Rot op uit onze wereld met je boerkini!

Door Joost Niemöller

Wat is strandcultuur? Op het strand, zo hebben we informeel met elkaar afgesproken in het Westen, mag je anders zijn dan op straat. Je viert er je lichaam in het openbaar. Zorgt dat het bruin wordt. Je trekt vooral veel uit, maar ook weer niet alles, daar zijn geleidelijk aan afspraken over ontstaan., met horten en stoten. Vroeger waren te blote zwempakken verboden in de VS. Die strijd van de ‘goede zeden’ is verloren. Maar over een normaal strand loop je niet in je blote kut dan wel piemel. Wel bijna. Waarom dat allemaal zo is, waarom mensen dat zo willen, en soms weer niet willen, dat is een nooit aflatende discussie.

In die discussie gaat zich nu de islam mengen. Moslima’s mogen van hun mannen niet aantrekkelijk zijn voor andere mannen. Moslima’s in het Westen doen alsof ze massaal lijden aan het Stockholmsyndroom en leuteren over vrijwilligheid en gewoon aantrekken waar je zin in hebt, omdat ze weten dat dit argument het goed doet in het Westen. In de media doen moslima’s wat moslima’s altijd doen: Mekkeren. Zeuren. Zeiken. Zielig doen. Klagen.

Ondertussen blijven vrouwen, ook moslima’s het leuk vinden dat er andere mannen naar hen kijken en zoeken ze krampachtige wegen om zich een beetje vrij te maken van hun overheersers, door zich met tasjes, make up, veel aandacht trekkend gegiechel en sexy vallende boerka’s in het stadsgewoel te mengen, zoals ik toevallig gisteren  weer zag in Apeldoorn. Een groepje zeer sexy Somalische vrouwen had van hun verplichte tent op inventieve wijze iets aantrekkelijks gemaakt. Vrouwen blijven vrouwen gelukkig. Helaas voor hen konden ze de concurrentie met de Nederlandse meisjes om hen heen nooit aan, want die droegen vrijwel niets en geef ze eens ongelijk met deze hitte.

Enfin, zou Martin Bril zeggen, die de rokjesdag invoerde als teken van algemeen gedeeld plezier.

Voor feministen is het lichaam geen bron van plezier, maar een bron van ellende en getob. Deze Josefien Daelemans kruipt zo te zien het liefst zelf in een tent:

Een vrouwenlichaam hebben, het is een gedoe. Je kan rekenen op een leven lang vervelende opmerkingen, kledingvoorschriften en regeltjes over hoe je je lichaam moet onderhouden. Is je rokje te kort, dan ben je een hoer. Is je kledij te verhullend, dan ben je onderdrukt. Ben je mooi, dan word je aanvaard, maar liefst niet te mooi, want dan praat iedereen over niets anders dan je looks. Scheer je je niet, dan ben je een halve man. Wil je een haarloos lichaam, net zoals in de reclame, dan heb je daar een volle dagtaak aan. Het is nooit goed en er is altijd commentaar.

Voor dit soort feministen is de boerka de oplossing. Jammer voor hen dat dit binnenkort ook verboden gaat worden.

Maar goed. Op het strand zet zich dit eeuwige gedoe voort. Overdag laten de jonge mannen en vrouwen zich bewonderen om hun lichaam, in de avond wordt het spel voortgezet in de discotheken. Want de wetten van de evolutie zeggen dat de mooisten de mooisten moeten krijgen. En ook als men bezet is, wordt het spel voortgezet, want het spel van lust en vrijheid vinden we leuk en brengt ons veel goeds.

Wie met een boerkini naar het strand gaat doet dit om aan te geven dat het oorlog is tussen de islam en het Westen. Het is geen mode, het is een uniform. In de islam gelden de regels van de onderdrukking, en dat punt moet de islam dus maken door vrouwen er juist op de locatie waar het draait om aantrekkelijkheid en vrijheid er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te laten zien. Het is dus een statement tegen onze cultuur, die in de ogen van moslims amoreel is. Het is ook een uitdrukking van de fundamentalistische islam, vandaar dat de boerkini op de stranden van Marokko verboden is. In islamlanden kunnen ze de signalen van het alles ontregelende fundamentalisme namelijk wel goed lezen.

Er is in het Westen geen plicht om er op het strand zo naakt mogelijk uit te zien. Wie er in driedelig pak wil gaan zitten zweten, doet zijn best maar. Ook nonnen mogen er als nonnen zitten. Nonnen hebben gekozen voor een leven voor Jezus. Wat ze op het strand doen is mij een raadsel, maar laat ze lekker. Nonnen kleden zich niet zo om anderen af te keuren.

Het is onderdeel van de westerse cultuur dat het een spelcultuur is.  Met topje, zonder topje, enzovoort. Maar wie zich, kijkend naar kinderen, gaat zitten afrukken, wordt opgepakt. En wie persé ons hier die gruwelijke islam in het gezicht wil wrijven, die rot ook maar lekker op. We hebben godsamme al islam genoeg in deze wereld. Wegwezen!

De ziel van Frankrijk is in het geding met het boerkini gedram, zei Marine Le Pen. En zo is het. Vandaag spreekt de Franse Hoge Raad zich uit over de rechtsgeldigheid van een boerkiniverbod.

Laat alsjeblieft de vrije Franse ziel winnen! En de Nederlandse!

Laat het levensplezier winnen van de onderdrukking!

Rot op uit onze wereld met je boerkini!

Tweet about this on TwitterShare on FacebookPrint this pageEmail this to someone

86 Reacties

  1. Rot op met je boerkini. Inderdaad Joost, laat ze aub oprotten naar Zandbakkistan en daar fijn met zand gaan spelen. Dit vod is weer een nagel aan de NL doodskist. Velen zien het helaas niet en men vergeet te kijken naar het totaalplaatje. Nu weer de boerkini, islamitische scholen, uit de grond gestampte haatpaleizen, korte rokjes ter discussie, kerstboom weg uit de school aula, vrij met Suikerfeest, ( waarom moet dit “feest der waanzin” volgens de spellingcontrole met een hoofdletter S ? een kleine s lijkt me meer dan voldoende ! ) moslims in de Tweede Kamer, als burgemeester en ga zo maar door. Elk geval van moslim overwinning wordt in de NL staatspers als incident behandeld maar elke dag een draadje is een hemdsmouw in het jaar. De invloed van deze ideologie wordt groter en groter. Kijk alleen maar naar Turkije. Die malloot Sultan Erdogan denkt zich overal mee te kunnen bemoeien in €uropa. Smerige islamofascistische potentaat.

    • Al een regeringsleider in €uropa horen zeggen “bek houden en opzouten”, “bemoei je met je eigen zaken Erdogan” ? Neen, dat durft men niet want Recep Tayyip heeft een grote bek en heeft het inmiddels zo ver gekregen dat de Turken onderling in NL op de vuist gaan na de in scene gezette coup en zo het probleem naar NL exporteren. Stel u voor dat wij de Hoekse en Kabeljauwse twisten in Turkije hadden uitgevochten. Dacht het niet ! On topic : Die boerkini is de ultieme visuele uitdrukking van onderdrukking en haat. Regelmatig hoort men moslima’s zeggen dat ze het prettig vinden zo gekleed te gaan. In boerka, met nikab, kopdoek en hoe de rest van die hobbezakken ook mogen heten. Wel, men liegt dat men barst want het is de gestoffeerde uiting van onderwerping aan meneer Alaaf en manlief. Men MOET zo gekleed gaan want je zou een andere man eens op perverse gedachten kunnen brengen. Tja, dat is ook een probleem met die lui. Het onder controle houden van de hormoontjes valt niet mee.

      • Wie barstte er ook weer in lachen uit toen Geert het over testosteronbommen had ? Nou, dat lachen is men wel vergaan want het gespuis heeft met volle overtuiging in Keulen en Zweden bijvoorbeeld laten zien dat de westerse vrouwen slechts lustobjecten en gebruiksvoorwerpen zijn, net als hun eigen vrouwvolk. De moslima doet dienst als keukenslaaf, oppas voor de kids, poetsvrouw en legbatterij. Dagelijks worden ze even “gelucht” daarbij scherp in het oog gehouden door een mannelijk lid van de clan. Vertel mij niet dat het niet zo is want Sint heeft het allemaal aan zijn ramen voorbij zien trekken toen wij nog in NL woonden. De pinguinparade was een dagelijks ritueel. (s)lionks en de gutmensch blijven maar volhouden dat multi-culti een verrijking is van de samenleving. NOT ! Het is het begin van het einde, zeker met muzelmensen. NL was ooit een redelijk fatsoenlijke en hard werkende natie. Tegenwoordig is het een verloederde en geïslamiseerde enclave van Marokko. Blij dat ik weg ben !

  2. De ware islam wordt hier verdedigd met verwijzingen naar verzen het moet toch niet gekker worden!

    • Daar zijn anderen al eerder mee begonnen en niet ik. Of mag dat wel? Want dat zijn de verzen die hier uit hun verband worden gerukt, en dat mag dan wel weer. Waarom zegt u daar niets over?

      • Omdat het me niet interesseert of uw verzen wel of niet goed geciteerd worden. Minder begint bij jezelf.

  3. Islamitische kledij verklaart vrouwen vogelvrij, en is de verklaring voor de tsunami in verkrachtingen.

  4. Joost schrijft:
    [“In die discussie gaat zich nu de islam mengen. Moslima’s mogen van hun mannen niet aantrekkelijk zijn voor andere mannen. “]
    Het is juist precies andersom. Die vrouwen zeggen juist: “Ik hoef me niet mooi te maken om mannen te behagen.” En dat is echt geen onzin. Denk er maar eens over na waarom je je als vrouw mooi wil maken. Dat is toch om ons mannen een plezier te doen? En dat is toch vernederend voor de vrouwen? Natuurlijk “mogen” ze wel, maar “moeten” niet. Toch voelen vrouwen het a.h.w. als een verplichting.
    Joost en met je volgelingen. Geef eens antwoord op hetr volgende: Moeten moslimaatjes op jullie bevel zich aantrekkelijk maken of moet alleen keurig blanke Nederlandse vrouwen dat doen? Als jullie toch voor moslimaatjes ook kiezen en ze doen het niet welke straf dienen ze dan te krijgen? Natuurlijk moeten ze gewoon elke dag even iemand langs de deur krijgen die hen vertel hoe minderwaardig ze zijn, maar zou eventueel gevangenisstraf ook…

    • @DeenaDander. Opnieuw trekt u de zaken in het belachelijke. Ik, en waarschijnlijk niemand, heb geen probleem met een gewone leuke hoofddoek. Waar ik echt er wel een issue mee heb zijn de niqaab en de boerka. Ik wens de persoon waarmee ik praat in het gezicht te zien. Gewoon intermenselijk contact. Ook het feit dat NL vrouwen voor “hoer” en “slet” worden uitgemaakt omdat zij zich niet in islamitische gewaden hullen vind ik zeer kwalijk. We zijn hier in Nederland, waar de NL cultuur heerst. Daar heb je je naar te voegen, zoals ik dat ook moet. Ik vier zelf geen kerst e.d. omdat dat niet mijn feesten zijn. Maar als een ander die wil vieren, leef je uit. We zijn hier in Nederland. Waarom willen ze van dit land zo nodig een islamitische provincie maken? Als men zo graag onder de Shariah leeft, ga dan naar een moslimland van uw keuze. Daar snapt iedereen je en heeft men dezelfde mores.

    • D.E.N.D. Kan de zuster u even in de tuin zetten naast Maria van Magdala? Gewoon even meewerken man voor uw eigen gezondheid.
      Pffrrrrtt, waarom maken vrouwtjes zich mooi en proberen mannetjes te imponeren door kracht of zang om er twee te noemen. En dat moet onder een doek? Moewaaahhhhh, als een merrie niet wil kan hij wat in zijn ballen krijgen! Dat moet acceptabel zijn! Niet die merrie onder een doek dwaas die u er bent! Vrouwen vrij! en baas over eigen lichaam en geest!
      En trol nu maar weer op naar Joop, zelfs u laatste nick leverde een ban op. Next.

  5. g.h.m.leferink

    26 augustus 2016 op 15:04

    ‘Inheems’ : Het is Nigel Farage, niet Nigeria Farage. Dit is een opmerking, geen veroordeling.
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  6. g.h.m.leferink

    26 augustus 2016 op 15:01

    Over kleding die mag: In Nha Trang, Vietnam, loopt overdag geen mens in strandkleding door de straten. Maar ’s avonds gaan de jongens in zee zwemmen, en lopen ze de hele weg naar het strand in zwembroek. En geen mens die dat stoort.
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  7. Gisteravond in ZDF Dönerstalk kreeg minister van justitie Heino Maas weer de gelegenheid om de sociaal economische angstkaart te spelen. Potentiële AfD kiezers zouden hun pensioen en uitkering op het spel zetten. Verder veel impliciete afkeuring met verwijzingen naar fatsoen. Op de valreep herhaalde Maas de mythe als zou de influx van lager- of niet opgeleide migranten een economische noodzakelijkheid zijn om het huidige levenspijl te behouden. AfD gast Beatrix von Storch was te netjes om daar vlak voor de aftiteling op te reageren zoals bijvoorbeeld Nigeria Farage dat gedaan zou kebben.

  8. Is er iets mis met uw medicatie?

  9. Bedekkende kleding is zeer ongezond:

    …Om deze reden komt vitamine D in Nederland ook relatief vaak voor bij sommige moslima’s die in alle seizoenen gebruik maken van bedekkende kledij, die zelfs het gezicht geheel of gedeeltelijk bedekt. De meeste huisartsen zijn hierop gespitst wanneer een moslima met botklachten zich bij hen meldt….

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/68805-vitamine-d-tekort-hoe-te-voorkomen.html

    • Inderdaad. Ook dit is een goede reden om moslimaatjes te vertellen hoe gruwelijk fout ze zijn. Laten we hopen dat er een actiegroep komt die die verachtelijke aanhangers van een verderfelijke ideologie de kleren van het lijf scheuren. Vrouwen dienen zich ongekleed over straat te begeven en zo niet dan het land uit.!
      Zou jij er voor voelen om een lijst te maken waaraan moslims en hun vrouwen aan moeten voldoen om nog heel even hier in dit land te mogen blijven tot er een wet komt zoals Hitler die ook had om ze uit te kunnen zetten?

      • Nee hoor, ik heb geen lijst nodig.
        Ik roep al 30-40 jaar dat moslims niet in Nederland, niet in de westerse cultuur thuishoren. En wat blijkt na al die tijd? Vul zelf maar in…

        • Je hebt gelijk. Nog steeds mag je geen mensen discrimineren. Moslims mogen dat ook niet. Je hebt een ellendig leven. En weet je wat ook nog zo is? Joost Niemuller en Wilders strijken wel geld op voor hun smerig racisme en discriminatie, maar jij krijgt geen cent. Sterker nog, als je niet oppast draai je ook nog de bak in.

      • @DeenaDander. Opnieuw de Godwin aller Godwins. Wat is dat toch met lieden zoals u? Heeft u nu werkelijk niets beters als argument? Als er iets pijnlijk duidelijk is geworden dan is het dat onze culturen totaal niet compatibel zijn. Uw gif zal menig mens de mond snoeren, hier vangt u bot. Het verhaal is uitgekauwd en de plaat sleets. U en de uwen worden links en rechts door de weerbarstige waarheid ingehaald met de snelheid van het licht. Als u het dan toch over verderfelijk heeft: u weet dat in de Bataclan mensen niet alleen vermoord werden maar ook gemarteld? Mannen de testikels afgesneden en in de mond geduwd? Vrouwen hun vagina’s bewerkt met messen? Armen, benen en halve gezichten werden afgesneden? Onthoofdingen etc.? Eén van de agenten die als 1e ter plaatse kwam kotste huilend over de schoenen van zijn chef heen vanwege hetgeen hij aantrof. En u heeft het gore lef met Hitler en aanverwante quatsch te komen? U moest zich schamen om zoveel dom- en kwaadaardigheid.

        • Nou vooruit dan maar. Dab is het een godwin. Dan moeten we toch dus maar gewoon inderdaad volgens Hitler te werk gaan. Immers links en moslims hebben wel degelijk de joden voortdurend vervolgd. Ook de Holocaust was hun werk. Jij bent ook maar net ontsnapt aan moslims toen je hen vertelde dat ze een verdorven ideologie hebben en dat ze de joden gewoon volgens hun eigen geloof alle Palestijnen dienen uit te roeien. En nadat ze een meisje hebben verkracht en het meisje heeft geen hulp geroepen dan dient dat meisje de doodstraf te krijgen. Ook dien je de doodstraf te krijgen als je op zondag werkt. Allemaal zaken die keurig joods zijn. Zou jij eventueel een joodse staat in Nederland willen hebben om net als de Joodse Staat Israël miljoenen mensen te vermoorden en op de vlucht te kunnen jagen?
          Zou je eventueel wat geld er voor over hebben om nogmaals in Irak 1.5 miljoen moslims af te maken omdat ze nog steeds hun wapens verstopt houden. Kun jij iets noemen wat er geweldig is aan jou?

          • @DeenaDander. Ik begrijp dat begrijpend lezen niet uw sterkste vak is? Ik ben een INDIAAN!!! Verre van blank, blauwogig en blond. Maar ik weet wel hoe één en ander in zijn werk gaat qua vervolging. De voorvaderen van mijn familie hebben dat uit de 1e hand mogen ervaren. Die dingen worden tot op de dag van vandaag herdacht (Wounded Knee iemand?) Het enige dat ik wil is leven in een land waar verschillende culturen vreedzaam naast elkaar bestaan en daar wringt hem nu net de schoen. Verder trekt u zaken uit hun verband en in het belachelijke. Even over die vervolging. U bent op de hoogte van het echtpaar Blog in A’dam? Die oude Joodse mensjes die de gaskamers overleefd hadden om door moslimtuig beroofd en invalide geslagen te worden met de woorden; “Ze hadden het werk in de gaskamers moeten afmaken.” U maakt zichzelf volkomen belachelijk met uw manier van doen maar soit.

  10. bijna iedereen gaat voorbij aan het feit dat moslims niet zwemmen.
    bijna geen enkele moslim kan zwemmen laat staan moslima.
    ze hebben niks met water,dat is er om te drinken of om er mee te koken.
    wat is dan het doel van die boerkini (betere naam zou zijn schaamtuniek) als je er niet mee het water in gaat.
    ze houden ook niet van de zon dus daarom veel kleding aan, ze kunnen niet zwemmen,dus waarom wil je op het strand liggen.
    daarbij als je er mee in het water gaat en het wordt nat, moet je jezelf ook nog omkleden en droge kleren aan doen.
    met kleren aan zwemmen is ook eens lastiger dan met een bikini.
    dus dit boerkini gedoe heeft maar een reden, namelijk om te provoceren als moslim en ook om een stuk strand te claimen waar alleen geklede moslims mogen komen.het gevolg is dan, dat Nederlanders een soort schaamte moeten krijgen over hun eigen lichaam.
    flikker toch op met je koran kan ik alleen maar zeggen.

    • Wat een intelligente reactie. Moslima’s kunnen niet zwemmen. Ik ga echt stuk.

      Beste arjope, ik heb alle zwemdiploma’s en ben moslima. Raar he.

  11. Wij kunnen hoofdzaken en bijzaken niet meer uit elkaar houden We willen lief en aardig voor iedereen zijn, (Nderlandse ziekte) en zetten daarbij onze eigen verworven en bevochten grondrechten opzij De overheid knijpt een oogje toe Stel je voor de overheid handhaaft de wet niet meer of geeft er zelf een draai aan. De overheid tolereert is tolerant dus handhaaft niet.
    Lees dit bericht uit Zwitersland: Burka-Verbot in der Schweiz Tessin bestraft Vollverschleierung mit bis zu 10.000 Franken > en waarom? omdat niemand daar vermomd over straat mag Bizar is dat de Arabische toeristen gewoon blijven komen Zoiets zoals wij vroeger naar Parijs gingen naar de Folies Bergère Een uitje voor die welgestelde mensen. In Nederland zullen de primitieve Archaïsche orthodoxen Moslims hun plek vinden en zich hier ingraven. Goed gedaan Hollanders

  12. Ook een wonderlijk fenomeen van deze tijd: dat er nog steeds Joden zijn die het niet snappen en hand en spandiensten verlenen aan het ontluiken van een nieuwe shoah. Kun je miljardair zijn, maar ben je nog steeds een domme lul als puntje bij paaltje komt.

  13. Andre van Delft

    25 augustus 2016 op 23:29

    Facebook verwijdert links naar dit artikel.
    Probeer het uit!

  14. Van mij mag iedereen oprotten die iets wil afdwingen of opleggen over hoe een man, vrouw of kind op het strand zich wil kleden voor wat voor reden ze ook hebben, wat voor afspraken zij ook gemaakt hebben voor zichzelf of met elkaar samen. Dat is namelijk Nederland, dat is vrijheid, geschiedenis en diversiteit. Een ieder die daar moeite mee heeft echt problemen met identiteit. Die zit in een crisis. Die kan alleen nog maar jammeren omdat hij zelf niet meer weet wat het is om Nederlands of Frans of wat dan ook te zijn. Dus wordt er maar wat verzonnen over wie “wij” zijn en maar wat modder gegooid. Het is natuurlijk de tragiek van een ineenstortende, in crisis zijnde schijnheiligheidscultuur. Wat een heerlijke demonstraties toch elke dag weer in het nieuws of een blog ergens! Maar het zijn stuiptrekkingen van een sentiment wat ik trouwens heel goed begrijp. Maar ook dat moet oprotten, uiteindelijk.

    • @DirkM
      Uhuh, nou dan maar in uw blote togus flaneren bij een gezin met jonge kinderen. Huphup, vrij en blij met de koppel en speer. Vrij voor de kinderneukindentiteit om er een kleintje bij te pakken huh?

      Zegguh Dirk, hoeveel platen liggen er bij u te schuiven? Vrijheid is altijd gebonden aan de cultuur! En als u dat niet pruimt, kunt u opdonderen!

    • @DirkM. Uw blaartrekkende gezwatel komt me zo langzamerhand de neus uit. Ikzelf ben Indiaan en loop er ook anders bij als de meesten. Echter; ik verplicht niemand het ook te doen en evenmin val ik anderen lastig met mijn gebruiken en/of religie. Dáár zit het grote verschil: de islam doet niet anders en grijpt naar geweld om hun eisen kracht bij te zetten. Wij moeten moslim worden, óns aanpassen in eigen land. Want die lappen stof, moskeeën etc. zijn een vorm van laten zien dat dit veroverd gebied is. Het is een dikke middelvinger naar dit land en zijn inwoners. Waar de nieuwkomers alle vrijheid kregen om te zijn. En daar is waar de grens ligt. Verder schijnt u maar niet te snappen dat als deze lieden het hier voor het zeggen krijgen, het rap gedaan is met uw vrijheid. Uw kinderen/kleinkinderen zullen u vervloeken om uw domheid en dan met name de vrouwen/meisjes. Verder sluit ik me aan bij Toetssteen.

      • Juist. En weet je wat het ook nog is. Als je moslims in elkaar slaat dan wel om hun kleren bespuugt dan hebben ze ook nog het lef om terug te slaan terwijl Jezus juist heeft gezegd dat je ze dandere wang moet toekeren.
        De massaslachtingen die we dagelijks ondergaan iedere keer als we een moslim bevelen te erkennen verachterlijk te zijn om dat zij geen mensen mogen discrimineren en dat ze de jodenvervolging hebben verboden is hemeltergend. Het is zo jammer dat Hitler, ons grote voorbeeld, zelfmoord heeft gepleegd. Hij was er vast wel in geslaagd om de moslims af te maken.

        • @DeenaDander U klets. Waar worden hier op dagelijkse basis moslims bespuugd en in elkaar geslagen? Andersom is helaas veel vaker aan de orde. U hoeft maar eens te Googelen en er komt genoeg boven drijven. En verder ben ik geen christen. Het meest vuige antisemitisme komt op dit moment uit, jawel, de moslimhoek. Te samen met extreemlinks. Heeft u verder nog steekhoudende argumenten ter tafel te brengen of blijft het bij het aloude gif wat Links zo graag spuït als er een onwelgevallige mening langs komt? Voor mensen zoals u zou de over-overgrootvader(chief Red Cloud, Googelt u maar eens wie dat was) van mijn oom een aperte xenofoob, racist en extreemrechts geweest zijn omdat hij vond dat de blanken wel erg opdringerig werden. Zijn cultuur, taal werden verboden en het land afgepakt, daar was hij het niet mee eens en vocht ertegen met alles dat hij had. Verder bent u “af” voor de welbekende Godwins die getrokken worden als men door echte argumenten heen is.

          • Daar heb je wel een beetje gelijk in over dat antisemitisme. Inmiidels weten we dat de moslims de Holocaust op hun geweten hebben gehad en dat het tterecht is dat de joden in 1945 de moslims grotendeels uit Palestina hebben verdreven.
            Wist je dat Hitler, net als jij ook al zo’n pest had aan links? Hij beschuldigde ze ervan dat ze met de joden heulden. Inmiddels is gebleken dat ze dat bij de moslims doen. Overigens, ik heb zelf wat moslims in de familie. Wist je dat die voortdurend bedreigd werden door andere moslims maar dat ze zich heel handig vermommen alsof ze jou of mensen zijn die op jou lijken?
            M’n zusje van 9 is ook verkracht door een moslim. Die deed zich ook als christen voor. In de VS worden jaarlijks 700.000 vrouwen verkracht. In de VS wonen nauwelijks moslims, maar 100% van hen hebben onder het mom van het christen zijn hen verkracht. Want in de Bijbel staat dat dat mag. In de Koran staat dat dat juist niet mag.

      • Van wie moet jij moslim worden? Komen er moslims bij jou aan de deur die je lastig vallen en jou proberen te bekeren? Ik dacht het niet. Bij mij komen er regelmatig jehovah’s getuigen aan de deur.

        Niemand vraagt jou je aan te passen, noch dat je moslim moet worden. Niet liegen aub!

        Er is geen dwang in de godsdienst, vers 2:256.

        • @Sarita. Ze komen niet aan mijn deur nee. Maar in wijken als bv de Schilderswijk waar het al zover is dat er shariahpolitie(!) rond loopt worden niet-moslims óf weg gepest danwel lastig gevallen en geïntimideerd omdat ze wel varkensvlees eten, een biertje lusten e.d.. Is dat dan geen vorm van bekeringsdrift? En even over de vers die u aanhaalt. Even verderop in diezelfde Soera staat het volgende: (v 2:193) En vecht met hen(de ongelovigen) totdat er geen fitna(ongeloof en het aanbidden van anderen te samen met Allah) en alle soorten aanbidding voor Allah alleen is. Maar als zij stoppen laat er dan geen zondigingen zijn behalve tegen Az-Zalimun(polytheisten, anders gelovigen en overtreders etc.) En u weet net zo goed als ik dat de Medina verzen die uit Mekka omver werpen. Dus wie liegt er hier nu eigenlijk? Verder heb ik een broertje dood aan de Jehova maar zij blazen zich niet massaal op en slachten ook geen onschuldigen af als hun verkooppraatje afgewezen wordt aan de deur. Next.

    • “Van mij mag iedereen oprotten die iets wil afdwingen of opleggen over hoe een man, vrouw of kind op het strand zich wil kleden voor wat voor reden ze ook hebben, wat voor afspraken zij ook gemaakt hebben voor zichzelf of met elkaar samen. ”

      Als je meent wat je zegt, begin je bij de islam.

  15. IK woon vèr weg van jullie ellende,en zou me er niet mee mogen bemoeien.Noem het patriottisme of medeleven, maar ik vind het gewoon zielig om een èèns zo mooi landje met TOEN een leuk volkje naar de gallemiezen te zien afglijden. Niet mee bemoeien zegt een hoogopgeleid familielid ….”wij lossen dit zelf wel op” , ik wacht al enige jaren op resultaten.Mart Brasil.

    • @Mart
      Zo rond Rio hebben we (Nederland) veel vernomen inzake Rio, maar wat is de realiteit? Ik ken die wereld niet, ik ben meer ingelezen in Noord Amerika en Azië.

  16. Helaas voor jou Joost zal de boerkini de nieuwe standaard worden. Sexy man.

    De religie voor de vrede heeft alleen maar goede bedoelingen en dat is alle vrouwen beschermen.

    Dat zien de feministen ook vandaar dat ze zich er zo toe aangetrokken voelen.

    Maar nu even zonder gekheid beste Joost :
    Zolang jij niet wijst naar degene die werkelijk schuldig zijn aan deze ellende en zolang je daar geen keiharde konsekwenties aan verbindt zal de ideologie van de islam verder woekeren totdat verzet geen zin meer heeft.

    Prioriteiten stellen en zeggen hoe het werkelijk zit is de enige weg om deze tragedie een halt toe te roepen.

    Hoe geweldig je stukjes ook zijn , en dat vindt ik, ze zijn waardeloos zolang je de bron van het kwaad niet benoemt.

    Sterkte John

    • Nog effe en die zogenaamde feministen staan op de barricade te strijden voor het huwelijk van de man met meerdere vrouwen want die vrouwen willen dat namelijk zelf, zoals vrouwen ook graag lijfstraffen ontvangen. Er is altijd wel een moslima te vinden die dat bevestigt, en als wij dat afkeuren dan zijn we hypocriet want we staan toch voor vrijheid?!
      .
      Degenen die zich nu links en feminist noemen zijn doorgedraaide psychopaten.
      .
      Het wordt gekker en gekker.

      • @Dick
        Nou vind/vond ik een vrouw wel zat en ze amuseert me zelfs nu nog (gouden greep gedaan in mijn jonge jaren), maar al zou iemand vier vrouwen willen, dan boeit het me niet, alleen…… ze betalen hun hobby wel zelf! En niet kinderbijslag voor 20 kinderen. Eruit met die fokpremie, zorg maar voor belastingverlaging voor werkenden.
        Ik durf te wedden dat als die schroeven aan worden gedraaid de hobbyisten moord en de brand zullen gillen, maar daar zouden wij ons niets van aan moeten trekken.

    • Je bedoelt, dat er door de autochtoon meer geneukt moet worden.
      Er is wel een probleem, de indringer van dit land schijnt voor te gaan als ik naar onze bestuurders kijk.

      • @Snurker
        Ik denk dat men het kunstje niet verleerd is. En , laat me eerlijk zijn, mijn vrouw en ik kregen 5 kinderen, zij dus, maar het is modern om wij te zeggen. Twee zijn in 2001 helaas exit gegaan, mja, dat was niet echt een leuke tijd. Maar goed de resterende drie hebben nu vier kinderen en er is er eentje in de maak, maar statistisch gezien,gaat men het zo niet redden.
        Nou is dat geen enkel probleem; de robotisering neemt toe en vergrijzing is een tijdelijk verschijnsel…., in een liberaal/libertarische staat waarin je geacht wordt zelf op te draaien voor uw hobby’s.

  17. Intussen heeft Boko Haram al meer dan 40 kinderen gedwongen zichzelf te laten ontploffen in de buurt van anderen. Veel duivelser kan de duivel het niet bedenken.
    Ook islamitisch en ik hor geen protesten uit die hoek.
    Kijk, links dom volk, DAAROM verachten wij die uitingen van de islam!! Het is wreed en duivels wat er in die kringen gebeurt.

  18. Ik zie hoofddoeken en al die andere damesvodden,maar ook herenlakens en jurken als uniformen van de islam. Zij geven een markering van en in gebied aan. Laatst liep ik door het oer Hollandse rivierenlandschap ,overigens in Gelderland, iets buiten dorpen waar vrijwel geen allochtoon woont. Op de achtergrond de Rijn, een kerktoren, een glinsterende,daar breed stromende rivier, een molen nota bene en aan de overkant van de rivier een boer die land bewerkte. Ik naderde een hoek,waar een bushalte ligt van een route die alleen maar allochtoon arme dorpen verbindt. De enige wachtenden bij die bushalte waren 2 hoofddoeken, midden in dit oer-Hollandse schilderij. Op één of andere manier leek het landschap aangerand en kreeg ik neigingen de politieke elite van Nederland te wurgen,omdat de schooiers dit ook met mijn land doen. Zíj zijn de eerst verantwoordelijken,de hoofddaders: zij hebben dit (verraad) in werking gezet en de islamiet met al zijn reli-gezeik,pakt,bezet wat ie kan.

  19. Voor werkwoorden die met een z beginnen heb ik een zwak, speciaal in relatie met mohammedanen:
    zieken, zuigen, zemelen, zeuren, zeiken, zaniken, zwammen, zeveren, zwetsen.

    • Ik zie hier geen 1 moslim zeuren. De enige die hier alsmaar zeuren zijn toch wel de Nederlanders.

      Leef en laat leven. Zolang men zich aan de wet houdt ,
      Is er niets aandelen hand.

      • Droom rustig verder sarita…..vooral je koppie Niet onder het opstuivende woestijnzand vandaan halen.

      • Wij zeuren op eigen bodem. Heb jij niks over te vertellen. Wat moslims verstaan onder leven en laten leven, weten we ondertussen wel. Huichelende, hypocriete parasieten. Gematigd of niet, optiefen, allemaal. Het is goed geweest.

      • De wet? Welke wet? Jouw sharia of de Nederlandse wet?
        Gezien het overgrote percentage criminele Marokkanen en Turken in de (jeugd) gevangenissen lijkt er iets niet kloppen met de verhoudingen in dit land.
        Bovendien, jawel er bestaan Nederlandse misdadigers genoeg. Maar dat betekent niet dat er nog meer bij moeten komen. In Marokko of Turkije mag je niet met een boerka het strand op. In Frankrijk ook niet en binnenkort ook in Nederland niet. Dus lieve Sarita trek of je bikini aan voordat het weer regent en als je dat niet wilt, vertrek aub naar je geliefde thuisland en val ons verder niet meer lastig. En zeuren? Natuurlijk mag ik zeuren maar dat doen de meeste Hollanders niet, die stellen vast dat jullie soort zeuren. En dat bevalt ons steeds minder. Alvast bedankt voor de medewerking.

        • De burkini en bikini kunnen gewoon naast elkaar genieten van de Marokkaanse stranden.
          In sommige hotels geldt wel een burkiniverbod. Dat zijn vooral hotels en ondernemingen met een westerse eigenaar. Maar niet in overheidsinstellingen en openbare plaatsen . Dus weet niet hoe je erbij komt, dat Marokko een burkiniverbod hanteert.
          Niemand heeft het recht om anderen te vertellen hoe ze zich moeten kleden.
          En nee hoor, Wij zeuren helemaal niet, er zijn nog altijd meer bikinis en badpakken te zien op stranden dan burkinis.

          Het gaat gewoon nergens over. Van mijn part gaat men in zijn nakie zwemmen.

      • @Sarita
        Zijn er geen Nederlandse moslims?

  20. Wat ik mis in het verhaal. Dat is kleding die uitmaakt zoals wie en behoord. Doodnormaal in het verleden van religie gedomineerd Holland. Het veroorzaakte inteelt met de gebruikelijke gevolgen. Meisje met A geloof en verliefd op B religie konden het wel schudden. Daarvoor maakte Romeinen uit wie met wat deed. Opmerkelijk in deze landelijke geschiedenis is domheid. Een eigenschap verwant aan inteelt. Lees de geloof, ik, boeken , van vorige generaties. Dan begrijp elke gek het verschil tussen on, en geloof.

    • @Bas
      Waar ik nog niemand over gehoord heb is dat niet-moslimvrouwen door iedereen benaderbaar zijn in bv café’s, disco’s, op het strand, etc.. dus ook voor moslimmannen. Maar niet andersom, moslima’s zie je niet in café’s, disco’s, etc.. Die worden door de mannen binnengehouden, en mocht je een moslima op het strand tegenkomen dan is ze van top tot teen ingepakt en dus niet benaderbaar voor niet-moslimmannen. En dan te bedenken dat oorlogen zijn gevoerd voor vrouwen, en vrouwen zijn een gewilde oorlogsbuit. Dat moslimannen hun vrouwen exclusief voor zichzelf houden in nota bene het niet-islamitische westen maar wel onze vrouwen als rijpe vruchten plukken daar hoor je niemand over, zoals je ook niemand hoorde over Aboutaleb die gewoon openlijk verkondigde dat hij liever had dat z’n dochters met niet-moslims thuiskomen. Houden wij onze vrouwen weg bij moslims dan staat de goegemeente te schuimbekken; racisme fascisme.. Wie zich nu links noemen zijn door de ratten besnuffeld.

      • “dat hij liever had dat z’n dochters met niet-moslims thuiskomen”
        .
        Herstel:
        .
        dat hij liever NIET had dat z’n dochters met niet-moslims thuiskomen

  21. Inderdaad, het is een uniform. Een uniform van een totalitaire en gewelddadige leer die elke week burgers afslacht. Zo’n boerkdinges dragen aan het strand is hetzelfde als een IS vlag naast je badhanddoekje planten. Het is pure provocatie.

  22. Inderdaad: rot op met je boerkini, je kopvod, je haatpaleis, je getreiter en gezeik. Rot op met je islam. Wij worden er dood en doodziek van. Steeds dat gelul, dat liegen ( mag van de islam! ) , dat bewust op het verkeerde been zetten. Dat zogenaamde overnemen van onze waarden, ( “iedereen mag toch aantrekken wat men wil”) terwijl je die waarden haat en wilt afschaffen.
    Rot ook op verdomde Gutmenschen, zoals die “Jonge Socialisten”. Jullie zijn zo stom en onwetend als insecten. Ga je eens werkelijk in die verrotte ideologie verdiepen, stelletje simpele zielen!

  23. Boerka’s, auto’s in de fik steken, keihard crimineel gedrag, 4e generatie jongeren die met een zwaar Marokkaans of Turks accent Nederlands proberen te spreken, geen respect voor onze ouderen, de politie uitlachen, etc. En wij maar boos worden om die fenomeentjes.
    Alle bovengenoemde voorbeelden worden keihard aangepakt in de landen van herkomst, inclusief de boerkini. We moeten eens naar het grotere beeld gaan kijken ipv de details, die ons steeds meer gevoed gaan worden door politici en de media. Namelijk de erkenning dat moslims ons probleem zijn moet benoemd worden. Maar de politiek durft dit niet aan. Natuurlijk weten ze dit. Maar omdat er reeds te veel moslims in onze maatschappij zijn, durven ze hen niet meer aan te pakken uit angst voor een Islam oorlog op eigen bodem, of iets dergelijks? Daarom worden moslims als stemvee gebruikt en verder zal het die politici een worst wezen. De tickets naar veiliger oorden zijn, vermoed ik, al aangeschaft. Want het gaat mis.

  24. Edmond V.O. Katusz

    25 augustus 2016 op 14:46

    Stel je nu voor je trekt een bruin, hetzij zwart hemd aan, daaroverheen een diagonaal dun bruin riempje. Je completeert het geheel met een hakenkruis en gaat dan op straat lopen. Ben toch zo benieuwd wat er gebeurt, als je uiteindelijk voor de rechter komt, want die zal zich uit moeten spreken over het verschil tussen fascisme en het Mohammedanisme. Helaas kunnen wij niet meer terugvallen op een getuige als Hans Jansen. Het OM zal natuurlijk Maurits Berger in stelling brengen.
    Tschüß, Edmond V.O. Katusz

  25. .
    geen doekjes hier voor ‘t bloeien…

    .

    Geen doekjes hier voor ‘t bloeien en geen vodjes voor Islam

    Wij willen vrijheid vieren van Delfzijl tot Rotterdam…

    dus laat iedereen zijn ding doen van den Helder tot Goeree

    wij gunnen ieder mens zijn vrijheid en zijn daar tevreden mee,

    rot eindelijk op uit Onze Wereld en ga terug naar Jouw woestijn

    en wordt dáár domweg gelukkig, zoals je hier echt nooit zult zijn !

  26. “Ook nonnen mogen er als nonnen zitten.”
    .
    Nonnen hebben die kledij niet aan om in te zwemmen, dat is al het levensgrote verschil. Verder heb ik nog nooit een non op het strand van christelijk NL gezien, sterker nog volgens mij heb ik in mijn hele leven nog nooit een non in levende lijve gezien. Als ik naar de supermarkt ga, ongeacht welke, zie ik alleen maar hoofddoeken achter de kassa. En dat moeten we normaal vinden terwijl wanneer plots allemaal nonnen achter de kassa’s zouden zitten iedereen zich zal afvragen wat er in hemelsnaam gebeurd is terwijl nonnen achter de kassa in NL veel logischer zou zijn dan hoofddoeken.
    .
    Eniewees.. waarom wordt niet aan moslims gevraagd waarom moslimmannen geen boerkini dragen!! Nee, dat vragen ze maar niet want het antwoord zal alleen maar bevestigen hoe achterlijk die boerkini is.
    .
    Maar goed, ik had het al opgemerkt, we hebben te maken met witmensen die de witmens wil opheffen en in de boerkini daar weer een gelegenheid in zien.

    • @Dick
      Bij mijn laatste controle in het ziekenhuis, drie ouwe pinguïns van een jaar of tachtig. Mijn buurvrouw lispelde in mijn oor: ik heb zo’n pesthekel aan die herinnering. Ze had op zijn zachtst gezegd niet veel op met deze vrouwen.
      Ik deel die herinneringen niet, maar ik begreep dat ze in haar jonge jaren wat mee had gemaakt.

      Wat mij bevreemdt is dat juist een deel van de dolle mina brigade van toen nu ineens gaat voor onderdrukking. Vod op en vrij in de burka oid. Buigen voor lulkoek van mannelijke zwetskevers die hun superioriteit uitventen. Op de Joop te bewonderen onder de noemer: ik kijk, dus inpakken anders raak ik opgewonden. Dus ziet u wel, een zedig geklede dildo bij 35 graden in de schaduw is vrijheid, echt waar, alleen begrijpen PVV’ers (dat moet erbij) dat in het geheel niet! Die zien mooie vrouwen! Nou én?

  27. Wilfred Bakker

    25 augustus 2016 op 14:02

    George Carlin leest het even voor.

    https://www.youtube.com/watch?v=Q2HV_2A7x2M

  28. Een boerkini, boerka of hoofddoek zou voor een liberaal even aanstootgevend moeten zijn als een hakenkruisvlag dat is voor een holocaust slachtoffer.
    Het openbare leven dient verschoond te blijven van uitingen van extremisme. De rechter in Nice meen ik, licht dit zo toe. Niet alleen de laïcité maar ook het afwijzende, kwetsende en de dreiging die er van deze politieke uitingen middels kleding uitgaat.
    Een hoofddoek is een hakenkruisvlag.

    • Persoonlijk heb ik meer respect voor de hakenkruisvlag. In mijn diensttijd had ik een Engelse sergeant-majoor als baas en op een gegeven moment had ik het over Duitsers hier, Duitsers daar en ‘den oorlog’ en toen zei hij: don’t forget, they took on the whole world. Persoonlijk heb ik meer respect voor iemand die zijn leven opgeeft voor zijn land (hoe fout ook) in de wetenschap dat hij daarna gewoon dood is, dan voor zo’n moslimknuppel die ze wijsgemaakt hebben dat er 72 druiven op hem wachten. Hoe zit dat trouwens met BDE’s van moslims. Als die hemel van ze zou bestaan met licht en tunnels, geile wieven in overvloed en Mohammed met een kleuter op schoot, zou dat toch groot nieuws moeten zijn? Toch? Geen betere propaganda dan dat.

      • Het zelfvertrouwen, zelfbewustzijn en de energie van de Duitse natie destijds is te benijden.
        Nu wordt een massamoordende natie toegestaan om zich te manifesteren met vlaggen als op bezet gebied (Rotterdam en Keulen) terwijl de Duitse natie zich zelfkastijdend door de grootste nationale krisis sinds mensenheugenis heen blundert. Jammer. Misschien zijn de besten inderdaad gevallen.

        • Als kind kwam ik nog wel eens in de Zelfkant voordat dat gebied in de jaren 60 aan Duitsland werd teruggegeven. Toen waren de ‘allerbesten’ nog vitale dertigers en veertigers die aan de Stammtisch zaten met hun sterke verhalen. Ik denk dat ze wel raad hadden geweten met Ali en Mo.

      • Je gaat ze toch niet zielig vinden:))

  29. Op een aantal details verschil ik met de auteur van mening. Enkele daarvan lost hij ‘werkende weg’ zelf op (passage driedelig grijs en nonnen op het strand) en aangezien het warm is en bovendien oorlog is, zijn dit geen dagen om te gaan zitten miezemouzen. Voici, de crux:

    “Wie met een boerkini naar het strand gaat doet dit om aan te geven dat het oorlog is tussen de islam en het Westen. (…) In de islam gelden de regels van de onderdrukking, en dat punt moet de islam dus maken door vrouwen er juist op [die] locatie (…) er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te laten zien. Het is dus een statement tegen onze cultuur (…) [en] ook een uitdrukking van de fundamentalistische islam, vandaar dat de boerkini op de stranden van Marokko verboden is. [sic]

    Hoe zorgelijk dat ook de minder politiek-correcte MSM (RD, EO) de geesten niet meer weten te onderscheiden, door te negeren dat de boerkini “gedram” inhoudt, waarbij de islam ons, koste wat kost, “in het gezicht gewreven” moet…

    • Exact, daar gaat het om.

    • Nonnen zijn in werkkleding, het stand is om te zonnen, ga als je dat niet wil omdat je een tent draagt naar een speciale camping voor dat soort tenten.
      Niemand gaat verder ooit in werkkleding op het stand liggen, wel surveilleren.
      Doel van de hobbezakken actie is het stukmaken van onze cultuur, zodra er nog meer verschijnen en de straatterroristen nog agressiever en massaverkrachtingen gaan uit leren is hun doel bereikt.
      Ze weten geen islamitische vrouwen verkrachten alleen alle anderen.
      HET TOESTAAN VAN BURKINIS VERKLAART VROUWEN VOGELVRIJ OMDAT HET ZONDER HOEREN ZIJN.

  30. Wilfred Bakker

    25 augustus 2016 op 13:26

    Weg met die duikpakken, ik zag er gisteren 1 , het leek wel een zeehond.

  31. Waarom laten wij, het beschaafde westen ons zo gijzelen door deze hitsige wijv.., producten van inteelt en slavernij. Als ik morgen van mijn godsdienst, het Vrijgemaakt gereformeerd Nudiscisme, naakt door het leven moet, wordt dat ook niet geaccepteerd. Als die meiden omdat ze alaaf niet willen beschamen en uit liefde voor alaaf (Pauw) in een bedekkend stuk stof willen lopen, waarom hier. Rot op naar je thuisland. Maar dat willen ze niet, De subsidie-, toelagen-, uitkering pot, de aandacht. weet je wel. En we blijven het maar vergoelijken. Nee, ze doen het uit vrije wil. Nee, die hoofddoek, die moet, anders lopen alle mannen met een boner, ze zijn zo sexy, thuis, ja daar lopen ze zonder hoofddoek. Maar op straat, op het strand, nee, dat wil mo niet. mo gruwt namelijk van volwassen vrouwen, mo geilt alleen op 8-jarigen. Verbieden die cultuur, handhaven dat verbod en uitzetten. Take ik or leave it, en Nederland gaat massaal voor de leave. REFERENDUM! Wegwezen met deze achterlijkheid

  32. Als minimum 2%-regel BNP voor defensie naleven + missies uit ontwikkelingshulp / algemene middelen betalen

  33. Zo, dat is tenminste duidelijk; oprotten met die boerka’s.
    Nu nog grenzen controleren om illegale immigratie te stoppen.
    Stoppen met die schadelijke sancties tegen Rusland.
    De Navo moet terug in haar mandje geroepen worden voordat de echte pleuris uitbreekt met Rusland want geen normaal mens zit op oorlog te wachten.
    Terug naar de EEG, weg met die schadelijke EU, onze soevereiniteit is illegaal van ons afgenomen.
    Duidelijkheid omtrent MH17, en wel nu!
    Onze politici zijn de enigen die dit alles niet willen en kunnen dus samen met die boerka’s ook oprotten.

    • Duidelijkheid omtrent MH7 inderdaad, nog eens recapituleren:In de periode voor het neerschieten van MH17 volgde de Heikneuter het gebeuren in Oekraïne via nieuwsmedia, internet en (militaire) luchtvaartpublicaties. In de aanloop naar MH17 haalden de Russische opstandelingen op steeds grotere hoogten Oekraïense vliegtuigen neer en tegen MH17 zaten ze al op 6000 meter met hun treffers. In die periode zaten van Balen en Verhofstad de boel nog een beetje op te stangen in Kiev. De Russen waren best blij met hun luchtafweersuccessen en lieten ook op video weten het Oost-Oekraïense luchtruim als het hunne te beschouwen en alles neer te zullen halen wat daar binnenkwam (sic). Na MH17 heb ik die beelden trouwens niet meer terug kunnen vinden. Op de dag dat MH17 werd neergehaald viel ik zowat van mijn stoel, dat men daar nog met civiele vliegtuigen overheen vloog. Volgens mij als hobbyist / relatieve leek was het daar levensgevaarlijk in het luchtruim gezien het bovenstaande. Het zoeken is dan…

      • dus naar de daders. Ik kan er vrij kort over zijn: de Russische separatisten. Niemand gaat bij volle bewustzijn een passagiersvliegtuig neerschieten of daar het commando voor geven. Dat durven niet veel mensen. Met een apart BUK-systeem zonder goede commandovoering of IFF is een foutje zo gemaakt. Westerse luchtvaartmaatschappijen met goede inlichtingendiensten vlogen op dat moment al om Oekraïne heenvlogen. Het luchtruim bleef echter open. Mijn theorie luidt dat dat bewust is gedaan om te kijken of die schietgrage Russen in het mes zouden lopen en een airliner zouden neerhalen. Dat is iets wat al meer mensen zouden durven. Je haalt immers niet zelf de trekker over en je geeft ook niet het commando. Westerse ‘witte’ vliegtuigen loods je om het gebied heen en een ‘bruine’ maatschappij uit Azië laat je wel als lokaas passeren. Helaas pindakaas wel vol ‘witte’ Nederlanders. DAT is een onderste steen die NOOIT boven mag komen, want dan heb je de poppen aan het dansen, op wereldniveau.

        • Is dit ook niet de reden waarom er geen kritische vragen zijn naar de rol van westerse inlichtingendiensten? Sommigen hebben klaarblijkelijk advies gegeven om om te vliegen.

          • Wel met je eens over die inlichtingen diensten. Het Oekraïense luchtruim had gesloten moet zijn. Dat staat overigens ook in het OVV rapport. Dat maakt Oekraïne mede verantwoordelijk en het is daarom ook onbegrijpelijk dat dit land betrokken is bij het strafrechtelijk onderzoek.
            Wat ik nooit begrepen is dat er officieel geen lokale ooggetuigen van de crash zijn gehoord. Heel wat Youtube video’s tonen getuigen die een straaljager in de buurt van MH17 hebben gezien net voor de crash.
            Ook bestaat er een theorie dat er explosieven in het vliegtuig tot ontploffing gebracht zijn die er door inlichtingen diensten op Schiphol geplaatst zouden zijn. Wie zal het zeggen? Vreemd is nl ook dat er bijna geen BUK granaat scherven zijn gevonden. De romp zou toch vol moeten zitten zou je zeggen. Cui bono? NATO, want het demoniseren van Rusland moest verhevigd worden.

        • @ Heikneuter

          Bullshit. Waardeloos gespeculeer dat alleen maar de anti Russische propaganda herhaalt die al voordat MH17 op de grond lag werd ingeprent.

  34. (off-topic)
    .
    Aardig interview over Trump
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=Y5rkuUHI1Ao

  35. opzouten moslim, het is genoeg geweest.

© 2022 De Nieuwe Realist

Thema door Anders NorénOmhoog ↑