Problemen met uw account, of de betalingen? Kijk voor een antwoord op uw vragen:
1. Ik heb betaald via Cleeng. Nu kan ik nog de artikelen niet lezen. Hoe krijg ik dat alsnog voor elkaar?
Antwoord: Klik op één van de twee blauwe knoppen onderaan elk artikel. U hoeft niet nogmaals te betalen; maar als u dan uw accountnaam en wachtwoord invoert, kunt u wél de artikelen lezen.
2. Ik ben geregistreerd en hebben de artikelen gelezen. Ik heb de site verlaten en kom weer terug. Nu kan ik het artikel weer niet lezen en ik zie alleen de mededelingen op de blauwe banners dat ik opnieuw moet betalen. Maar ik heb al betaald. Wat moet ik doen?
Antwoord: Gewoon de blauwe knoppen gebruiken en inloggen. U zal niet nogmaals hoeven betalen. Als u eenmaal bent ingelogd, zal het systeem uw reeds gedane betaling herkennen en u volledige toegang verschaffen tot de artikelen op De nieuwe realist. Cleeng zelf heeft ook een helptopic over dit onderwerp.
3. Ik wil betalen, maar mijn bank biedt mij die optie niet. Hoe kan ik me alsnog abonneren op De nieuwe realist?
Antwoord: Gebruik Paypal of een creditcard. Voor meer informatie over Paypal raden wij aan de documentatie van deze betalingsservice te lezen. Hoe creditcardbetalingen werken, leest u hier.
4. Wanneer weet ik of er een nieuw artikel op de site verschijnt?
Antwoord: U kunt hiervoor een dienst zoals Blogtrottr gebruiken. Net zoals iedere andere nieuws- en opiniewebsite heeft De nieuwe realist een RSS-feed. Voer deze link ( http://joostniemoller.nl/feed/ ) in op deze site, tezamen met uw e-mailadres. U ontvangt bij de optie ‘Realtime’ dan een e-mail iedere keer als er een nieuw artikel verschijnt.
Joost , dat betalen zonder PAYPAL voor een jaarlijkse werkt niet (goed?). Dat ligt aan Cleeng, die dat niet georganiseerd heeft
IK heb ze een comment geschreven.
why does PAYPALL not work for larger Payments?
I want to take a year subscription with my Paypall account. I can take daily subscription for the site at 0.99 Euro with Paypal but the 50 Euro yearly subscription can only be done with credit-card. The hassle of the payment process for the consumer is the least with PAYPAL. The customer just has to remember the Paypal password..That is why most of my payments are with Paypal. Paypal has a nice checking function on criminal bogass sites and It is easy and fast. Further I want to use my credit-card as little as possible on the internet. The fraudulent use of your data are common with credit-card INTERNET transaction. People at some sites fish your data. With Paypall this is impossible. I have lots of cards withhold after my creditcard was used illegally, While traveling this is a headache. Afterwards all internet payments are registred with paypall and are easy to check , The paymnents thus , are not splintered over different credit-card accounts. Which would have to be checked one by one on the statements of my creditcards
So make Paypal payments possible even for larger Payments like monthly yearly subscriptions.
I am hampered now to do the transaction for the http://joostniemoller.nl/ site.
Met vr gr.
Rene Verstraeten
dank, ik geef het even door
Als abonnee, die heeft betaald, kan ik niet verder inloggen, terwijl dat eerder wel lukte. Het verslag over het debat in De Balie wil ik lezen, maar het blijft afgeschermd. Hoe kan dat??
MVG
reageerbuis, je moet (en ja, ik erger me er ook wild aan) en inloggen op de site en op cleeng. 2 keer dus.
Dus: weer op abonnement nemen klikken en op het schermpje dat je dan krijgt inloggen, en vervolgens ook nog eens inloggen bij de reactieknop.
Reageerbuis, Caroline,
Er wordt aan gelegd om het inloggen simpeler te maken, d.w.z. één keer inloggen. Zo zou het ook moeten werken. Bij sommige PC’s blijven er problemen, dit heeft te maken met ‘cookie-instellingen’ op een PC en cache geheugen. Of aan browser instellingen. Een ingewikkeld verhaal, maar het komt er op neer dat sommige pc’s problemen ondervinden bij het inloggen. Anderen hebben geen problemen. We gaan dit nog meer precies uitleggen.
Heb een van de twee blauwe knoppen aangeklikt en heb opnieuw het wachtwoord ingevoerd, krijg als antwoord : Welkom, u hebt al toegang gekregen, maar de rest van het artikel krijg ik nog steeds niet te zien, het blijft afgeschermd.
Kan niet zo beoordelen wat het probleem is. Op ‘help’ staat ook een links naar de probleemoplossingen van Cleeng. Ze bieden een vijftal opties.
Laat ik er vanmorgen nu zo in kunnen komen. Hoop dat de problemen zijn opgelost.
Nee, dat zijn ze helaas nog niet. Het ingewikkelde is dat het gaat om eem combinatie tussen bepaalde PC instellingen en de werking van Cleeng.
jongens, ik kap er mee. te omslachtig. sorry Joost.
Hi Joost!
Laat even via deze weg weten dat het me gelukt is.
Nou, zucht. Mij is het nog steeds niet gelukt. Ik heb 17 september voor een maand betaald, maar na 1 october kon ik de arikelen niet meer lezen en moest ik weer opnieuw betalen. Ik sta ook via Cleeng keurig ingelogd en nu hier dus ook.
Pech voor mij dus. Ik wil graag je artikelen lezen Joost, maar ik durf niet voor een jaar te betalen, want stel dat ik dit gezeur van steeds weer opnieuw betalen ook krijg.
Jammer, jammer…
Als je betaald hebt moet je niet opnieuw betalen. Maar er kunnen specifieke problemen zijn in de communicatie tussen jouw PC en Cleeng. die problemen kun je dan elders ook krijgen. dus ik raad je aan even bij Help op de link naar de probleemoplossingen van Cleeng te kijken.
Soms kan ook een simpele reshufle helpen.
`Hallo Meneer Niemoller, ik heb helaas ook een probleem met de “Cleeng”-betalingen. In sept/oct begonnen, bemerkte ik vorige week PAS dat de mnd-lijkse bedragen elke keer dubbele worden afgeschreven.
Op 15 & 16 oct ,dus 2 maal Eu 4.99
Op 16 & 17 sept,dus 2 maal idem
Eigenlijk heb ik dus al het hele 4e kwartaal betaald.! !
U schreef hierboven om contact op-te-nemen met Cleeng, maar ik ben een ouwe vent en zou “Bij God)[t]” niet weten hoe dit te doen.
-Alhoewel ik hier in Fr. inkomsten-belasting betaal, dus niet zoveel wordt uitgeknepen” als in NL, wordt mij dit op-den-duur natuurlijk “te gortig=duur”. Wij hebben allebei een ( GEKORTE ) AOW-uitkering en AbP Pensioen[tje].
Success met Uw site, p.s. vinden het jammer we U niet meer kunnen horen op de radio-uitzending rond 13.00 Hr op Radio 1 NCRV. JAMMER, we gingen er dikwijls speciaal voor naar binnen. Horen nog wel elke keer die mevr., met haar: “ïk geloof……ikgeloof.etc )
vriendelijk groetend,
Bernard Delamontagne ( )
Beste Bernard Delamontagne,
Wat vervelend! U kunt denk ik het beste alle automatische betalingen stopzetten. En zich dan opnieuw aanmelden. het stopzetten loopt niet via Cleeng, maar via uw eigen bank, of hoe u het ook betaalt.
vriendelijke groeten en succes, Joost.
Beste Joost,
Hoop dat je van een prettige 1e Kerstddag genoten hebt.
Val je toch even weer lastig;
Op 10 oktober dit jaar voor een jaarabonnement betaald.
T/m eergisteren kon ik niet inloggen als zou mijn e-mailadres niet correct zijn.
Opnieuw geregistreerd – op jouw advies – en nieuw ww aangemaakt.
Dit gezet op Naam + WW bewaren.
Kan evenzogoed wederom het artikel van vandaag niet lezen.
Ik weet niet hoe me rechtstreeks tot Cleeng te wenden, dus zou het op prijs stellen als je mij zou willen informeren over hun e-mailadres.
Om eea te beeindigen, en dat spijjt me, want ik ben een trouwe lezer van jouw columns, maar wil niet telkens op een probleem stuiten waar Cleeng kennelijk verantwoordelijk voor is.
Vriendeljke groet,
Suzanne Grinwis
Ik zie bij je opsomming niet dat je opnieuw hebt betaald. Je was al niet geregistreerd. Je hebt je opnieuw geregistreerd, maar er is dus iets misgegaan met je registratie (waarschijnlijk door iets wat je zelf deed,), en dus is je betaling ook niet meer geldig. Daarom moet je contact opnemen met Cleeng om je geld terug te vragen.
Geef dan wel precies aan welke stappen je hebt genomen!
http://cleeng.com/us/company/contact/
Natuurlijk ga ik niet opnieuw betalen.
Daarnaast zou ik niet weten wat ik verkeerd zou hebben kunnen gedaan bij de registratie.
Af en toe heb ik namelijk wel een column kunnen lezen, al was dat zeldzaam.
Het lijkt me eerder, mede gezien het aantal meldingen hier, dat Cleeng iets verkeerd doet.
Ik begrijp dat jij hier niets aan kunt doen en het voor jou ook vervelend is.
Cleeng mag wat mij betreft het geld houden; ik ga helemaal niets meer doen en beschouw dit maar als de meest klantonvriendelijke ervaring die ik dit jaar opgedaan heb.
Hé, Suzanne, long time no see. Alles goed?
Geachte heer Niemöller,
volgens de regels voor het gebruik van dit forum, in het bijzonder regel 2, verzoek ik u ene Badr Maghrani te verwijderen van deze site.
Al zijn acties en reacties vallen naadloos onder de definitie van “trollen”.
Bij willekeurig welk onderwerp betrekt hij Geert Wilders in de discussie. Daarnaast is hij ronduit beledigend en kleinerend. Een positieve bijdrage aan enig onderwerp heb ik van hem nog niet gezien. Dat is waarschijnlijk ook niet zijn opzet.
Doe ons allemaal een genoegen en gooi hem eraf.