Dit land is van ons! We moet het heroveren.

manDoor Joost Niemöller

Kijk hem daar staan. Op dat balkonnetje. Met zijn kinderen en zijn zwangere, onderdanige vrouw. Nederlanders hebben er alles aan gedaan opdat hij een vooral modern balkonnetje heeft gekregen. Hij houdt een apparaat in zijn hand  dat door de Westerse beschaving is voortgebracht. Goed Nederlands blijkt hij niet te kunnen spreken. Er komen sowieso slechts schunnigheden uit zijn mond. Hij grijpt in zijn kruis, spuugt, gooit met eieren. En hij gooit, vanaf dat balkonnetje, een fles naar een journalist op straat. Die fles is hij nog speciaal gaan halen uit zijn huis. Het is dus een voorbereide moordaanslag. (Al zullen Nederlandse rechters daar dan weer een andere draai aan geven.) Maar de politie vond het niet nodig hem gelijk te arresteren. Het staat allemaal op beeld. Wie weet heeft hij een Nederlands paspoort. Maar wat heeft hij ervoor gedaan om dat Nederlandse paspoort te krijgen? Tja, misschien is hij zelfs in Nederland geboren. Is hij daarom een Nederlander? Ik vind van niet.

Ik hoor de reactie al aankomen. Alsof er geen Nederlands tuig bestaat, dat niet al generaties in dit land woont en minstens zo’n puinhoop van het eigen leven heeft gemaakt. En op basis van welk recht die dan meer ‘rechten’ moeten hebben, meer ‘respect’, meer ‘begrip.’

Het antwoord is ja. Dat recht bestaat.

Dit is ons land. Het land van de Nederlanders. Zij zijn Nederlanders omdat zij hier al generaties wonen. Dat geeft hen morele rechten, culturele rechten. Die hebben ze gekregen omdat hun ouders, hun grootouders, en daar weer de voorouders van , hier het land hebben bewerkt, op de steigers hebben gestaan, administratieformulieren hebben ingevuld, kinderen hebben gebaard, met slechte geweren in schuttersputjes hebben gestaan. En ja, ook op balkonnetjes schunnige taal uit hebben geslagen.

Nederlanders bezitten een gewoonterecht, het spreekt vanzelf, het heeft ons tot Nederlanders gemaakt, met elkaar, een schitterend land, met blote handen gered van het water uit de zee en uit de telkens weer overstromende rivieren. Voor een deel was dat ongetwijfeld toeval en geluk, maar daarom is het nog niet willekeurig. Ons is dat laatste wijs gemaakt. Een enorm misverstand. Het is niet willekeurig dat we hier leven. Het heeft een geschiedenis. En dat schept een verantwoordelijkheid. Een plicht. Wij moeten daarom niet onze handen in de lucht steken en het opgeven. Wij moet dit land heroveren.

Wie hier generaties woont is een Nederlander. Wie hier langskwam, niets bijdroeg en de boel verziekte, mag gaan. Nederland moet georganiseerd worden volgens een verdienmodel. Het is een eer om hier te wonen. Het is geen willekeur. Het is dus een gift aan de immigranten, en daarvoor verlangen wij iets terug.

Het is dat besef dat we weer moeten heroveren. En het besef dat dit onze grond is. De grond die door onze voorouders is drooggemalen, en volgebouwd. Wat overigens best wat minder vol, wat minder haastig, en wat minder lelijk had gekund. Want wie zit nu te wachten op het soort balkonnetje waarachter deze vreemdeling ons voor rotte vis uitmaakt. Dus er is nog een hoop te doen. Maar dat is een ander verhaal. Er is veel gedaan en er is altijd nog veel meer te doen. Daar zij wij dan weer goed in, anders dan dat soort mannen op die balkonnetjes. Wij pakken dingen aan. Wij zijn Nederlanders.

Maar wat er vooral te doen is: Het besef in ons hoofd moet terug. Het besef dat de grens is bereikt. En dat van nu af aan de herovering gaat beginnen. Dat wij niet vluchten. Want dit land is van ons. Wij, en onze voorouders, hebben dat verdiend.

Genoeg is genoeg.

 

Print Friendly
Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

159 reacties op “Dit land is van ons! We moet het heroveren.”

  1. Nederland is vol.
    Koningin Juliana zei het al in haar troonrede van 1950, toen ons land nog geen tien miljoen inwoners telde.
    Zij herhaalde dat in 1979: Nederland is vol, ten dele overvol.
    Het is nu 2016.
    Ik bedoel maar.

    1. We hebben een partij nodig die dit aan gaat pakken.

      Het is niet zo moeilijk:
      – Grenzen dicht
      – Alle huidige asielzoekers afwijzen en uitzetten, alle tijdelijke verblijfsvergunningen niet verlengen
      – Stoppen met vluchtelingenverdrag.

      Dit zijn PVV-standpunten. Maar ook mensen die al in Nederland wonen fokken als konijnen, vooral streng gelovigen en mensen van niet-westerse afkomst.

      Daarom:
      – Alle kindregelingen afschaffen
      – Huurtoeslag alleen voor woningen met maximaal 2 slaapkamers
      – Belastingvoordeel voor mensen met 0 kinderen of 1 kind, een hoge boete vanaf het derde kind.

      Hoewel heel veel Nederlanders Nederland te vol vinden lijkt er geen draagvlak voor maatregelen zoals een tax voor grote gezinnen.

      1. jazeker Lauwebal, ik ben zelf buitenlander (viesbruine koelielander) maar ik geef je gelijk. Vraag een econoom of ingenieur om te berekenen hoeveel energie en geld het kost in werkelijkheid om hier in Nederland bv 40.000 inactieve (niet werkende) van de ruim 120.000 koelielanders te huisvesten dan zal je begrijpen dat de blanke Hollanders alles fout hebben gedaan sedert 5 mei 1945, na de bezetting.

        Wie of welk leger gaat Nederland nu bevrijden, de man op het balkon is een zgn Trojaans Kameeltje uit Mekka, maar wie heeft hem naar hier gehaald?? Er zijn nog ruim 1,5 miljoen andere Trojaanse ezels zoals hem, dankzij de massa immigratie van Mekkaanse en Afro mongooltjes.

        Ja laten wij toch de PVV een eerlijke kans geven volgend jaar om 5 jaar lang Nederland schoon te vegen, via professionele en grootschalige massa remigratie projecten, op humane wijze wel te verstaan, vanuit strikt technocratisch oogpunt. .

      2. ik zou willen toevoegen:
        – sluiten moskeeen;
        – blokkeren arabische tv zenders
        – stoppen gezinshereniging

        Je moet iedere reden wegnemen om hier te komen.

    2. ‘Cale’: dat probeer ik ook al meer dan 20 jaar mensen aan het verstand te brengen!
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  2. Helaas, het gaat niet meer goed komen.

    Stel de PVV haalt 80 zetels en de grenzen gaan dicht, mensen zonder permanente verblijfsvergunning gaan terug en criminalen met dubbel paspoort worden het land uitgezet. Dan nog zal de Nederlander over 50 jaar een etnische minderheid zijn omdat niet-westerse allochtonen fokken als konijnen. De enige mogelijkheid om Nederland weer Nederlands te maken is op grote niet-westerse allochtonen het land uit zetten, maar dat stuit op heel veel morele en praktische bezwaren.

    De enige optie om nog in een Europees land te kunnen leven is emigratie naar een Oost-Europees land.

    1. Ik schreef dat zelfs met 80 zetels voor de PVV het tij niet is te keren. Maar de PVV haalt nog niet eens de helft. In de peilingen dalen ze alweer en dat ze zonder enige visie met een flut A4-tje zijn gekomen dat als verkiezingsprogramma moet dienen, heeft ook niet echt geholpen.

    2. @lauwebal.
      Inderdaad. Dit gaat nooit meer goed komen, omdat het simpelweg niet meer kan. De getallen spreken voor zich. In Duitsland, Zweden en met name Frankrijk is het nog veel erger. Daar wonen miljoenen moslims en die gaan daar nooit meer weg. Integendeel. Het aantal moslims neemt met grote sprongen toe niet alleen door de aanhoudende migranten stroom maar ook door de hoge geboorte aantallen. Over een aantal jaren zal de moslim bevolking groter zijn dan de autochtone bevolking. En dan? Bedankt politiek correct, links-feministisch Nederland, jullie hebben het prima voor elkaar gebracht.
      Dit artikel, waaruit ik hierboven heb geciteerd, spreekt boekdelen:
      https://jdreport.com/koningin-juliana-zei-het-al-in-haar-troonrede-van-1950-nederland-is-vol-vol-vol/

      1. We kunnen altijd nog een 1-kind-politiek invoeren naar Chinees model. Met als klein extraatje dat het alleen voor moslims geldt. Denk groot.

    3. Volkomen gelijk lauwebal. Demografisch is het te laat. Ze zijn met tevelen. Onze kleinkinderen zullen hier in de minderheid zijn. De radicaalste islam zit in Europa tegenwoordig en het is een retorische vraag wat onze kleinkinderen zullen meemaken, tot wat ze gedwongen zullen worden. Het enige wat nog soelaas kan brengen, en ik betreur dit ten zeerste, is gewapende strijd, om de islam voor de zoveelste keer uit Europa te verbannen. Anders wordt de genocide op het blanke genoom een feit over maximum een paar generaties. Behalve … Rusland en misschien een paar Oost-Europese landen. Ik voorspel al heel lang dat over pakweg 150-200 jaar er grote enclaves van etnische Europeanen in nieuw op te richten steden in Siberië zullen wonen. Mark my words.

  3. “Dit land is van ons! ”

    Niet meer, vrees ik. ‘We’ hebben het weggegeven aan, of laten afpakken door, politici die ons besturen en daartoe beslissingen voor ons nemen. Dat ging een tijdlang redelijk. Maar, zoals je eigenlijk kunt verwachten, komt er een moment dat er misbruik gemaakt zal worden van een dergelijke machtssituatie. Het heeft de politiek behaagd om Nederland weg te geven aan de EU. Het behaagt de EU om Nederland, en alle andere natiestaten, af te schaffen. Dat ligt goed op schema, zeker met de recent georchestreerde vluchtelingencrisis waardoor er een versnelling heeft kunnen plaatsvinden. Omdat integratie niet gaat lukken, is een balkanisering van de samenleving waarschijnlijk; met regelmatige geweldsuitbarstingen tussen de verschillende ethnische enclaves, waarvan sommige welvarend zullen zijn, andere miserabel en gevaarlijk. Zolang de staat dit beleid wenst, uitvoert en tegenstanders bestrijdt gaat het heel moeiljk worden daar wat tegen te doen.

  4. Een artikel naar mijn hart Joost, maar we zijn wel 20 jaar te laat.
    Ik kan nog niet eens mijn eigen familie overtuigen ! En die zijn voor het grootste deel “hoog opgeleid” en “geslaagd” in het leven.
    Het valt dan ook niet mee om mensen te overtuigen, als hun salaris er van af hangt niet overtuigd te willen worden (vrij vertaald naar Upton Sinclair).
    Ik ben inmiddels zo ver dat ik geloof dat alleen een totale reset van het huidige systeem nog werkt: terug naar af, met veel bloed, zweet en tranen, en dan hopen dat we aan het andere eind van die reset er nog zijn om te proberen er weer een betere samenleving van te maken.
    Want het huidige systeem is door en door verrot, met een niet werkende democratie en een gehersenspoelde en passief gemaakte bevolking door dagelijkse propaganda van een heersende klasse van parasieten die ik maar gemakshalve elites noem.
    Elites, die geen nationaliteit kennen, maar zichzelf zien als globalisten en wereldleiders zonder naties of grenzen.

    1. ‘OudeNederlander’, er zijn meer voorbeelden uit de geschiedenis waarin het hopeloos leek om de zaak nog te redden. Neem Groot Brittannië in 1940. De kustwachters hadden bij hun geweer 5 (ja, VIJF) patronen. Om de Nazi’s te beletten te landen. Zó had dat land zijn defensie verwaarloosd! Het wonder waardoor ze het toch nog gered hebben? Winston Churchill!
      Idem Nederland nu. Bij een oefening van een compagnie in Januari 2015 was ik kontrôlepost. Daarna, terugrijdend naar de kazerne, stopte de voorste van onze 3 jeeps opeens. Oorzaak: de benzinetank was op het wegdek gevallen! De oorzaak daarvan? STIEKEM bezuinigen op het voertuigonderhoud!
      Net als vroeger. Toen de DAF drietonners van het leger tenslotte ouder waren dan de chauffeurs ervan!
      Hemeltergende toestanden, die aan Hare Majesteits Veldleger in Mei ’40 doen denken. En ik me afvraag wat die 150 lui in de 2e Slaapkamer uitvoeren!
      Maar te laat? Niet als we NU wakker worden!
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  5. Het bevolkingsaantal van Afrika zal zich in het jaar 2050 meer dan verdubbeld hebben. Op dit moment wonen er circa 1,1 miljard mensen op het continent. Over 34 jaar zouden het er 2,5 miljard zijn, dat meldt het Amerikaanse Population Reference Bureau (PRB).

    In dezelfde periode zal het inwonertal van Europa met 12 miljoen afnemen naar 728 miljoen. De lage geboortecijfers zorgen in Europa voor een bevolkingsafname, terwijl de bevolking in Afrika zich naar verwachting meer dan verdubbeld.

    http://www.novini.nl/bevolking-afrika-zich-2050-verdubbeld/

    Als Afrika nu al te klein is voor haar 1,1 miljard inwoners, willen en kunnen wij dan tussen nu en 2050 voor 1,4 miljard : 34 jaar = 41 miljoen bootmigranten per jaar plaats maken in Europa?

    Om de woorden van Joost Niemoller maar eens in perspectief te zetten.

    1. @Dawg

      http://blogs.worldwatch.org/nourishingtheplanet/putting-africa-into-perspective-a-map-helps-to-show-what-we-are-talking-about-when-we-say-%E2%80%98the-entire-continent%E2%80%99/

      Om even een idee te krijgen hoe groot Afrika is. Dat is met geen mogelijkheid in het kleine Europa te proppen. Maar stel nu eens dat Europa een half miljard Afrikanen over zou nemen……, eh, hoe lang denkt u dat het duurt dat dat half miljard er in Afrika er weer bij is?
      Nee, al die hulp heeft er een permanent hulpbehoevend werelddeel van gemaakt. Een rechtlijnige Chinese aanpak is het enige dat zal helpen. (en dan duurt het nog twee generaties voor er aan een evenwicht wordt getipt)

  6. Misschien is er in de NLe dorpen nog solidariteit, maar in de steden is de bevolking hopeloos verdeeld geraakt en gemaakt. Ook al beseffen mensen dat ze door de media bedrogen worden, dan nog hebben ze niet door hoe diep de indoctrinatie is geworteld, waardoor mensen toch binnen de aangeboden frames blijven denken. Het gevolg is een totaal verdeelde bevolking.
    Daar komt bij dat de mensen ontwapend zijn, zowel feitelijk als figuurlijk en dat laatste door de notie, dat de staat het beste voor ons voorheeft en handelt in het belang van de burgers. Dat doen ze niet en het bewijs daarvoor is de totale onmacht waarin het politie-apparaat is vervallen, dankzij de polireke correctheid, de lafheid en het bewust verzwijgen van de situatie door hun superieuren met aan het hoofd de door de politiek benoemde burgemeesters.

    Er is een kleine hoop, dat de echte Nederlanders zich nog zullen verenigen en als eerste de bezem halen door Den Haag en de Publieke Omroep + de leugenpers.

    1. Een hele kleine hoop, want op dit moment is er alleen onmacht bij het volk en onwil dan wel stupide onwetendheid bij de bestuurders.

    2. ‘D.G.Neree’. Mijn laatste krant, de Tubantia/Twentsche Courant, heb ik opgezegd 2 uur voordat Pim vermoord werd! “Dat zal ze leren” zou Pim gezegd hebben.
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  7. De mensen moeten zich organiseren. Samenkomen en oplossingen bedenken. Solidair zijn met elkaar. De gevestigde macht heeft het zover laten komen, dat de bevolking wel ‘racistisch’ zal moeten worden om te overleven. Het is of dat of alles vernietigd zien worden wat Nederland tot Nederland en de Westerse beschaving tot beschaving maakt. Het is dat of in slavernij belanden. Nu al hebben autochtonen feitelijk een tweederangs status.

    1. @D. G. Neree.
      Ik heb het al eens meer aangehaald: Mijn oom (volbloed Oglala Lakota en great-great-great-grandson van chief Red Cloud) zei begin dit jaar via de Skype tegen mij het volgende (dit was na “Keulen”): “We hebben ze daar bij jou jaren lang geprobeerd te waarschuwen, maar niemand wou luisteren. Nu zitten jullie in hetzelfde schuitje als wij, alleen 150 jaar later.” Wel, we weten allemaal hoe het de Indianen vergaan is. Deze man heeft álle recht van spreken want zijn voorouders hebben er onder geleefd, hebben mee gemaakt hoe hun land in ene niet meer van hun was. Hoe hun cultuur, religie en taal belachelijk gemaakt werden en verboden. Volgens de Linkse Goegemeente zou deze chief een “vieze xenofoob en racist” zijn omdat hij die “arme Europese bootvluchtelingen” niet in zijn land wou. Men vergeet voor het gemak dat diegenen die naar het Nieuwe Land vluchtten op de vlucht waren voor de verstikkende religieuze vervolgingen en Inquisitie.

      1. Deel 2. Wat ze echter vergaten was dar zij de Mindset mee namen en vrolijk verder gingen, alleen nu waren de Indianen het slachtoffer. Wij hebben hier nu van doen met een alles overheersende ideologie, overgoten met een religieus sausje, die nog veel verder wil gaan voor zover mogelijk. 40+ jaar indoctrinatie heeft de Ndrlander monddood en slaafs gemaakt. Want je pleegt sociaal/economische zelfmoord als je je stem verheft. Feitelijk is ons land al niet meer van ons. Ja, we wonen er nog en het heet nog NL maar zie hoe vele buurten onherkenbaar veranderd zijn. Hoor hoe onze taal verkracht wordt en hoe NL kinderen nu met hetzelfde(!) afgrijselijke gesis praten als die halve analfabeten uit het M.O.. Hoe onze cultuur en tradities als belachelijk of “racistisch” bestempeld worden. En partijen als de PvdA en GroenSlinks vinden het gewéldig, al die “cultuurverrijking”. Ik loop de hele dag met een hoge bloeddruk en onderhuidse stress rond van hetgeen dat ik zie.

        1. Deel 3. Het vreet aan me. En het wordt met de dag erger. Ik kijk al tijden geen nieuws meer omdat het me gewoon te veel wordt. Ik zíe wat er gebeurt, weet dat er heel hard op de rem getrapt moet worden, maar ben machteloos want het merendeel van de Ndrlanders is ongeïnteresseerd of hersendood gemaakt door alle Brood&Spelen op tv/smartphone. Ik weet me geen raad met mijn gevoelens van onmacht en woede en zou het liefst vandaag nog op het 1e de beste vliegtuig naar Pine Ridge stappen om daar de rest van mijn leven in rust te kunnen slijten. En dan neem ik die occasional tornado en armoede graag op de koop toe, ik eet hier ook noodgedwongen van de Voedselbank. Want dit is geen leven. Ik weet nu ook hoe de voorouders van mijn oom zich gevoeld moeten hebben. Het afgrijzen, de wanhoop, de woede. En de politiek doet alsof je gek bent, of nog erger; een PVV stemmer.

          1. De situatie ziet er inderdaad niet goed uit. En in veel opzichten is de zaak écht hopeloos. Een politieke oplossing komt er niet; het zal uiteindelijk tot een geweldsuitbarsting komen. Dat is een grimmig vooruitzicht. Maar we moeten vertrouwen op onze eigen kracht. Mentaal zijn wij voorbereid op het aankomende bloedbad. Wanneer de slachtpartijen beginnen zullen wij niet verrast zijn. Wij zijn klaar voor de strijd en ons onafwendbare lot.

          2. Kan me helemaal in jouw verplaatsen sterke. Heb precies het zelfde, dat vreselijke gevoel van onmacht. Als de bom barst dan verklaren ze je voor gek en vergeten dan gemakshalve dan ook even het feit dat je hier al jaren mee worstelt.

      2. Natuurlijk, wat wij nu meemaken en zullen meemaken is idem aan wat de Indianen hebben meegemaakt. Multicul bestaat gewoon niet. er is steeds een overwinnende cultuur. En aangezien wij plat op de buik gaan… De indianen vochten nog tenminste.

  8. Steden als Amsterdam zijn feitelijk al verloren, daar gaat het op korte termijn niet meer goed komen. Nu zijn de kleinere provinciesteden aan de beurt, zie Gouda, Almere, Zaandam en andere. Hoe zullen deze inwoners reageren?
    En als laatste de vele dorpen in Nederland. Hoe zullen die zich kunnen verweren als het geweld overslaat? Ze zijn bij voorbaat kansloos, zoals in iedere oorlog.

    Als de PVV een grote overwinning in maart behaald en de verliezers sluiten zich aaneen voor een lappendekenkabinet, hoe zal de bevolking reageren als ze zien dat ze net als de vorige keer van achteren genaaid worden? Wat moet er gebeuren voor het gezonde verstand weer de overhand krijgt? Nog een aanslag? Nog twee? Drie? Twintig? Op dit moment krijgt NL steeds meer moslimenclaves en reken maar dat men daar beter bewapend is dan onder de autochtonen. Arm Nederland. Terminaal ziek en alleen radicale maatregelen zullen nog helpen.

    1. Ik ben op weinig plaatsen meer welkom bij ‘ex’ vrienden en familie. Ik ben geradicaliseerd sinds Madrid en steek dat niet onder stoelen of banken. Het 196e slachtoffer in Madrid was een baby van 6 weken. Van mij mogen ALLE moslims aan het gas en iedereen die ze de hand boven het hoofd houdt. De aanwezigheid van die mensen hier, de manier waarop ze zich hier gedragen en de slachtoffers die al dat niet vanwege de islam of vanwege de daaraan gerelateerde apencultuur van die lui gevallen zijn, is een grove belediging. Ik doel me ‘gekwetst’, huillie, huilie. Maar aangifte doen is voor heaumeau’s. En autochtone Nederlanders verdienen onderhand niet beter. Ziende blind. Achterlijke lafbekken. IK zing mijn tijd wel uit men mijn dinnetje. En daarna: zak er lekker in met z’n allen.

      1. mooi geschreven Heikneuter,

        Reageer eens op dit plan van mijn hindoe nazi (homo) kat, Wieroe:

        ‘Miaauw, miaauw Rechtse kontneukers, Ja laten wij toch de PVV een eerlijke kans geven volgend jaar om 5 jaar lang Nederland schoon te vegen, via professionele en grootschalige massa remigratie projecten, op humane wijze wel te verstaan, vanuit strikt technocratisch oogpunt.’

        Wieroe is nu de Delftse Hindoe Nazi Katten Fuhrer en hij heeft een heel groot katten leger van slapende cellen in warme mandjes, en die zijn zwaar bewapend met scherpgeslepen kattenstikcs,, wel willen zij er nog eeuwenlang over slapen voordat zij Nederland gaan bevrijden via een katten blitzkrieg en doen het rustig aan nu.

        1. Blablabla. IK ga niet eens proberen dat geleuter te ontcijferen. De tijd is nog niet rijp voor een etnische zuivering, als hij dat wel is mogen ze me bellen. Laat maar sudderen tot het gaar is. That’s all there is to it.

        2. De PVV een kans te geven het land schoon te vegen? Die hebben amper genoeg mensen om de bankjes te vullen. Geen kader, alleen veel stemmers.
          Als de PVV 80 zetels zou krijgen, wat dan? Gelijk zal het hele ambtenaren apparaat dwars gaan liggen. Niets zal in de praktijk mogelijk zijn. 10.000 allochtonen die met knuppels de straat op gaan en het land is reddeloos verloren. Leger inzetten? Met wat? Er is geen of nauwelijks munitie.
          De politie is niks gewend en zal ook niets durven. Die 10.000 ‘habe nichts’ figuren zullen naar de huizen van die politiemensen en burgemeesters gaan. Zij hebben immers niets te verliezen. Eén opzwepend gebed in de moskee op vrijdagmiddag en het is burger oorlog en ook nog eens eentje die ‘wij’ zullen verliezen. Want we durven niets, we willen niets.
          Het is een koud kunstje dit land helemaal plat te leggen middels wat gecoördineerde aanslagen op het elektriciteitsnet met grote kortsluitingen en miljarden aan schade tot gevolg. Chaos in de steden enz.

          1. Mee eens.
            En die 10.000 is een lage schatting, het zullen er eerder 100.000 zijn. En NL staat er bij en kijkt er naar. Waar blijven die demonstraties van de Nederlanders? 200 Pegida demonstranten? Die vanwege een T-shirtje worden gearresteerd? We hebben allemaal dezelfde trotse gevoelens. Twitter staat bol van de complimenten naar Joost Niemoller aangaande dit artikel. En dan? We doen niets, helemaal niets. En die moslims realiseren zich dat. Het is overigens zo wie zo al veel te laat om nog wat tegen die parasieten te doen. Helaas, Nederland (lees west Europa) is ten onder gegaan aan haar eigen arrogante denken.

          2. @AaHunze
            Als Jan Sobieski ook zo zou hebben gedacht, was Europa al meer dan 300 jaar islamitisch. Als India zich niet zou hebben verzet (miljoenen doden gekost) zou het nu de een na grootste moslim enclave zijn. De grootste China als niet de Ming dynastie alles op alles zou hebben gezet:

            https://www.youtube.com/watch?v=pRCMGpqqwfU

            Ja dat heeft miljoenen doden gekost, om beter te zeggen, heel wat meer dan de vorige eeuw.
            Islam is een totalitair systeem met een relisaus.

          3. Maar dat geldt in omgekeerde richting ook. Neem 500 of 1000 goed gemotiveerde autochtonen om die heetgebakerde 100.000 knuppelaars op gang te brengen tegen de autochtone bevolking. Gevoeligheidsjes gemoeg bij die lui om ze erin te luizen. Dan moet de aangevallen wegkijkende goegemeente wel. De katalysatortheorie. Er moet een ommekeer komen en die hoeft niet fraai te zijn, als het maar werkt uiteindelijk.

          4. Als de PVV een echte partij was geweest en in de afgelopen 10 jaar eens het land was ingetrokken om ZELF te vloggen – al dan niet stiekem – dan hadden ze het geëtter van dat kutvolk zelf voor het voetlicht kunnen brengen. Beelden spreken voor zich en waren een stuk effectiever geweest dan de one-liners van Wilders. Ik heb het vaker gezegd: ik weet niet of Wilders een zegen is of een vloek. Bij Balkenende heeft hij een rol gespeeld in de vlotte overdracht van bevoegdheden naar Brussel, dan speelde het hier geen rol meer bij de verkiezingen en nu zitten we me de gebakken peren op die dossiers. PVV stemmen omdat er niks anders is, maar het land moet teruggewonnen worden op straat en achter de voordeur. Vooral de agressieve wegkijkers moeten het gaan voelen. Letterlijk of figuurlijk.

  9. maar zo lang we bestuurders hebben die wegkijken zal dat niet lukken.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/26616510/___Verkrachting_stilgehouden___.html

    1. meteen de burgemeester aanklagen en het COA ….geen 100 % veiligheid voor je eigen burgers dan ook geen AZC hoeveel meisjes, vrouwen en kinderen moeten de rest van hun leven getraumatiseerd rond lopen ja hoeveel slachtoffers gaan deze barbaren nog maken ?
      Ik ben er weer helemaal klaar mee..

      1. We zijn er allemaal klaar mee. Waarom blijven we passief en gefrustreerd zitten voor onze monitoren? We moeten in beweging komen. Hoe kunnen we de identiteit van de drie daders achterhalen? Dan gaan we de heren eens een bezoekje brengen.

  10. Indonesië voor de Indonesiërs .
    Vietnam voor de Vietnamezen .
    Linkse leuzes uit het verleden bij vaak enorme demonstraties.
    Nederland voor de Nederlanders .
    Logisch, zelfs voor linkse mensen, althans voor dat ze een klap van de postmoderne molen kregen.

  11. “zonder enige visie met een flut A4-tje zijn gekomen dat als verkiezingsprogramma moet dienen”.Nou, je bent inderdaad een “lauwe bal”, Lauwebal…….

    Omdat niet in detail uitgewerkt staat hóe je dat wil realiseren is het onzin? Details worden pas belangrijk bij de uitvoering.
    Maar ik denk dat je iemand bent die gewoon niet zou wíllen dat de islamisering stopt!
    Niet zou willen dat islam in het openbaar praktizeren verboden wordt.
    Die niet zou willen dat criminelen met 2 paspoorten Nedrland uitgezet worden….

    En heb je je nou bang laten maken door de peilingen? Oh, juist ja…., Trump loopt toch ook ‘ver achter’ op Hillary’? LOL……
    Mvg

    1. Dat A4tje is allang uitgewerkt, maar hier worden de hoofdpunten kort en bondig uiteengezet. Denkt iemand dat mensen de honderden pagina’s ambtenareabracadabra van de gevestigde volksverlakkers gaan lezen? Zij zijn niet in staat kort en bondig te zeggen waar ze voor staan, want ze weten dat ze geen enkele diepere visie hebben die aan zal slaan. Aanslaan omdat ze waar en waarachtig zijn. Alle gevestigde partijen hebben hun principes verraden voor de waan van de dag. leze het geld en de macht. ze denken nu de bevolking weer een rad voor ogen te draaien met hun stroop om de mondsmeerderij, en iedereen trapt er dankzij hun vazallen, de media, weer in. Die Hilversumse kliek en de kranten moeten gewoon flink aan de kaak gesteld worden en deze augiasstal moet worden opgeruimd.

  12. Een verrijking voor ons land was het toch ? multiculturele samenleving ?
    pffff de eerste de beste die mij iets naar mijn hoofd gooit krijgt gewoon hetzelfde terug…bij een verwensing ook een verwensing ….een fles richting mij gooien …wacht even ..ja gewoon een fles terug …en het liefste een iets grotere fles…oog om oog tand om tand…iets anders begrijpen ze niet…
    Als onze overheid ons niet kan , wil beschermen zullen wij het toch zelf moeten doen lijkt mij..zoals altijd is dit mijn persoonlijke mening…
    https://www.youtube.com/watch?v=UKG76HF24_k
    5 jaar geleden wist Merkel al dat multiculti gefaald had….wat is er in godsnaam met haar gebeurd….op haar hoofd gevallen , gechanteerd ? o nee wacht even …bij een Bilderberg meeting zeker geweest met Flutte en consorten….
    Wat mij betreft zou ik die man een paar dagen opsluiten voor het verstoren van de openbare orde en meteen aanklagen voor een poging tot aanbrengen van lichamelijk letsel….( om te beginnen )

    1. Ik denk eerder dat ze gebeld is door Obama die haar verteld heeft dat Duitsland nog steeds haar verantwoordelijkheid moet nemen. Waarschijnlijk heeft hij gezegd, “Kijk naar mij, ik won met yes we can, wat is dat in Duits?” Wir schaffen das, zal Merkel wel gezegd hebben.
      Want Duitsland staat nog altijd min of meer onder curatele van Amerika.

      1. @Koffij
        Korea en de Filippijnen en idem Japan staan ook nog steeds onder curatele. Vandaar dat dreigen laatstelijk:

        http://www.globalresearch.ca/nightmarish-global-military-agenda-threats-of-us-nuclear-attacks-against-north-korea-american-empire-is-the-real-enemy-of-both-koreas/5546109

        Lang artikel, maar een ware eyeopener.
        Reken er dus maar op dat Duitsland ook in de wurgklem zit.

        Ik heb ook nog een artikel inzake Duterte die ook het zwaard van Damocles boven zijn hoofd ziet nu hij bezig is de moslimdealers die het land aan een gruwelijke verslaving trachtten te brengen, uit te schakelen. Ja, met harde methoden, maar het volk staat achter hem en blijft achter hem staan. Ze hebben wel genoeg islam gezien.

      2. Duitsland schijnt nog tot 2099 !!!!! onder toezicht van de Amerikanen te staan.

        Dus als Obama of wie dan ook in Amerika fluit dan danst Merkel enz.
        Ook het gegeven dat Amerika Turkije persé bij het westen wil hebben moet in dit licht worden gezien. Wij burgers en landen hebben niets in te brengen.
        Weet u wanneer het wel lukt? Zoals het indertijd in Somalië ging. Gevangen genomen Amerikanen werden met een touw achter auto over de grond gesleept. Net zo lang tot ze dood waren en zelfs niet goed waren voor orgaandonor. TOEN wisten de Amerikanen niet hoe snel ze daar weg moesten gaan. Ze hebben het altijd over ‘boots on the ground’, maar dat hebben ze allang afgeleerd. Aanvallen vanuit de lucht zijn veel makkelijker maar tegelijkertijd lossen die niets of weinig op. Oorlogen duren nu tientallen jaren in plaats vijf of zes.

        1. AaHunze
          Al die lakeien, zouden samen moeten opstaan, dan is het morgen nog uit met het verdeel en heersfeest van de bankiers. All wars are bankers wars you know?
          Waarom? Simpel, men wil door manken met een systeem dat al vanaf Napoleon toe is aan een paar jubeljaren. Hoe te realiseren? Nou laten we er een paar oorlogen tegenaan gooien. Maakt niet uit hoe je ze noemt. Als de Rockefellers, de Rotschilds, de Warburgs, Soros enzovoort hun macht maar blijven behouden.
          Mensen? Die zijn vervangbaar, slaven genoeg.

  13. De goedmens is zelfs te achterlijk om voor de duvel te dansen. Zo neemt bv het aantal luisteraars en kijkers van de NPO (radio en tv) in rap tempo af, dat komt omdat de staatsomroep bemand wordt door politiek correcte goedmensen die continu afgeven op het autochtone volk ten gunste van het allochtone volk terwijl nagenoeg de enigen die naar die zender kijken en luisteren autochtonen zijn, de allochtonen moeten niets hebben van dat roomblanke bastion. Dat is punt 1, punt 2 is; ze hebben van de klassenstrijd een rassenstrijd gemaakt, die nu nog gaande is in de voormalige arbeiderswijken tot het moment dat die wijken volledig bewoond worden door allochtonen en de rassenstrijd zich zal verplaatsen naar de roomblanke wijken waar oa de goedmensen van de NPO wonen. Kortom, ze zijn zichzelf op termijn zwaar in de voeten aan het schieten, ze zijn zelfs te stom om voor de duvel te dansen. Maar goed, nu kunnen ze hun subsidiecenten/silverlingen nog tellen dus alles lijkt A-ok.

    1. @Dick
      Herinnert u zich Iran? Waar de ‘Gutmensch’ (socialisten en studenten van linkse smaak) zich solidair verklaarden met Khomeini en zijn islamkliek. Macht dachten ze terug te vergaren, want die waren ze kwijtgeraakt onder de sjah (ook puppet van de VS, maar hij bestond het om tegen de stroom in te gaan roeien en dat kón niet).
      Resultaat moge bekend zijn, de linkse kliek kon vluchten. Afshin Ellian was een van hen, eentje die ons daarom ook keer op keer waarschuwt.

      1. En in GB Maryam Namazie, @Toets.

        Die nu strijdt voor ‘one law for all’: De Britse wetgeving en niet de sharia law.

        http://maryamnamazie.com/

        Er zijn tientallen sharia courts in GB, waar tegen een vrouw bijvoorbeeld wordt gezegd dat ze bij haar man moeten blijven, ook al mishandelt hij haar.

        https://fullfact.org/law/uks-sharia-courts/

      2. Oeps, ik heb een stukje met twee linken. Dat is nu ‘in afwachting van moderatie’.

        Of ben ik een zwart schaap op deze site? 😉

  14. eerst moeten we de media veroveren.
    want dat is de doodsteek.
    wegkijken,goedpraten,halve info geven en soms zelfs keihard liegen.
    zo lang er geen omroep is die de waarheid zegt en de realiteit toont zijn we verloren.

    1. De huidige politieke correctheid moet verdwijnen dan wel veranderen. Ik verwacht dat als Trump president wordt de politieke correctheid zal verdwijnen of veranderen, dan zal het niet langer politiek correct zijn om het onvoorwaardelijk op te nemen voor allochtonen ten koste van autochtonen. Dan wordt het politiek correct om het op te nemen voor jezelf/het autochtone volk, dat hoeft niet eens onvoorwaardelijk maar het zal wel onmiskenbaar duidelijk zijn dat we in onze/de westerse samenleving leven, en als je je niet kan vinden in die samenleving dan zullen er genoeg andere samenlevingen zijn waar je je wel in kan vinden, doei doei.. is dan de boodschap want wat anders?
      .
      Kijk, als dat verwezenlijkt is dan hobbelt een staatsomroep als de NPO daar slaafs, blind en onvoorwaardelijk achteraan, om dezelfde reden waarom ze nu slaafs, blind en onvoorwaardelijk achter de huidige politieke correctheid aanhobbelen, aan het einde van de regenboog staat de pot met (subsidie)goud.

      1. ‘Dick’, een voorstel: in teksten en spraak het ‘politiek correct’ vervangen door ‘KOLDERIEK GEFLIPT’.
        Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  15. Heer Niemöller, wie heeft de Prinsjesboekenprijs gewonnen? Die zou toch gisteren, vrijdag 16 september, in de Eerste Kamer bekend gemaakt worden?!
    http://denhaagfm.nl/2016/09/02/nominaties-prinsjesboekenprijs-2016-bekend/

  16. Ik ben eerlijk gezegd ook bang dat het te ver heen is. “Pleurt op” heeft mij nu niet bepaald het idee gegeven dat onze mp de situatie in de klauw heeft. En zolang er nepjochies als ene jesse niet verder komt dan een goedkope kopie van de ergste president die Amerika ooit heeft gehad, zie ik geen oplossing in ons politiek landschap. Maar de geschiedenis heeft geleerd dat een kruik net zo lang te water gaat tot hij barst. En dat zal ook hier gebeuren. Menig Nederlandse hand van vreemde smetten vrij kriebelt om de strijdbijl op te pakken en als dat gebeurt, een kwestie van tijd, dan is het hek van de dam, daar helpt geen lieve moeder aan.

  17. Ik vrees dat Rutte uit dit artikel weer inspiratie zal weten te putten om zijn verkiezingsretoriek na het ‘pleur op Turken’ aan te scherpen, teneinde met Wilderiaanse teksten een nieuwe overwinning te boeken, en na de felicitaties van Obama, Merkel, Juncker in ontvangst te hebben genomen de soevereiniteit van Nederland nog sneller over de balk te gooien dan de afgelopen 4 jaar, en bij kritiek gewoon tsjakka roepen.

    De kiezer was dom, is dom en zal altijd dom blijven. Het spreekwoord, je kan de kiezer niet altijd beliegen, gaat gewoon niet op.

  18. Al dit onbeschofte gedrag: ons strafrecht voorziet daarin! Ze kunnen gewoon wettelijk worden aangepakt. Ja, ook die autochtone Nederlanders die zich net zo misdragen, kunnen volgens dezelfde wetten worden aangepakt.
    Het is niet moeilijk.
    Het is niet ingewikkeld.
    We hoeven niet tot psychologiseren over te gaan.
    Overtreding is overtreding.
    Daarbij vind ik dat je naar de paspoortstatus moet kijken. Hebben zulke misdragers 2 paspoorten, dienen zij na hun misdragingen (ik ben 1 waarschuwing in te bouwen) terug te keren naar het land van hun niet-Nederlandse paspoort.
    We hoeven dit niet te tolereren en we hebben al de handen vol aan Nederlands tuig. Import-tuig kan terug naar het land van het tweede paspoort.
    Ik kan mij niet herinneren dat Nederlanders die emigreerden zoveel rotzooi hebben getrapt en zoveel minachting hebben getoond voor hun nieuwe vaderland.
    Weg met die rotmentaliteit van die profiteurs.

    1. Natuurlijk is het niet moeilijk om deze misstanden op te lossen.
      Maar je hebt een politiek bestuur dat (bewust) niet ingrijpt.
      Laat dat maar eens op je inwerken.
      Het heeft NIETS te maken met incompetentie , domheid, of laksheid.
      Als je de feiten volgt, en even je brein uitzet dat “ze zouden nooit” schreeuwt, dan vallen alle puzzelstukjes op hun plaats.

    2. @Arjen
      Twee nationaliteiten. Er zijn namelijk meer mensen met twee paspoorten, maar die hebben maar 1 nationaliteit. (om gezeur in Arabische landen te voorkomen als er in een paspoort is Israëlisch stempeltje staat bijvoorbeeld, en ook makkelijker afwerken bij de douane).

  19. .
    Wij/jullie moeten allemaal eens met OH-en stoppen
    met argumenten werd geen vijand ooit geveld
    de dagen van ons veilig toets-bord zijn geteld,
    voor échte vechters dienen nu heel andere knoppen !
    .
    Jasterke
    .

    1. Ik denk dat onder andere hier op de site gezocht wordt naar welke knoppen er precies voorhanden zijn.

      1. ik vrees dat die knoppen toch uitsluitend in eigen binnenkamers te vinden zullen zijn D.G…

  20. ” genoeg is genoeg” hahaja Joost opteert naar een zeteltje bij controlled opposition partij PVV. Maar toen ik hem vele jaren geleden wees op het gevaar van de ideologie van de vrede was hij niet thuis.

    Neen het betrof slechts een religie en het was allemaal niet zo zwart als ik het schilderde.

    Man oh man Joost en nu?

    Ga je nu oproepen tot geweld????

    Man oh man

    1. niet om hier wat te gaan zitten zeuren @robbertdeberk, maar dat moeten dan toch wel héél wat jaartjes geleden zijn, want àl de voorbije jaren dat ik dagelijks mijn ervaringen op Internet berijm, was deze Joost om de donder wél thuis !
      .

      1. @robertdeberk, Vanwaar die sneer? Ga je nu iemand afvallen die op zijn eigen manier tot bepaalde inzichten is gekomen? Heeft hij het hier over de islam? Nee.
        Hij heeft het over het Nederlandse erfgoed, dat nu door zich Nederlander noemende barbaren wordt misbruikt om datzelfde Nederland in dezelfde ellende te storten waar hun ouders of zij zelf aan zijn ontvlucht, zogenaamd.
        Je zou wat meer respect mogen hebben voor Joost, die door zijn doordenken als journalist door de gevestigde mediaclan uitgekotst is en toch zijn eigen weg heeft gevolgd. Val hem maar inhoudelijk aan en niet op dingen waar hij een jaar of tien geleden over twijfelde.

        1. ” Heeft hij het hier over de islam? Nee. ”

          Dan heeft u niet goed opgelet, dit heeft alles met islam te maken en dat weet Joost ook donders goed. Ondertussen..

          1. en dus?
            (twee woorden is hier te kort voor een reactie daarom zet ik dit er even achteraan)

        1. Ow ja en harlekieno was katrijn en snowwhite was vtouw Holle. En mo kwam terug op aard en whoppa !
          Lazer op Henk veldman!

    2. @Robbert de Berk

      Huh? Oproepen tot geweld? Blijkbaar leest u nogal selectief!

      ‘Wie hier generaties woont is een Nederlander. Wie hier langskwam, niets bijdroeg en de boel verziekte, mag gaan.’

      Juist ja, dus lekker naar het land van de andere nationaliteit, want u wenst hier niet mee te doen.
      Nederland scoort zeer hoog inzake uitdagingen voor de toekomst. De innovatieve sector scoort skyhigh, men zou menen: deze lui moeten de uitdaging toch in neonletters zien staan. Nope, als ons potje ingenieurs op is, importeren we hen uit arrenmoede uit India/ China enzovoort.
      Kansen zat gehad duidelijk, maar waarom leren als men ook dealende rijk kan worden hè! Beetje hosselen binnen de mocro maffia (goed, een kogel krijgen is een risico, maar dan kan men toch lekker wijzen naar die gruwelijke xenofoob die weigerde om een analfabeet aan te trekken als project ontwikkelaar ICT!)

      1. ” Dit land is van ons! We moet het heroveren. ”

        Kunt u mij vertellen hoe Joost dat denkt te gaan doen zonder geweld???

        1. robbert,
          Je kunt de Noordzee ook niet zonder geweld tegenhouden.
          Het is maar net wat je onder geweld verstaat. Maar nodig zal het zijn.

        2. @robbertdeberk
          “Kunt u mij vertellen hoe Joost dat denkt te gaan doen zonder geweld?”
          .
          De politieke correctheid is het probleem, dat is de nagel aan de doodskist van het westen. Waar komt die PC vandaan? Van socialisten, marxisten, anti-kapitalisten d.m.v. mensen als Soros, Roth, Obama, etc.. In principe zou Trump met die koers mee moeten varen zoals de andere elite’s maar ik denk dat Trump als één van de weinige rijke stinkerds begrijpt dat zijn welvaart hem niet datgene zal opleveren wanneer de westerse wereld niet meer westers is. M.a.w. wanneer Trump aan de macht komt dan is de kans reëel dat de huidige politieke correctheid verdwijnt en daardoor zal de rest volgen waardoor het tij gekeerd kan worden. Daarom zijn m.i. de aankomende verkiezingen, zowel in de VS als Europa, misschien wel de belangrijkste ooit!! Juist stemmen kan doorslaggevend zijn. Mochten Trump en Wilders gekozen worden maar uiteindelijk verandert er niets, dan zijn de democratische middelen idd op.

          1. Kijk, weer een voorbeeld van waar ik op doel, is al de tweede deze week 🙂
            .
            Oké, het is een piepklein stapje maar al het begin is moeilijk. Een begin is er zo lijkt het, hopelijk het begin van het einde van de politieke correctheid (wat in het artikel omschreven wordt als bijgeloof, btw). En dat nu al zonder dat iemand als Trump gekozen is, daarom houd ik zeker tien slagen om de arm want één zwaluw maakt nog geen zomer, misschien proberen ze ons op die manier in slaap te sussen voordat de verkiezingen plaatsvinden.
            .
            http://www.elsevier.nl/nederland/opinie/2016/09/koning-sprak-de-politieke-waarheid-nu-zijn-politici-aan-zet-363762/

          2. @Dick
            Wat zal een producent baat hebben bij het onmogelijk maken, door armoede, van consumenten? Nada!
            De bal moet rollen, en zo doet de economie.

            Ik vrees meer van Clingon dan van Trump alzo.

    3. Het ‘voortschrijdend inzicht’ van Joost is wel te zien in de loop van de tijd, ja. Het begint zelfs op te duiken bij links wegkijkend volk. Maar ja, voor veel talentlozen is dat gratis staatsruifgeld en/of een baan zonder echte prestatieverplichting in ruil voor het uitdragen van de ‘officiële’ mening toch wel heel aantrekkelijk, om niet te zeggen de enige optie.

      1. @Heikneuter
        Ik ben het geheel met je eens en begin een beetje moe te geraken hier te reageren. De reden is dat deze goedbedoelende reageerders nog steeds de werkelijkheid ontkennen. Het blijft gezemel in de marge. Over welke politicus iets verkeerds heeft gezegd en dat we elkaar in een cafe restauratie zouden moeten ontmoeten. Die moslims die we al 40 jaar met open armen hebben ontvangen moeten er uit. Punt. Dat gaat nooit gebeuren dus is NL verloren. Met mijn vriendelijke dank. JULLIE hebben dit land kapot gemaakt. Niet alleen Rutte & co. De reden waarom ik niet meer in Nederland woon is omdat ik al lange tijd Nederlanders niet meer vertrouw.
        Zo dat is er uit.
        Dit was dus mijn laatste commentaar op deze site. Joost bedankt en geluk er mee.

        1. Het ga je goed. Toevallig hebben wij vanmorgen de laatste formele drempel genomen voor de voortzetting van onze toko overzee. Ik hoef/wil dus ook niet meer terug. Een beetje het halve jaar krom liggen voor die kutimport en al die staatsruifvreters. Vanaf nu werk ik t/m januari voor de staat en de rest van het jaar is voor mezelf. Regel ik mijn eigen dingen wel.

          1. @Heikneuter. Uw verhaal over wat er met uw dochter in Den Haag gebeurde heeft vrouw Sint zelf aan den lijve ondervonden. Die werd wel van haar fiets getrokken, betast en bespuugd door een stelletje Riff ratten. Zoals al eerder geplempt, deed de politie wat met haar aangifte ? Nee, allicht niet. Ze droeg een rok op de fiets en dat schijnt de hormoontjes nogal op te hitsen bij die hersenlozen. Eigen schuld, dikke bult dus. Case closed. Hoe vaak wij dagelijks werden geconfronteerd met de asociale levensstijl van dit uitschot is met geen pen te beschrijven. Hele hordes van die opgeschoten geschoren koppies in het park zodat je eigen kinderen er niet durven te spelen. straten vol met ( dikke ) auto’s die de hele boel ophouden door uitgebreid met elkaar midden op de weg te ouwehoeren. Moet je er eens voorbij willen, dan slopen ze zowat je auto ! Zo van, wat mot je ? Wij zijn hier de baas !

        2. Het ga je goed Cale , en mocht er iets zijn dan weet je ons te vinden..
          de komende jaren ben ik hier sowieso nog als ik niet om zeep geholpen wordt door een warrig iemand…
          Laterssss

        3. @Cale
          “JULLIE hebben dit land kapot gemaakt. Niet alleen Rutte & co.”
          .
          Laatst schreef je dat je jongste dochter in NL studeert, daaruit maak ik op dat jij niet in NL woont. @Heikneuter vertrekt ook naar het buitenland en dat heeft ie natuurlijk niet verleden week bedacht, dus wat verwijten jullie de NL’ers, dat ze NL niet verlaten? Wat hebben jullie gedaan wat wij niet gedaan hebben? Ik heb dat al eerder gevraagd maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ik heb af en toe het idee dat jullie NL’ers verwijten geen gewelddadig verzet te plegen want ik heb geen flauw idee waar dan op gedoeld wordt, maar jullie gaan zelf naar het buitenland zonder enig verzet? Wat verwijten jullie anderen dan?

          1. Ik ben al weg en heb zat gedaan voor Nederland, ik werk al 35+ jaar ononderbroken, heb 18 maanden in een groen pakkie gelopen praktisch voor nop. De laatste 12-13 jaar stuur ik ieder jaar zo’n 30.000+ euri’s (na HA) naar Den Haag om die hele poppenkast in dat kutland mee te financieren. Ik heb daar geen zin meer in. Niet voor ‘het land’ en niet voor zijn inwoners. Als je voor jezelf werkt en nooit je hand ophoudt, zelfs niet voor het kleinste toeslagje, dan kijk je heel anders naar dat herverdeel- en nivelleercircus. Ik me de tyfus werken en die kutimport alles levenslang voor niks met een grote waffel toe. In principe zijn we gedegradeerd tot tweederangs burgers in ons eigen land. Ik trek dat niet, maar ik ben geen handophouder en/of moslim, ik kan iets en ik wil iets, dus dan ergens anders heen en een nieuwe toekomst opbouwen. Geweldadig verzet? Als mijn wederhelft voor mij gaat en ik daarna nog fit ben. Maar dan zit ik eerder achter links aan dan achter medelanders. Pang.

          2. En dan nog iets: als je in een buurt al een keer de kop boven het maaiveld uitsteekt en ergens desnoods hardhandig ingrijpt, het je daarna altijd een ‘reputatie’. Dan ben je de bruut. Dat je de buurt dan bevrijdt van een of meerdere lastpakken of overlast, neemt men wel al te graag graag op de koop toe. Met de politie hetzelfde laken een pak: als je ingrijpt wordt je altijd bedreigd of onder druk gezet, let op anders ga JIJ mee naar het bureau. In de jaren 70 al met de RoetMopSambo’s, tegenwoordig met de lichtgetintiërs en Nederlands tuig. Moet je beloven dat je niks doet en hullie belt. Dus niet: ik loop niet te kloten op straat, dus ik beloof helemaal niks. Het land waar ik ooit trots op was, is een lege huls geworden. Ik trek mijn eigen plan. Ik kan en durf dat.

          3. @Heikneuter. Maar het heeft allemaal niets geholpen, hetzelfde geldt voor ons. Dus nogmaals, wat verwijt je ons??

          4. Ik ben een vrij mens. Mijn leven en mijn zelfverdiende geld zijn niet voor huichelaars en hypocrieten om over te beschikken op de manier zoals dat nu gebeurt. Als de rest van Nederland zijn land wil weggeven of laten uitwonen, dan moet men dat zelf weten. Ik doe daar niet aan mee en wil daar geen maanden per jaar voor moeten werken. En ik heb de mogelijkheid om er iets aan te doen. Zo simpel is het. Het is geen land meer om van te houden. Als ik het niets eens ben met de groep, ga ik alleen verder.

          5. @Heikneuter
            Jammer genoeg krijg ik weer geen antwoord op m’n vraag, het zij zo.
            .
            Misschien dat je deze vraag wel kan beantwoorden; in welk land ga je wonen?
            .
            Ik vraag dat omdat er praktisch geen ander westers land is die niet hetzelfde doormaakt. Dus naar welk land raad je de Nederlanders aan te vluchten?

          6. Ondanks mijn vertrek hier wil ik toch nog even reageren. Ik kreeg zojuist een telefoontje van mij dochter die nabij het centrum van Den Haag van de sportschool terug naar huis fietste. Het gaf haar een veilig gevoel mij aan de telefoon te houden totdat ze thuis was. Want net daarvoor werd ze met haar fiets klem gereden door een auto met Marokkanen. Ze kon wegkomen. Daarna kwam er een scooter met Marokkanen die probeerden haar telefoon die ze in haar hand had te pakken. Ze werd daarbij weer klemgereden en aan haar jas getrokken en betast. Wederom kon ze wegkomen omdat ze sterk is en een goede conditie heeft. Het is een mooie blonde meid die vanavond veel geluk heeft gehad want als ze haar te pakken hadden gekregen dan was het waarschijnlijk niet bij die telefoon gebleven.
            En Dick, vind je het gek dat ik steeds bozer wordt? 30 jaar geleden zag ik dit aankomen maar het was onbespreekbaar. Dat bedoel ik met JULLIE. Dit is geen fenomeen dat 2 jaar geleden pas begon.

          7. Verwijten doe ik niemand iets. Iemand iets verwijten doe je, als je denkt dat er met je verwijt nog iets te bereiken valt. Dat stadium ben ik voorbij. Al vanaf begin jaren 60, toen ik nog een kind was, zag ik Nederlanders altijd wijken, toen met Molukkers, nu met lichtgetintiërs / booslims. Als mijn vader of later ikzelf wel eens ergens ingrepen, had je het altijd gevreten en was je de racist met de politie in je nek. En bij de buurt heb je het ook gevreten, zelfs als je HUN problemen oplost. Ik heb geen verwijten, alleen minachting en haat. Voor faciliteerders en wegkijkers heb ik altijd maar een boodschap: dat het volgende incident op hun hoofd en dat van hun kinderen moge landen en niet bij mensen met het hart op de goed plaats en het verstand niet op nul, zoals Cale dus.

  21. De karavaan trekt gewoon verder. Over een paar nachtjes slapen een Europese leger, die door Tsjakka Rutte verkocht zal worden als een mooie bezuiniging, de MSM zal dit beamen.

    We hebben al een EU paspoort, straks krijgt Europa de gezinsherenigingsregels van Europa door de strot geduwd. De VVD heeft in het post Fortuyn tijdperk als een noodvaart alle immigratie perikelen uitbesteed aan Europa, dan is het niet meer Nederlands probleem .

    De VVD voert de agenda uit van Juncker, Merkel en haar mentor Obama, Turkije wordt gewoon lid van de EU, dus zijn straks onze medelanders.

    De kiezer moet je paaien met wat Wilderiaanse teksten, maar eigenlijk spuugt de politicus op de kiezer. Politiek is marketing om een reeds vooraf gesteld doel te behalen. Wientjes wilde de immigratie, de Euro en een Europa, de banken wilden dat ook, en dus zorgt de politicus dat ze dit krijgen. De kiezer krijgt ook steeds minder te vertellen. Kijk maar naar het referendum en wat Rutte van referanda vindt

    1. Juist.
      De EU is de oorzaak van het kwaad. De EU is het grote voorbeeld voor bijna al onze politici. Heel langzaam opgedrongen zodat zelfs, op een enkeling na die meteen de mond gesnoerd werd, de meest slimme observators deze ramp niet zagen aankomen. En nu is het te laat.
      Maar ja, de moslim invasie is al 40 jaar aan de gang. Ik vroeg me meer dan 30 jaar geleden al af waarom ik zoveel belasting moest betalen welk geld voor een groot deel naar uitkeringen voor Turken en Marokkanen ging. Waarom zag ik, simpele zeeman, dit wel in en de meeste van mijn landgenoten niet?

    2. Een Europees leger ? waarvoor ? Europa heeft geen grenzen toch ?
      En moeten onze jongens en meisjes opgeofferd worden ergens op deze aardbol voor wie ? of wat ? en die economische vluchtelingen en criminelen maar lekker op de bank hangen en ons lastig vallen , uitschelden , minachten , verkrachten, bestelen en ga zomaar door.
      Natuurlijk zullen er ook een paar goede tussen zitten ( gezinnen met kleine kinderen )
      maar in mijn beleving heeft 95 % weinig goeds toe te voegen aan ons land en trouwens ons land is vol en wij hebben al genoeg problemen zonder migranten.
      Wij moeten eerst voor ons zelf zorgen voor onze ouderen , werkzoekenden enz enz of gaan wij nu Sinterklaas spelen voor vreemden ?
      Sjonge jonge ik kan mij niet eens meer normaal uitdrukken zo boos en teleurgesteld ben ik ….

  22. Hit is de onwil van het landsbestuur om iets aan deze bijzonder gevaarlijke ontwikkeling te doen. Is dit uit onwil om te begrijpen dat het multiculturele sprookje in een nachtmerrie aan het veranderen is? Of is het uit kwaadaardigheid en welbewust om Nederland weer in een pauperland te veranderen?
    Ik snap dat niet. Zijn ze zo kortzichtig dat ze alleen aan hun eigen carrière en hun warme nestje denken, dat je bereid zijn om de hele beschaving en alle verworvenheden te laten vernietigen in (burger)oorlogen en chaos? Haten ze zichzelf dan zo?
    Of is het stupide domheid, die denkt dat het allemaal zo’n vaart niet zal lopen?
    Hoe is het mogelijk dat ze ons zo kunnen voorliegen en dat we ons zo laten naaien? Ik kan er met mijn pet niet bij. Het is alsof half Nederland op de XTC zit en in een fantasiewereld leeft. En nu laten we ons opzwepen tegen Rusland. Zijn de mensen eigenlijk wel goed bij hun hoofd? Het lijkt wel een gekkenhuis. Knettergek zei Wilders en hij krijgt steeds meer gelijk.

  23. Er is inderdaad een sprankje hoop, namelijk als Donald Trump President van de Verenigde Staten wordt. Maar zullen de “powers that be” ook wel “deep government” genoemd dit toelaten?
    De USA heeft een slechte ervaring met presidenten die tegen de gevestigde belangen optraden. En verder: als hij vermoord wordt, hoe zullen de amerikanen reageren? er broeit al veel onrust en opstand in dat land.

    1. Hopen op een volgende Amerikaanse “bevrijding”?
      Hier moet ik toch wel een beetje om lachen. Nederlanders moeten zelf eens wat doen. Maar dat zal nooit gebeuren.

      1. Het is in antwoord op bovenstaande reageerder, die ervan uitgaat, dat als Amerika o.l.v. Trump van koers verandert, de horigen in NL en Europa ook in dat vaarwater zullen gaan zitten. Dat is een goed punt. Maar je hebt helemaal gelijk, dat de Nederlander over het algemeen een meelzak is geworden en het de hoogste tijd wordt dat men wakker wordt en beseft dat de toekomst toch echt in hun eigen hand ligt en niet in handen van de staat, die zich blijkbaar (zie de donorwet) beschouwt als de eigenaar van de burger, waar ze mee kunnen doen wat ze willen. Mensen moeten weer beseffen dat ze vrij zijn en dat dat niet door de staat gegeven wordt, maar dat de staat dat dient te beschermen, evenals de veiligheid. Als dat niet gebeurt, zoals nu steeds minder, zullen de mensen inderdaad moeten teruggrijpen op hun eigen familie, clan en omgeving, dorp, stad en land en zelf opstaan voor de (bescherming van) rechten die uit tirannie bevochten zijn.

      2. @Cale
        Waar ik voornamelijk op doelde is dat de huidige politieke correctheid moet verdwijnen/veranderen. Die pc is feitelijk het grootste probleem, die zorgt ervoor dat een hoop zaken niet gebeuren die zouden moeten gebeuren.
        .
        Ik heb me een tijd afgevraagd wie of wat de politieke correctheid dirigeren, het is moeilijk daar exact de vinger achter te krijgen maar aangezien de politiek correcte zwart-wit benadering uit de vs (Soros?) komt zal het me niet verbazen dat de gehele politieke correctheid daar vandaan komt. M.a.w. komt daar een andere stroming aan de macht dan zal de politieke correctheid veranderen en zal de politiek en de msm hier ook veranderen. Het zal met tegenzin en gesputter gebeuren maar ze zullen weinig keus hebben. Daaruit blijkt dat we onder grote invloed van vs staan mocht dat nog niet duidelijk zijn, daarom zijn de politieke elite en de EU zo bang voor Trump. Wil je van A naar D, dan moet je toch eerst langs B en C. M.a.w. alles op z’n tijd @Cale 🙂

        1. Natuurlijk zijn de meesten op deze site het met elkaar eens, inclusief ik zelf.
          Het probleem is de frustratie, het observeren van de langzame teloorgang van het door ons zo geliefde Nederland, laten we hierin eerlijk zijn. Ik wil geen oorlog met Nederlanders, integendeel. Mijn droom is juist dat op een goede dag al die moslims uit Nederland verdwenen zijn. Kun je je dit voorstellen? Wat een verademing zal dat zijn.

          1. @Cale
            Dit is waar ik op hoopte, dit is waar ik op doelde, dit geeft dus hoop, want….
            .
            Zolang je alles tegen je hebt zoals de politieke correctheid, de overheid, de media, de politie, het leger, etc.. dan kan je helemaal niets beginnen behalve je te laten horen en stemmen. Alle andere acties zullen in de kiem gesmoord worden en/of averechts werken, totaal kansloos in de huidige situatie. Maar met dit soort ontwikkelingen ga je pas een kans maken, eerder niet. Dit is een begin waar ik op hoopte, en nu moet het zich als een olievlek gaan uitspreiden:
            .
            http://www.joop.nl/nieuws/landelijke-amerikaanse-politiebond-geeft-steun-aan-trump

          2. Wat ook een mooie ontwikkeling is, is dat ze bij Joop massaal die vomar Turken en boef verdedigen en de schuld wederom bij de witten leggen, ze zijn bereid om voor die criminelen tot hun nek in de stront te springen want het zijn allochtonen en vooral moslims. Nu is er een filmpje van een allochtone moslimprediker (wat dat ook zijn mag) en die zegt dat die Turken en boef een schande zijn voor de islam, de Truken en de kinderen. Daar staan ze dan bij Joop tot hun nek in de stront de witten te verkwanselen voor een stel criminelen omdat ze denken daarmee op te komen voor de allochtonen en moslims.. hahaha.. (dat filmpje link ik niet want ook dat vind ik ook een miesgasser )

  24. Nog even over die man op het balkon:
    Als dat een gewone (echte) Nederlander was geweest, was de politie allang bij hem op bezoek geweest en was de GGD ingeschakeld. De Kinderbescherming zou zich er ook op gestort hebben en het hele land zou hem voor malloot uitgemaakt hebben.
    Zo niet hier: De politie komt niet eens langs! Een aanklacht wordt niet serieus genomen! Powned is natuurlijk een abjecte zender! Ze lokken het door hun aanwezigheid zelf uit! 50 minuten is volgens de politie een kwestie van beleving of het verkeerde nummer is gedraaid. Schandalig en tekenend voor de wurggreep waarin we worden gehouden door de “anti-racisten” en de goedmensmentaliteit. Arrogant en leugenachtig, schermend met dure woorden die ze misbruiken voor hun eigen gelijk. Arm Nederland nogmaals.

    1. Moet je je voorstellen dat diezelfde man een waxinelichthouder naar de Gouden Koets had gegooid. Dan zat hij zijn leven lang onder toezicht.
      En Nu?
      Nu lacht hij zich een hoedje.

  25. De bezem moet ook door het onderwijs. Tijd voor een tegenmaagdenhuis actie. Weg met al die pseudo-faculteiten op sociologisch, antropologisch, psychologisch en mediagebied, liefst in combinatie met elkaar zodat er belachelijke leerstoelen ontstaan. Terug naar echte, feitelijke wetenschap in plaats van die ideologisch gekleurde luchtfietserij. Het heeft niets meer met wetenschap te maken en de wetenschappelijke methodes worden misbruikt voor ego en status. Op Sociologie is indertijd flink bezuinigd en er verdwenen faculteiten. Maar die hebben zich als de bezem van de tovenaarsleerling teruggewurmd onder idiote fabricaties van “vakgebieden”. Opheffen die zaak! Terug naar echte wetenschap en al die afleeidingen horen slechts deelvakken te zijn voor wie er iets in ziet.

    1. ‘D.G. Neree’: Mee eens. Wat dacht je van een professor ‘Vrouwenstudies’, of ‘Integriteit van de Overheid’? En zo zijn er meer…..
      Een grof schandaal dat dááraan belastinggeld wordt uitgegeven!
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  26. Mijn jongste dochter studeert in Nederland. Omdat ze dat graag wil en heel erg om Holland geeft, zal wel iets met genen te maken hebben. Avondje stappen met vrienden in Amsterdam. Resultaat? Lastig gevallen door een Marokkaanse man, geen probleem want ze kent haar woordje, maar toch… Op het Leidse plein in een van de clubs begonnen een stelletje marokkanen te motten en werden door de stevige bewakers op straat geflikkerd. Het is altijd hetzelfde liedje met dat stelletje gefrustreerde galbakken. Natuurlijk zijn er Hollandse kids die met hun dronken kop de boel proberen te verzieken. Maar dat is dan wel voldoende, lijkt me. We hebben geen behoefte aan marokkaanse versterking in die zin.

  27. “Maar wat er vooral te doen is: Het besef in ons hoofd moet terug. Het besef dat de grens is bereikt. En dat van nu af aan de herovering gaat beginnen.”
    .
    Maar wie zet de eerste stap? Welk persoon, partij, of welke beweging gaat de eerste hand zetten aan deze terug verovering? En wie gaat de veel te grote groep onwetenden (de steevaste PvdA’ers, D66’ers, GroenLinksers etc) wakker schudden? En wie… enfin, zo kan ik wel even door gaan. Iedereen die in m’n dagelijkse leven me iets vraagt over politieke aangelegenheden krijgt hetzelfde antwoord: we zitten vol, het moet anders, we worden genaaid, etc. Maar ergens moet iemand met invloed de beweging in gang zetten, want anders gebeurt er niets.
    .
    Ik heb het geprobeerd maar ben een te “kleine speler”. Maar je hebt wel 100% gelijk Joost. We móéten ons land weer heroveren, en snel. Daar is niets racistisch aan, maar puur een gevalletje “onze eigen cultuur/normen/waarden beschermen”.

    1. Maar je hebt wel 100% gelijk Joost. We móéten ons land weer heroveren, en snel. Daar is niets racistisch aan, maar puur een gevalletje “onze eigen cultuur/normen/waarden beschermen”.
      .
      ___

      Vooral heroveren op de autochtone collaborateurs en heulers.
      Als al die import de steun van deze verraders ziet slinken , en merkt dat de vanzelfsprekendheid waarmee ze onthaald worden, afneemt, en het verzet steeds meer gestalte krijgt, zullen velen eieren voor hun geld kiezen en de aftocht blazen.

      1. Die was ik even vergeten, maar inderdaad: de gütmensch, de eeuwige knuffelaars, de eeuwige hand-boven-t-hoofd houders, de eindeloze toeslagenpartijtjes… vooral die moeten hoog nodig de deur gewezen worden (zonder wachtgeld overigens). Ik geloof echt dat dat ’t grootste deel van de instroom teniet gaat doen.
        .
        Maar de migranten die hier nu al zitten en ’t land verpesten door alles wat ze niet aan staat, respectloos te behandelen, discriminerend te behandelen (en ons dan racist te noemen), of gewoon te slopen… die hoeven van mij al lang niet meer de deur gewezen te worden, maar die mogen echt hardhandig naar hun (desnoods vroegere) land van herkomst gemikt worden. Klagen over alles wat je aan dit zogenaamde “klote”land racistisch vindt? Dan moet je gewoon weg. Het land uit. Ga het dan zelf maar regelen op die zandhoop of iets dergelijks.

  28. Hoeveel mensen lezen deze site?
    Mag ik een voorstel doen?
    kopieer dit schrijven in zijn geheel, en plak het op de abri’s en vooral op de verkiezing borden. Misschien dat het dan wat verder verspreid wordt. Zij die commentaar leveren lezen dit wel. Maar dat zijn ook de harde vrouwen en mannen. Printen en verspreiden dat moet het motto worden.

  29. Het terugveroveren is een goed streven alleen zijn er te veel mensen met stemrecht die werkelijk geen flauw idee hebben wat ermee bedoelt wordt.
    Het zijn de ouderen onder ons die het afglijden voor hun ogen zagen gebeuren. De jeugdigen weten en kennen het Nederland alleen van NU. Dat er altijd al gedoe was met de islam en Turken, Marokkanen enz. Men bekijkt de wereld door de eigen bril die niemand anders past. De politieke elite gaat gewoon met de stroom mee en vindt problemen op haar weg waar ze zelf de oorzaak van is. Mooi toch. Dan hebben ze bestaansrecht vinden ze zelf. Of de oorzaak nou kort of lang geleden is doet niet ter zake omdat alles door het tapijt van de tijd bedekt wordt. Rutte lacht zich kapot, en de rest lacht mee na het verplichte toneelstukje (op PVV na)en we rollen weer in het volgende drama…..Eindeloos drama…
    Zo wordt het ook door de MSM en de politieke elite gebracht. Als nep pleister gaat de economie virtueel voor uit en zijn er weer nieuwe TV spelletjes

  30. Nederland is er NU. Dit NU is jullie en mijn Nederland, en er is geen enkele aanwijzing dat de gang van zaken ook maar een snufje zal veranderen. Nu zit ik in een bevoorrechte positie door redelijk intelligente kinderen te hebben die een eigen carrière hebben met kleinkinderen die ik vaak zie, dus dat loopt wel. Niemand is religieus want dat kan niet door mijn invloed wat ook weer een pak van mijn hart is.
    Gelijk zeg ik er achteraan dat het belangrijkste advies wat ik mijn kinderen gaf is: Denk altijd zelf na en geloof niemand op zijn woord ook al is diegene de meest succesvolle wetenschapper of wie dan ook, incl. je vader. We leiden een relatief goed leven waar iedereen zijn ding doet zonder al te veel gedoe. Mooie omgeving, en mijn directe omgeving maak ik zoals ik het wil droomachtig mooier omdat het in mijn bloed zit. Als het hier in dit land te gortig wordt zijn er wel opties om het eens verder op te zoeken. Dit is echter mijn land! Mijn geschiedenis.Mijn leven.Mijn droom.

  31. Ook mijn voorouders hebben dit land opgebouwd. Een portret van een voorouder hangt aan de muur vanwaar hij me geïnteresseerd op me neerkijkt. Een van de grondleggers van Shell waarvoor hij de hele wereld overvloog om contracten te sluiten voor de winning van het kostbare zwarte goud. Ja, hij behoorde ook tot een zeer selecte elite clubje. Daarnaast zat deze duizendpoot ook in allerlei maatschappelijke organisaties om het land verder te brengen. Ik heb zijn fotoalbums zijn verhalen en meer. Van een andere voorouder heb ik de kunstcollectie geërfd waaronder veel eigen werk. Daar zien we het Nederlandse polderlandschap met de wolkenluchten, de boerderijen en de boerin die de was ophangt aan een draadje terwijl de wind de was als een Hollandse vlag laat wapperen. Mijn voorouders die de harde klei bewerkt hebben met eelt op hun handen. Mijn voorouders hebben hun stempel op dit land gedrukt kan ik zeggen. En als het aan mij ligt zal mijn familie na mij nog eeuwen dit land vormgeven.

    1. Dit land en eelt aan de hand mens. Zij werden ooit hand werklieden genoemd. De rest had van alles in hun hand maar geen eelt. De Shell ontstond door het resultaat van een zekere J.P Coen en rijke mensen die mèèr wilden. De VOC werd dat genoemd. Het fijne van die tijd was dat alles mogelijk was zolang je de grootste had. Het was letterlijk het einde van een tijdperk en begin van nieuw. Waarin miljoenen mensen hun vrijheid verloren. Nederland speelde die tijd eerste viool. Met als gevolg een goed en goud eeuw. Wat een tijdje later de Shell geboorte mogelijk maakte door de vraag naar olie. Dat goedje zat niet in Nederlandse grond maar Indonesisch. Wat opnieuw rijkdom betekende voor landgenoten zonder eelt in de hand. Het motief kan je veel namen geven maar absoluut geen vaderland en liefde. Wel menselijk gedrag.

  32. Ja, sympathisanten van Joost. Eigenlijk zouden jullie vandaag allemaal in jullie auto moeten stappen om bij elkaar te komen om ergens op een plek in Nederland de toekomst van ons land te bespreken. Gezien de reacties, qua stijl vorm, interpunctie en zinsopbouw is het mij duidelijk met wat voor een kaliber wij/ ik hier te maken hebben/heb. Chapeau! Jullie aangedragen visies en mogelijke maatregelen spreken voor zich. De toekomst van ons land is aanwezig bij dit geschreven artikel van Joost. Ik ervaar dit zo. Dit is ook meteen het enige wapen dat we hebben. Ik ben ervan overtuigd dat ook kapitaal krachtige Nederlanders meelezen. Zij hebben echter een troef achter de hand die wij ‘gewone’ patriotten niet hebben…ze kunnen vluchten als de boel ontploft hier. Een escape dus. Gezien de huidige mentaliteit zullen zij dit ook niet nalaten. Echter, wij hebben kapitaal nodig om iets op poten te kunnen zetten. Ik heb het al eerder geschreven. Er is werk aan de winkel. Als wij het niet doen…

  33. Doet niemand het! Het is toch een onvoorstelbaar dat dit onder onze ogen plaatsvindt! Ik denk dat wanneer Joost ergens in het land weer eens een lezing geeft wij daar massaal aanwezig moeten zijn. Ik wil best als eerste dan de microfoon in handen nemen, met toestemming natuurlijk, en mijn alias prijsgeven. Hoe ander? Niemand haalt het in zijn hoofd om kenbaar te maken waar hij of zij resideert. Of even een gsm nummer openbaar maakt. Het zou ook niet werken. Ik breek mijn hoofd erover. Zo simpel en toch ook complex. Iemand een idee? Een bijdrage? Een tip?

    1. Het grootste probleem is de media die liegt en zwijgt.
      Die ontploffing vannacht in Manhatten was een “intentional act”. Niets met terrorisme te maken. Hoe verzin je het?
      In een Spaanse kerk is een eeuwenoud kruis onherstelbaar vernield, staat niet in krant.
      Overal ter wereld worden nog steeds mensen met messen aangevallen door “loners”. Wordt nauwelijks nog melding van gemaakt.
      En wat betreft het dagelijkse lastigvallen van vrouwen in het westen door moslims?
      Dat is al zo normaal geworden dat het absoluut niet in de krant komt en als de vrouw niet echt aangerand of verkracht is kan ze aangifte doen wel vergeten.
      Misschien is het beter geen internet meer te hebben, dat scheelt een hoop frustratie en ergernis.

    2. ‘Bagul’, nu vraag ik me toch af waarom zelfs op De Nieuwe Realist er maar een paar zijn die hun bijdragen leveren onder hun eigen naam? BANG voor bomgordeldieren? En dat bijeenkomen, daar ben ik helemaal voor. Doe maar een voorstel.
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink (mijn echte naam).

  34. In Amerika schiet een politie agent een man dood die 8 mensen neerstak onder het uitroepen van Allahoe Akbar:

    http://abcnews.go.com/US/wireStory/police-respond-report-shooting-stabbing-mall-42167457

    Tegenwoordig mag je als politie agent iemand doodschieten die een aanslag pleegt onder uitroepen van Allahoe Akbar.

    Een interessante vraag is of deze man een green card heeft gehad van Obama dan wel behoort tot de groep ‘vluchtelingen’ die Obama naar Amerika haalt. Volgend jaar moeten er 2 maal zoveel komen naar Amerika als het aan Obama ligt. Ze produceren de, zoals Obama het noemt: “the sweetest sound on earth”

    Komaar, komaar, komaar. Ik ben een Gutmensch.

  35. Beste mensen,
    Dank zij het gebeurtenissen in Zaanstad van deze week kwamen er wat foto’s voorbij.

    Het viel mij op dat één van de D66 fractieleden, Bahar Palabiyik, haar openbaar ambt uitvoert terwijl zij gekleed is als moslima. Met hoofddoek.

    Nu is het zo dat D66 landelijk lange tijd gepoogd heeft en uiteindelijk met succes,
    dat weiger ambtenaren worden geweerd als zij bezwaar hebben tegen het sluiten van homo huwelijken.

    Daarom bevreemd het mij dat juist D66 een lid in de fractie heeft dat haar geloof uitdrukkelijk uitdraagt.
    Ik ga u niet vermoeien met alle zaken in onze westerse samenleving die een doorn in het oog zijn
    van moslims dus ook in de ogen van mevrouw Bahar Palbiyik.

    Mevrouw Palbiyik zal bijvoorbeeld nooit kunnen of willen optreden als ambtenaar van de burgerlijke stand
    en uit hoofde van die functie een homo huwelijk sluiten. Zij is immers een moslima!
    Zij is dus, indirect, een weiger ambtenaar.

  36. Ondertussen: Bomaanslag in Manhatten, mislukte bomaanslag in New Jersey. Bommen zijn op dezelfde manier gemaakt als die afgingen bij de marathon in Boston.

    Ondertussen roept Obama de Afro Americans (want het moet van Obama natuurlijk een aparte groep blijven in Amerika) op om Clinton te stemmen om die vreselijke Trump uit het witte huis te houden.
    http://abcnews.go.com/Politics/wireStory/obama-clinton-attend-congressional-black-caucus-gala-42161609

    Als Obama echt lef had zou hij hetzelfde vragen aan Amerikaanse moslims.

  37. Beste mensen,

    Dank zij het gebeurtenissen in Zaanstad van deze week kwamen er wat foto’s voorbij.

    Het viel mij op dat één van de D66 fractieleden, Bahar Palabiyik, haar openbaar ambt uitvoert terwijl zij
    gekleed is als moslima. Met hoofddoek.

    Nu is het zo dat D66 landelijk lange tijd gepoogd heeft en uiteindelijk met succes,
    dat weiger ambtenaren worden geweerd als zij bezwaar hebben tegen het sluiten van homo huwelijken.

    Daarom bevreemd het mij dat juist D66 een lid in de fractie heeft dat haar geloof uitdrukkelijk uitdraagt.
    Ik ga u niet vermoeien met alle zaken in onze westerse samenleving die een doorn in het oog zijn
    van moslims dus ook in de ogen van mevrouw Bahar Palbiyik.

    Mevrouw Palbiyik zal bijvoorbeeld nooit kunnen of willen optreden als ambtenaar van de burgerlijke stand
    en uit hoofde van die functie een homo huwelijk sluiten. Zij is immers een moslima!
    Zij is dus, indirect, een weiger ambtenaar.
    Mevrouw zal vanuit haar geloof NOOIT volledig de…

  38. Mevrouw zal vanuit haar geloof NOOIT volledig de Nederlandse wet naleven en gehoorzamen.
    Dat mag zij namelijk niet.
    Dit moet u als fractie indertijd ook hebben geweten toen zij op de kieslijst werd gezet.
    Heeft niemand in uw fractie hier over nagedacht, of laat uw fractie zich niets gelegen aan het landelijk D66 beleid?

    Er is niet één burger in dit land die er voor kan kiezen welk artikel van de wet niet voor hen is bestemd.
    Dan moet u dus ook zorgen dat mensen die wel een uitzondering voor zichzelf opeisen niet anderen vertegenwoordigen.

    Mijn vraag aan u als fractie is dus, hoe kan dit?
    Hoe kan het dat iemand voor D66 in de fractie zit en vanuit haar geloof zich niet wil onderwerpen aan
    de Nederlandse Grondwet en andere wetten?
    Ja, ik weet dat er een eed wordt afgelegd maar het wrange is dat een moslim dit niet al te nauw hoeft te nemen.
    Als u dit niet gelooft dan betekent dit alleen maar dat u heel erg weinig van de Islam afweet.

    Een wat meer sprekend voorbeeld…

  39. Een wat meer sprekend voorbeeld hebben we vorige week gezien in de Tweede Kamer waar de heer Kuzu
    zeer duidelijk liet blijken GEEN deel van de Nederlandse samenleving te willen zijn.

  40. Hoewel ik het volstrekt eens ben met het artikel van Joost, moet mij, Criticaster, van het hart, dat Criticaster van oorsprong geen Nederlander is. Vader kwam uit Scandinavië, moeder was Nederlandse. Bij haar huwelijk heeft moeder de Scandinavische nationaliteit aangenomen, dus ik kwam als – in Nederland – als Scandinaviër ter wereld. Pas op mijn achttiende werd ik Nederlander door naturalisatie.
    Hoewel ik sterk aan Scandinavië hang, en regelmatig mijn familie daar bezoek, en de taal spreek, heb ik mijn leven lang in Nederland gewoond, gestudeerd, en ben ik meer dan 40 jaar werkzaam geweest in de publieke sector.
    Joost, en andere reagee(uu?)rders: Hoe moet ik die uitweiding over wie een echte Nederlander is, over wie zich echt Nederlander mag voelen, lezen?
    Gekscherend zeg ik wel eens dat ik tweede generatie allochtoon ben. Iedereen lacht me dan uit, en vertelt me dat ik zo Nederlands ben als maar kan.
    OK, maar hoe zit dat dan in dit verband?

    1. @Criticaster
      “Joost, en andere reagee(uu?)rders: Hoe moet ik die uitweiding over wie een echte Nederlander is, over wie zich echt Nederlander mag voelen, lezen?”
      .
      Wat Scandinaviërs en Nederlanders sowieso gemeen hebben is dat het westerlingen zijn. Als je de NL nationaliteit hebt, je prettig voelt in NL en onder de NL’ers, etc.. dan zou ik niet weten waarom je geen NL’er zou zijn. Tenzij je je onzeker voelt over whatever, maar dat ligt dan aan jou. Het maakt niet eens uit dat je blank bent (daar ga ik voor het gemak maar even vanuit), voel je je westerling, je hebt de NL nationaliteit en je voelt je thuis in de NL manier van samenleven dan ben je er feitelijk al. Tussen bijvoorbeeld Limburgers en Friezen zit op allerlei vlakken verschil, toch zijn het NL’ers, ze twijfelen dan ook niet aan hun Nederlanderschap. Als je de NL nationaliteit hebt maar je haat alles waar NL voor staat, tsja.. dan ben je desondanks de nationaliteit geen NL’er. Ik denk dat dat de clou is.

    2. De discussie wordt steeds naar zijpaden gebracht. De vraag wie een echte Nederlander is, is nauwelijks te beantwoorden. Driekwart van de Nederlanders heeft voorouders uit andere landen. Het gaat ook niet om ECHT Nederlanderschap. Het gaat om de fundamentalistische en intolerante islam, met al haar geweld. Die islam wil hier een poot aan de grond krijgen en de invloed uitbreiden. Dat geloof druist in tegen alles wat beschaafd is. Het gaar niet om vreemdelingschap. Het gaat om de islam met haar geweld in hoogmoed en intolerantie!!

      1. De discussie van vandaag op BNR was ook een fraai voorbeeld van het afleiden van de zaak. De discussie ging over ‘populisme’. Terwijl het natuurlijk gaat om bestaande kwesties: geen federaal Europa, geen illegale migratie, geen bodemloze financiele putten, beter bewaakte grenzen e.d. DAAR gaat het om.
        Maar die vragen werden niet ter sprake gebracht want het ging over ‘populisme’. Ziedaar hoe men ook als journalist wegkijkt van de zaken waarover het echt gaat.
        Door er domme ‘psychologie’ bij te halen.
        Dat deed men ook toen het Fortuyn betrof: zijn standpunten werden voortdurend ‘gepsychologiseerd’. Eng kwaaltje van links, dat eeuwige psychologiseren van de koude grond. Connie Palmen verklaarde de opvattingen van Fortuyn helemaal vanuit psychologische ‘mankementen’. Dat vergeef ik haar niet. Het was typisch links. Alsof een gezonde geest alleen links kan zijn. Stelletje stupide types.

        1. @arjen. Deze man was een ziener, als hij premier geworden was, hadden de dingen er waarschijnlijk wél even anders uit gezien. En dat was precies waar Links zo bang voor was. Want daar gingen alle lucratieve baantjes etc. En wat hééft hij gelijk gekregen over alles dat hij toen al aan de kaak stelde. De man ligt ondertussen niet te tollen in zijn graf maar draait daar nu zo’n beetje met de snelheid van het licht rond. Een bananenrepubliek zou zich geschaamd hebben voor de vieze spelletjes en het demoniseren dat Fortuyn ten deel is gevallen toendertijd.

  41. Al die smerige uitspraken van Gutmenschen zoals “De wereld is van iedereen” en “Wij zijn hier toevallig geboren en hebben niet meer rechten dan elke andere aardbewoner” Dit zijn fascistische denkbeelden : de verrotte Gutmensch is niet meer dan een ordinaire landverrader. Het is tuig van de richel, net zoals al die allochtone straatterroristen, vloggers, bloggers, godsdienstwaanzinnigen. Allemaal eruit. En de islam hoort hier al helemaal niet thuis. Deze verwerpelijke ideologie staat haaks op alle Westerse normen en waarden. Wij hebben een superieure cultuur, maar de Gutmensch doet er alles aan om die te vernietigen. Lees het laatste artikel van Leon de Winter: Hillary is de president van de culturele snobs.

  42. Misschien eens een demonstratie houden bij het Mediapark en daar objectiviteit en kwaliteit eisen in plaats van links gekleurde poligieke propaganda.

  43. Maar demonstreren helpt geen zier. Kijk maar naar Pegida. Die mensen krijgen alleen een hoop strnt en geweld over zich heen.

  44. En wat had ons aller NOSsjenaal als eerste onderwerp in tachtuurnieuws? Jawel hoor, ruim 4 minuten iets hééél belangrijks: Nee, niet een vredesconferentie of de labiele wapenstilstand in Syrië. De politie had een ‘verrijker’ in de nekklem genomen. En dat was verkeerd gegaan. Met natuurlijk ALLEEN de advicaat van de jongen die gezegd had dat’ie een vuurwapen bij zich had. En om de moeder, die in tranen uitbarstte uitgebreid te laten zien, dàt lieten ze zich ook niet ontgaan!
    Je blijft daarna met jeukende handen vor de TV zitten. Want dit is wel zó’n grove vorm van OPHITSEN tegen de politie dat ik vind dat het OM in aktie moet komen!
    En waar hebben de Hilvo-hufters dat geleerd? Juist ja, in Stiekemstad-aan-de-Amstel. dus in dat Drugsdorp waar men direkt een grote bek kan verwachten bij welke vorm van diskriminatie dan ook, BEHALVE als het tegen de politie is! Want, dan vinden de Drugsdorpelingen het opeens ‘folklore’ of ‘traditie’.
    Zie deel 2.

  45. Deel 2.
    Blijkbaar zien deze Amstelhufters niet eens dàt ze grof diskrimineren. Wat te denken geeft over het gemiddelde IQ in dat Vooroordeelsveen. Waar in het dorpswapen de handtekeningen van burgemeester en wethouders zijn afgebeeld: drie kruisjes…..
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

    1. Het is natuurlijk behoorlijk stom als je je verzet tegen de politie. Bij al die gevallen (ook die in Amerika) verzetten de verdachten zich hevig tegen de politie. Dan vraag je om moeilijkheden natuurlijk. Al dat politie-geweld zou niet hebben plaatsgevonden als verdachten zich niet heftig begonnen te verzetten en hun agressie botvierden op de politie. Ik zie dus de schuld in de eerste plaats bij die lieden die zich agressief verweren tegen de politie. Dan vraag je gewoon om tegengeweld van de politie. Dit feit krijgt echter maar erg weinig aandacht als de media de politie beginnen te belasteren, Werk gewoon mee (je zaak gaat nog onderzocht worden) en je hebt geen last van geweld van de politie.
      Daar moeten straffen op staan, dat zich met geweld keren tegen de politie.
      Zulke agressieve types lokken het geweld zelf uit door zich te verzetten.

      1. ‘arjen’, dat gebruiken van geweld door de politie wordt wèl vermeld door de HRM (HoofdRioolMedia), maar niet de oorzaak ervan. Dus krijgen Henk en Ingrid dan een totaal vertekend beeld van de situatie. Vooral bij het NOSsjenaal is die vieze gewoonte erin geslopen. Daar lopen teveel lui rond van het type Ulbe Uitgestrekensmoel.
        Dit expres weglaten van een deel van de feiten gebeurt de laatste tijd steeds meer. In Duitsland staat de ‘Bildzeitung’ in dit opzicht dan ook niet meer alleen.
        In veel gevallen kun je zelfs spreken van regelrechte OPHITSING. In het Wetboek van Strafrecht heet dat ‘Aanzetten tot Geweld’…
        Goodgoan: Gait H.M. Leferink

    2. Zwakzinnig gepraat. De politie heeft een geweldsinstructie en heeft zich daar aan te houden. Anders ben je niet geschikt voor je werk . Geweld dient proportioneel en subsidiair te zijn, Wat hier gebeurt is geen aanhouding maar een verdachte molesteren. Wie dat aanmoedigt is een rechtstaat onwaardig. En bovendien kan het je ook zelf overkomen. Dan piep je wel anders. Dit is echt onnodig en totaal buiten proportie. Deze kant moeten we zéker niet uit.

      1. @Nico Spaak
        Vergeet u even niet dat dit kort na Zaventem en Maalbeek plaatsvond? Plus/plus enzovoort?
        Wat nu als de man echt een wapen had gehad?

        1. Dan was dat misschien wel afgegaan als je met 5 man op iemand zit, schopt en slaat. Wat je hier ziet is op zijn best onprofessioneel, net zo als die soortgelijke gevallen in de VS. En in geval van een vuurwapen is deze gang van zaken evenmin voorgeschreven. Wild west toestanden zijn voor niemand goed. En zeker voor de politie niet. Je ziet wat er allemaal achter vandaan komt.

          1. ‘Nico Spaak’, denkt U nu echt geweldssituaties in alle gevallen ‘volgens het boekje’ te kunnen oplossen? Dan bent U wel erg ver verwijderd van de praktijk!
            Goodgoan: Gait H.M. Leferink

          1. @Leferink
            Eens.
            Mensen redeneren in de rede achteraf, maar dat zou niet de parameter mogen of kunnen zijn. Het speelt zich af in een hectische situatie. En ja als die man een bomgordel zou hebben gedragen, waren deze agenten nu into orbid oid, maar was de schade beperkt gebleven.
            Hell, net een aantal aanslagen ehad en dan dit? deze agenten stonden op scherp!
            Ja ze maakten wellicht fouten, maar iemand die stijf staat van de drugs en ook nog eens niet een frêle figuur is, is ehh lastig te handlen. En dan druk ik me gematigd uit.

            Ik benijd de rechter die uitspraak moet doen niet. Maar als hij kiest voor de positie van de betreffende agenten, dan zou ik dat heel prettig vinden.

  46. Er zijn twee mogelijkheden:
    Of wij verdrijven de islam.
    Of de islam verdrijft ons.
    https://ejbron.wordpress.com/2016/08/22/anti-islam-sticker-megasucces-20-000-extra-gedrukt/

  47. Tja Joost, dit land is van ons. Ligt er even aan wie je met “ons” bedoelt. Indien dat de echte NL inboorling met een NL paspoort is ( dus geen tweede paspoort ! ) dan ja, inderdaad. Dit land is dan inderdaad van ons. Echter, van wie is NL eigenlijk ? Hebben “wij” ( hiermee bedoelt Sint dus de lieden die we onder “ons” kunnen scharen ) nog wel wat te vertellen ? Door de jaren heen is NL dusdanig verkwanseld aan Brussel dat we hier nog bijzonder weinig te vertellen hebben. Brussel rules. NL bukt slechts en ontvangt de dikke Brusselse leuter genadeloos van achteren. Baas in eigen land ? Forget it ! En verder ? Worden we geregeerd door een stelletje zelfingenomen landverraders die “ons” weg zet als tweederangs imbecielen die op Prinsjesdag worden wijsgemaakt dat het weer goed gaat met NL. How convenient in aanloop naar de verkiezingen ! En Jan boerenlul trapt er weer met beide benen in, laat zich inpakken in feestpapier. We gaan er allemaal op vooruit !

    1. Op vooruit ? De krantekoppen en internetnieuwssite schreeuwen het uit. Koopkracht stijgt ! Oh ja ? Hierbij wordt dus voor het gemak even vergeten hoe we de afgelopen jaren allemaal ACHTERUIT zijn gegaan. Gelijk een verkeerde processie, eerst 10 stappen achteruit en nu een vooruit. Wow ! Kijk eens naar de NIBUD berekeningen. Gemiddeld gaan we er met zijn allen € 20,00 per maand op vooruit. Nou, daar kunnen we een deur mee intrappen zeg ! NL is van de volksvernachelaars, de beroepsleugenaars in Den Haag die het klootjesvolk zoet houden en een aalmoes aanbieden, een doekje voor het bloeden. Van wie is NL ? Meer en meer van de muzelman, de zelfbenoemde uitvretende “vluchteling” die alles op een presnteerblaadje aangeboden krijgen. Woning, zorg, school en gratis geld. En wat met “ons” ? wij kunnen de tering krijgen, betalen voor dit uitschot en moeten dankbaar zijn voor die twee rotte tientjes die meneer Prutte en Co ons voorhouden. De pislam rukt op, NL is niet van “ons” meer.

      1. NL verloedert en transformeert. De zogenaamde zielige import maakt het land het hunne en verdrukt “ons” met goedkeuring van Den Haag, de achterlijke gutmenschen en de (s)linkse kerk. U kent het verhaal van de Alamo in Texas ? Texas was ooit Mexicaans grondgebied. Door de kolonisatie van de VS kwamen er veel “Amerikanen” in Texas te wonen Er migreerden zo veel Anglo-Amerikanen naar Texas, zodat uiteindelijk getalsmatig de Spaanstalige bevolking werd overtroffen. Een zelfde beeld zien we overal in €uropa met de grote steden voorop. De stroom narigheid houdt niet op, eenmaal hier begint het fokken en overbrengen van de rest van het dorp waar men zogenaamd van gevlucht was. De demografische ramp die €uropa te wachten staat zal uw kinderen en kleinkinderen het nakijken geven. Van wie is NL dan ? Niet meer van “ons” maar van een zooitje muzelmensen en bananenplukkers die er net zo’n zooitje van zullen maken als wat ze eerder hebben achtergelaten.

        1. Maar ach, stemt u vooral weer VVD, Groen Slinks, PvdAllah, D66 ( wat een kotspartij is dat ! ) Dan weten we in ieder geval zeker dat we naar de klote gaan en op korte termijn overheerst zullen worden door kopvodden en soepjurken, met goedvinden van de imperialistische kontenlikkers en baantjesjagers in Brussel. Zit u zich al handenwrijvend te verheugen op die twee tientjes extra volgend jaar ? Fijn om te weten dat het rijbewijs, de postzegel, bijtelling lease auto’s, gebitsprotheses, tabakswaren, opslag duurzame energie, zorgpremie, treinkaartje, buskaartje en nog vele andere zaken gewoon zoals altijd weer duurder worden dus telm uit uw winst ! Succes NL. Blij dat Sint jaren geleden al opgerot is.

    2. Hoe goed gaat het in Nederland ? heel simpel… onze staatsschuld stijgt elke seconde en er komen elke dag meer werkelozen….
      http://www.werkloosheidsmeter.nl/
      Wij zijn belogen , bedrogen en bestolen… trouwens officieel horen wij helemaal niet in de EU ….wij hebben toen tegen gestemd weet u noch ? maar Balkenbende heeft toen een paar regeltjes verandert en zie daar ..schijt aan het volk…
      Ook voel ik mij bestolen …ja echt bestolen …in de gulden tijd had ik een inkomen van 3000 euro per maand ( als vb ) de huur was 500 gulden dus 2500 gulden voor alle andere lasten…
      Toen kwam de Euro …en kreeg ik pak hem beet de helft ( voor het gemak ) klopt – 10% die verdwenen als eerste ..maar goed ik maak er 1500 euro van …binnen no time was alles wat een gulden was een euro …tel uit je winst.. huur 500 euro blijft er over 1000 euro voor de rest .. en die 10 % die ze gepikt hebben betekent dat als je 3% erbij kreeg per jaar gewoon achter de feiten aanloopt…
      Bedankt…

      1. Helemaal eens Cliff. sint heeft precies in het zelfde schuitje gezeten. Kon aardig rondkomen met de Gulden, hield nog wat over ! Toen werd de €uro ons door de strot gedrukt en gedaan was het met het goede leven. Salaris gehalveerd enalles duurder. en dan ? Het werd interen op spaargeld totdat een punt werd bereikt dat Sint zei, en nu is het afgelopen ! Sint had de mazzel in het buitenland te kunnen gaan werken. Heb mijn biezen gepakt zo snel ik maar kon en heb er geen spijt van. Blij weg te zijn uit dat schijtlandwaar je legaal bestolen wordt door de landverraders in Den Haag en de Brusselse kornuiten. Waar ik mij helemaal de tering aan erger is die derde dinsdagparade met die uitgestreken smoelen die het volk een aalmoes aanbieden nadat men jarenlang al kaalgeplukt is. Hoe schofterig en neerbuigend dit is, tenenkrommend. En zonder schaamte wordt het allemaal naar buiten gebracht.Als volk moet je je toch een bedelaar voelen die een stuiver in zijn hoed geworpen krijgt ? Schoften !

  48. Trieste bekende Nederlanders , welkom welkom sjonge jonge echt bedroevend…..
    http://www.mediacourant.nl/2016/09/peter-r-hijst-boulevard-collegas-in-arabisch-shirtje/

    1. Beste Cliff. Ik stel voor dat we een eigen t-shirt laten ontwerpen met ook hier de tekst in het arabisch. Sint zijn tekst luidt : f*ck you !

  49. Dat lijkt mij een strak plan ….f*ck you en oprotten … vrijheid van meningsuiting toch ?
    http://www.zazzle.nl/infidel+tshirts

  50. En deze is voor onze nederige Turken oeps ik bedoel natuurlijk nederturken..
    https://www.indiemerch.com/xcommunicated/item/22175
    Ik weet zeker dat als ik in dit t-shirt door Rotterdam loop dat ik aangevallen wordt…
    lijkt mij trouwens wel een goed idee doe ik meteen een action cam op mijn hoofd heb ik meteen bewijs ….en misschien een paar portiers die met mij meelopen op een gepaste afstand om in te grijpen als het echt uit de klauwen loopt…welterusten Nederland ..

Reacties zijn gesloten.