zijn wij voor, maar de vraag is wie gaat dan dit land besturen, dus niet regeren, want dat is onderdrukken, nee integere goed controleerbare mensen die ..etc.

  45. Andre van Delft

    28 oktober 2015 op 13:19

    Het is niet alleen de hetze van de media. Ook dominees, cabaretiers, journalisten, wetenschappers, docenten, politici, noem maar op, zaaien al jarenlang haat door bezorgde burgers uit te maken voor racist, nazi, xenofoob, islamofoob etc.
    Politici die meer begrip en verdraagzaamheid willen zullen dat eens eerlijk moeten aankaarten.

  46. Onze politic, de EUSSR, de media hebben alleen maar minachting getoond en verspreidt. En dan nog verbaasd zijn over de vooral ingetogen reacties.

    In minder beschaafde landen worden ze het land uit gejaagd met hooivorken of erger.

    En de enige die zich een beetje om de realisten in dit land bekommert wordt met minachting bejegend en wordt van tevoren uitgesloten. Zo sluit de misselijkmakende politici een belangrijk deel van de bevolking uit. Doe iets aan die schandalige uitsluiting!!!! Doe eens normaal!
    Wie wind zaait zal storm oogsten.