Moslims bezetten openbare gebouwen in NL. Maar u mag het niet weten.

Door Joost Niemöller

Moslims heten ‘studenten.’ Een moskee heet een ‘stilteruimte’. Islam heet ‘diversiteit.’ Zo wordt u in de media keer op keer voor de gek gehouden wanneer drammoslims in openbare, door de staat, en dus door u, betaalde ruimten het ‘recht’ opeisen om te bidden, en daarmee de druk te verhogen op andere moslims om ook te bidden en zodoende de afgedwongen haatruimte voor de islam te vergroten in de Nederlandse samenleving.

Nu eisen moslims weer een eigen, door de Nederlandse staat betaalde, moskee op de Haagse Hogeschool.

Maar lees je de nieuwsberichten bij Omroep West, dan moet je denken dat het gaat om ‘studenten.’ Deze ‘studenten’ hebben een lijst ingestuurd voor hun dramactie. Kijk even op de namen op deze lijst. Met een enkele uitzondering zijn het allemaal moslimnamen. Wat ze eisen is een zogenaamde ‘stilteruimte’. Maar moslims bidden nooit in stilte. Ze maken er juist veel herrie bij, en die herrie dient ervoor om andersdenkenden te intimideren. Geen enkele christen bovendien voelt zich geroepen om in openbare ruimten te bidden. Maar wat beeldt datzelfde Omroep West af bij alweer een veroveringsactie, nu om moslims te laten bidden op de TU in Delft? Jawel, een christelijke vrouw. Die niet in een afgedwongen ‘stilte’ ruimte zit, maar in een kerk.

Als we Omroep West mogen geloven, is er dus sprake van een geheel onverwachte christelijke invasie op de TU. En u, de mediaconsument, wordt geacht stapelgek te wezen.

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookPrint this page

95 Reacties

  1. g.h.m.leferink

    26 april 2016 op 19:00

    Sarita: “Ben zelfs geslagen door een racistische groep”.
    Zo, en hoe zag die groep eruit dan?
    En nog een vraag: Bij Marocs komt DISCRIMINATIE nooit voor? Dus dat verhaal dat ik las over Sophie Peeters die over straat liep en van alles door islamitische ‘Antwerpenaren’ nageschreeuwd kreeg? Wat ze heeft opgenomen op band!
    En mijn eerdere vragen heb je nog steeds niet beantwoord. Dat komt dus binnenkort?
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

    • Laat lopen, heer Leferink
      Sarita heeft zo’n zelfde dikke eikenhouten plank voor de kop als die kuttekoppen van halal en dreunt het hele repertoire op dat de PVDA en multicul in de hoofden van zijn achterban heeft gepropt. Bladiebla. We zijn hier geboren, er zijn ook slechte Nederlanders, de kruisvaarders waren ook niet zo lekker, wij zijn boehoehoe altijd de klos en iedereen die mij geen gelijk geeft is een racist. Ze hebben het zolang lopen opdreunen, dat ze het al bijna verinnerlijkt hebben en echt geloven. Doodmoe wordt je van dat volk. Het is niks en het wordt niks met die lui. Wie voelt zich nog verplicht onderscheid te maken? Ik niet. Ik moet ze allemaal niet. Geeneen. Het is mooi geweest, alle kansen gehad. Opzouten.

  2. g.h.m.leferink

    25 april 2016 op 14:39

    ‘Cliff’ op 23 APRIL 2016 OM 14:26:
    Goed gesproken, ‘Cliff’!
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  3. g.h.m.leferink

    24 april 2016 op 21:59

    Reaxy naar ‘Sarita’:

    # Je zegt “In Marokko staan ook genoeg kerken en synagogen hoor.”
    Dat kan best zijn, maar neem b.v. Saoedi Arabië: kun je me één kerk opnoemen die daar gebouwd is?
    # En je opmerking: “Mocro Maffia bestaat niet.” Heb je ooit de moeite genomen om na te pluizen wat de samenstelling is van onze jeugdgevangenissen?
    # “De criminelen komen uit heel Amsterdam en zijn van verschillende afkomst . Ik lees ook over Hells Angels , Voetbalhooligans , Nederlandse jongeren die zich verschrikkelijk misdragen tijdens vakantie in het buitenland.”
    Dat klopt, maar je vergeet één ding: de fout van de een maakt de fout van de ander niet goed! Beter is het ook om PERCENTAGES te vergelijken. Zoals het percentage loverboys dat van Marokkaanse afkomst is vergelijken met de percentages van dit ‘edele ambacht’ uit andere bevolkingsgroepen.
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  4. @ Dick

    bedankt voor de bezorgdheid , liever ene Piet van 100 + kg dan een Ali …. met een AK47… 🙂

    • @ Cliff,
      Ha ha. Nee hoor. Ik heb net nog even gekeken, en ben nog steeds vrouw.
      Maar Dick kan zomaar een Gerda zijn.
      Ik denk dat de mensen hier niet gewend zijn aan een vrouw.
      Volgens mij ben ik hier ook de enige . Ik zie alleen maar mannen namen.

      • @ Sarita,

        je hebt net nog even gekeken ? haha had je twijfels ? ( grapje)
        Hier zijn inderdaad alleen maar mannen….voor zover ik het kan beoordelen.
        Persoonlijk wil ik dat Nederland gewoon Nederland blijft….en nu niet omdat het kan maar omdat het moet…
        Zou jij het leuk vinden als je vaderland opeens verandert ? met molens ? varkensvlees en bier ? mannen en vrouwen die korte broeken dragen, Nederlanders die een drugsoorlogen uitvechten in de straten van Rabat? Marokkaanse meisjes ronselen? enz enz en nu zeg je waarschijnlijk …maakt mij niet uit …nee jou misschien niet maar 99,99% van de Marokkanen maakt het wel wat uit, dat weet ik en jij weet dat ook daar ben ik 100% van overtuigd.

  5. mensen, hebben jullie niet in de gaten dat beroepstrollen als dat mocrootje en dirkm proberen de discussie te laten verzanden in allerlei offtopic gelul om de werkelijke waarheid zo te doen verhullen ?
    .
    negeren is het devies, maar dat is mijn mening…..

    • @telaat.
      Je hebt 100% gelijk, die @sarita kan niet eens uitleggen waarom ze niet is vertrokken naar zo’n ‘islamitisch paradijs’ maar blijft wonen in ‘onze niet-islamitische hel’. Hoewel het natuurlijk voor 1000% helder is waarom ze nog hier woont, dat heeft exact dezelfde reden waarom miljoenen moslims huilend voor de niet-islamitische poorten staan smekend om binnen te mogen terwijl geen enkele, 0,0, niet-moslim smekend bij moslims voor de poorten staan.
      .
      Idd, negeren is de oplossing, hoewel ik het wel leuk vind om ze zo moeilijk te zien doen vanwege een simpele vraag als waarom ze hier wonen en niet in zo’n islamitische heilstaat. Tja, als ze daar eerlijk antwoord op geven dan is de volgende vraag natuurlijk waarom ze dan continu mekkeren en zichzelf continu in de slachtoffer proberen te plaatsten.
      .
      @Cliff, niet om het een of het ander maar het zou me niets verbazen als @sarita in werkelijkheid ene Piet van 100+ kg is. Ik bedoel, een gewaarschuwd mens te voor twee 🙂

      • heb ff de reacties, gericht op en van sarita geteld, totaal 30 stuks van de 75 !
        .
        dus ipv dat we in gesprek gaan over het onderwerp, is het merendeel bezig een lachende lelijke mocro te overtuigen van zijn/haar ongelijk.
        .
        i rest my case….

        • @telaat
          Ach ja, de boog kan niet altijd gespannen staan. Dit is een uitzonderlijk geval, en dan nog blijven er 45 inhoudelijke reacties over, meer dan op menig ander draadje. Maar het sowieso goed dat je oplet en de vinger aan de pols houdt.

  6. Zoals de waard is , vertrouwt hij zijn gasten.

    • Je hebt me door, door de naam @Dick denk je snel aan een 100+kg dikke Hollandse kaaskop met een bouwvakkers decolleté. Echter, in werkelijkheid ben ik een jonge exotische super aantrekkelijke slanke schone met wulpse borstjes en een stevige kont die haar weelderige lange lokken naar hartenlust in de wind laat wapperen en dat uit dankbaarheid graag met de wereld deelt. Daarom woon ik bewust in een niet-islamitisch land en absoluut niet in een islamitisch land, waarom woon jij in een niet-islamitisch land en niet in een islamitisch land??????

  7. @ telaat,

    Je bent nu ook offtopic. Jaloers?

  8. @Cliff,
    Alle burgers in dit land zijn gelijk. Uw land , mijn land. Wat doet dat er toe?
    Het is maar een zin.
    Over kerken bouwen in Turkije, kunt je beter vragen aan Erdogan.
    De SA heb ik ook niets mee te maken. We hebben hier onze eigen problemen.

  9. @ Cale,
    Mocht God niet bestaan, dan, zie we het dan wel weer. ( Het bewijs is nog steeds niet daar )
    Het kan ook zomaar zijn, dat ik morgen wil verhuizen, misschien wel naar een onbewoond eiland.
    Mag ik zelf bepalen waar ik ga of sta…… Alsjeblieft?

    • “Het kan ook zomaar zijn, dat ik morgen wil verhuizen, misschien wel naar een onbewoond eiland”.
      Make my day, Sarita. Alvast bedankt.

  10. @ Dick,

    Ik ontwijk niets. Ik ben God niet, maar jij ook niet.

    • @sarite
      .
      Ontwijk je wéér de vraag, zoals verwacht!!
      .
      Nogmaals:
      .
      Waarom woon jij in een niet-islamitisch land en niet in een islamitisch land????

      • @ Dick,
        Weet je. Ik was nog maar een baby toen ik hier kwam. Mijn vader werkte hier voor de Marokkaanse consulaat. Ik weet ook niet waarom we hier zijn gebleven, heb dat eigenlijk ook nooit gevraagd.
        Ben je nu tevreden Dick?

        • @ Sarita,

          kom je toevallig uit Tetouan ? en wonen je ouders hier nog ?
          en nee hoor ik ben niet nieuwsgierig … 🙂

  11. @sarita
    Nee natuurlijk ben ik niet tevreden met die reactie want het is geen antwoord. Als jouw ouders vanuit hun islamitische vaderland konden migreren naar een niet-islamitisch land met een totaal andere cultuur dan zou het voor jou appeltje eitje moeten zijn om te remigreren naar die islamitische heilstaat/paradijs waar jouw ouders vandaan komen. Daar heerst jouw cultuur, jouw religie, je hebt er familie wonen, je spreekt ongetwijfeld de taal én je hebt het paspoort van dat land. Dus…. waarom woon jij nog steeds in het niet-islamitische Nederland????

  12. Beste Sarita, Mocht je werkelijk zo van Nederland houden dan houdt dat in dat je ook van de Nederlander houdt. Om werkelijk van iemand te houden moet je de persoon goed leren kennen. Je zult er ook hard aan moeten werken om zelf geliefd te worden.
    Dat dit na 40 jaar nog steeds niet echt lukt in Nederland spreekt boekdelen. Misschien kun je deze link openen en de ingezonden brief van een vriendelijke Nederlandse mevrouw lezen. Zij heeft jarenlang haar best gedaan maar heeft er nu een beetje genoeg van.
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/04/brief_linksmevrouw_over_30_jaa.html

  13. Beste Cale,
    Ik hou van Nederland en vanzelfsprekend ook van de Nederlander. Ik heb veel Nederlandse vrienden, kennissen en zelfs familie. Zij houden ook van mij. We geven om elkaar en staan elkaar bij, waar nodig. Ik heb schatten van buren.
    Ik ben gewoon mezelf, hoef nergens aan te werken, of me anders voor te doen.. Alles draait om Respect beste Cale.
    Sorry, maar ik heb de ingezonden brief niet gelezen, aangezien ik niest met die site heb.

    • @ Sarita

      Beste Sarita , je hoeft helemaal niets met die site te hebben….alleen maar even interesse tonen door het te lezen …niet meer en niet minder…en dat heeft ook met respect te maken..in mijn beleving dan…

  14. Beste toetssteen,

    Allereerst , wens ik u van harte beterschap.(F)

    Fijn dat uw kennis nooit last heeft van racisme. Ik gelukkig ook niet vaak, maar heb het wel eens ondervonden. Dat is een feit beste. Ik spreek hier voor mijzelf. Of u het wilt geloven of niet. Maar, het was in de tijd van Jan Maat. Het waren zijn aanhangers die mij hebben geslagen. Ik heb zelfs geen aangifte gedaan, dom natuurlijk, maar ik was jong en had daar geen verstand van.

    Mijn reactie was gericht op een andere prikker, die aangaf dat zijn vrouw lastig was gevallen door allochtonen. Ik wil hiermee alleen maar zeggen. …. Rotte appels heb je overal.

    Vriendelijke groet

    • @sarita, Inderdaad, rotte appels genoeg, daarom juist hebben we geen behoefte aan meer, snap je? Zelfde geldt voor verkrachters, winkeldieven, drugsmafia, oude vrouwtjes belagers, bejaarden berovers, etc.

  15. http://conservativepost.com/isis-plans-biological-and-nuclear-attacks-on-britian-and-eu-could-america-be-next/

    Gaat best lekker toch?

  16. Misschien hebben ze die ruimte hier voor nodig

    http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/6486

  17. off topic:
    Gisteren erkende minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher dat 47.000 van 53.000 migranten er niet in geslaagd zijn de inburgeringscursus te voltooien. Linkse partijen zoals de PvdA en D66 leggen de schuld natuurlijk weer bij de overheid , en niet bij de onwillige en/of onkundige nieuwkomers. Van terugsturen, zoals de VVD zogenaamd zou willen (maar die dit nooit in beleid omzet), kan wat hen betreft geen enkele sprake zijn.
    Welterusten weer…..

  18. Iemand hierboven schrijft over een stilteruimte voor alle geloven.
    Dan mag er dus een kruis staan in die ruimte, maar ook een Maria-beeldje. En een Boeddha-beeld b.v. Ik denk dat eisers (moslim) dit zullen verwerpen. Want er is daar nul tolerantie voor andere geloven.
    Overigens zou ik ook weigeren mij te bezinnen in een moslimruimte. Ik wens mij op enkele manier te vereenzelvigen met zo’n wreed geloof. Diepe schande dat een openbare basisschool haar kinderen liet knielen en buigen in een moskee. Knielen voor een wrede afgod, zo zie ik dat.

  19. Petje af voor de jonge moslim. Voor hun geen schoonmaak baantje, maar direct aan de leiding, na de studie poging. Een correct middel is hardop bidden, met rugzak. Dat is het middel om hogerop te komen. Voor de ongelovige student is respect en eerbied een moet om hoog op de ladder te eindigen. De hele santenkraam van hoogopgeleid minister en bestuurder, vandaag, is vol respect en eerbied. Daar kan mèèr bij, niet minder. De jong en gelovige weet en begrijp waarom. Angst is niet hun raadgever.

    • Goed zo Bas, dat is jou mening….en dat mag…voor mij persoonlijk geen petje af voor jonge moslims…..petje af als ze hun eigen land opbouwen en hier weg blijven..ze hebben hier helemaal niets te zoeken….niets nada noppes….en ik spreek nu voor mijzelf natuurlijk …in mijn beleving niets meer ook niet minder …gewoon helemaal niet….

      • @ Cliff,

        Dit is hun land.! Snapt u dat echt niet? Deze jongeren zijn hier geboren en getogen. Nederland is hun land . Dat de wieg van hun ouders toevallig in een ander land stond, kunnen zij ook niets aan doen.
        Beter ( voor uw hart ) went u er aan. Ze gaan nergens heen en zullen voor altijd in dit land, hun land dus, blijven.

        • @Sarita, hun land? Derde, vierde generatie noemt zich nog steeds Marokkaan en spreekt met een zwaar accent? Niet allemaal maar het gros wel. Het woord aanpassen staat niet in hun woordenboek. Turkije roept in Nederland wonende Turken op om Erdogan kritici aan te klagen? Wat nu “hun land”? De meesten haten Holland, het is NIET hun land. Het is hun gouden kip. Deze moslim ellende is al 40 jaar aan de gang en moet stoppen. Dus: minder minder minder. Lees je wel eens een krant? Al eens van de Mokromafia gehoord? Jeugd gevangenissen zitten vol met Marokkanen, meer dan 80% , terwijl het een “minderheids groep” betreft. Wij autochtone Hollanders hebben onze rechten en plichten, ook moslims hebben plichten waar ze geen weet van willen hebben. Nakomen die plichten en aanpassen anders gewoon vertrekken.

  20. Ze zouden moeten beginnen met het verbieden van de dubbele nationaliteiten zodat het kaf van het koren gescheiden kan worden. Dat betekent dan ook meteen een einde aan discussies zoals bijvoorbeeld over het terugsturen van criminelen met dubbele nationaliteit. Niemand hoeft zich nog aangesproken te voelen wanneer wordt gevraagd of we minder of meer marokkanen willen want dan hebben we allemaal de Nederlandse nationaliteit, de marokkanen die hier dan zijn hebben enkel de marokkaanse nationaliteit en zijn hier voor vakantie of bezoek en gaan sowieso terug, etc… Plus, wat ik begrepen heb, als je als Nederlander een buitenlandse nationaliteit aanneemt dan zegt Nederland per direct je Nederlanderschap op. Die dubbele nationaliteiten waarmee we opgescheept zitten is dus echt totaal onbegrijpelijk en racistisch (om het favo woord van de goedmens maar eens te gebruiken).
    .
    Het afschaffen van dubbele nationaliteiten zal een flinke slok op een borrel schelen, dus een zeer goed begin.

  21. De meesten haten Holland? Hoe komt u daar bij? Hoeveel mensen heeft u gesproken? De mensen die ik ken houden van Nederland.
    Ja hoor, ik lees de krant, en Mocro Maffia bestaat niet.
    De criminelen komen uit heel Amsterdam en zijn van verschillende afkomst . Ik lees ook over Hells Angels , Voetbalhooligans , Nederlandse jongeren die zich verschrikkelijk misdragen tijdens vakantie in het buitenland.
    Iedereen heeft rechten en plichten niet alleen de Autochtoon toch?
    Wat bedoelt u met, ook moslims hebben plichten waar ze geen weet van willen hebben? Moslims hebben alleen plichten en geen rechten?
    Is dat wat u bedoelt?

  22. @ Sarita,

    dit is hun land…snapt u dat echt niet ?
    Dit is hun land ? en hun koning woont in Marokko ? en een moslim meisje mag zeker met een Nederlandse jongeman trouwen ? en nu niet zeggen dat ze dat niet wil….maar gewoon eerlijk zijn en vertellen dat ze dat niet mag…
    Als dit hun land was …was er ook geen behoefte aan een moskee en ook geen behoefte aan halal eten in de gevangenis ….o nee wacht even moslims mogen natuurlijk wel hun eigen cultuur behouden ..waar ze ook wonen op deze wereld…
    En zo kan ik nog wel even doorgaan…..en ga mij niet vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en wat hier de wet is…..

    • @ Cliff,
      Nee hoor, mijn koning woont gewoon hier. Klopt. Een islamitisch meisje hoort te trouwen met een moslim, neemt niet weg dat het vandaag de dag, je veel meer gemengde huwelijke ziet. Ik ken er in ieder geval genoeg en het gaat prima.
      Ook autochtonen hebben moeite, wanneer een meisje met een islamitische jongen thuis komt. Dat weet u zelf ook wel.
      Twee geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen .Zo luidt een oud-Nederlands gezegde.
      Dit hebben de moslims niet verzonnen. Voor mij zou het niets uit maken. Als mijn dochter maar gelukkig is denk ik maar.
      Behoefte aan een moskee, wat is daar dan mis mee?
      In Marokko staan ook genoeg kerken en synagogen hoor. Wat is uw punt?

  23. @ sarita 23 april 2016 om 01:12
    Als een moslim met een niet-moslim wil trouwen, moet die niet-moslim zich bekeren. Er is in dat geloof en die gemeenschap nog lang geen zicht op het begin van tolerantie voor twee geloven op één hoofdkussen.
    Verder wordt in de hele islamitische wereld het christendom onderdrukt, ook in Marokko: “Forced to worship in secret, Moroccan Christians struggle to practice their religion”… Het toppunt is natuurlijk de radicale Apartheid in de twee heilige steden van de islam en het land waar die steden zich in bevinden. Eigenlijk zou men daarom in het westen de wederkerigheid als stelregel moeten invoeren, “Geen kerk in Mekka = Geen moskee in Rome”.
    http://hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10030

  24. @ Bas,

    Men vergeet, dat deze jonge moslims hier geboren en getogen zijn. De tijden zijn veranderd…….. Helaas , hebben veel mensen hier moeite mee. Maar met klagen komt men nergens.( Zien ze ook niet in.)

    Ik ben ook trots op deze jonge moslims. Ze studeren en willen wat van hun leven maken. Maar, misgunners liggen altijd op de loer.

    • @Sarita,

      toen ik jong was ging ik met een Marokkaans meisje om….haar vader en haar broers ( die hier geboren zijn ) wilden mij dood maken …

      Welterusten Sarita droom lekker verder..

  25. Er is niets wat niet ongedaan gemaakt kan worden. Er gaat teveel mis en er wordt van ons steeds maar gevraagd om steeds de andere wang toe te BLIJVEN keren. Of beter gezegd: we worden gedwongen dat te doen. Dacht het niet. Jonge moslimmannen hebben niet zoveel tijd meer om hun gedrag bij te sturen. Dat islamtitische macho-gedrag hangt iedereen mijlenver de strot uit en het punt dat iedereen van jullie terecht of onterecht over een kam gaat scheren is niet ver meer. Vertrek naar zo’n islamitische heilstaat (hahaha). We kunnen best zonder jullie.

  26. “Men vergeet, dat deze jonge moslims hier geboren en getogen zijn”
    .
    Aha… dus het is (ook) hun land, en het is (hun) eigen volk eerst, zoiets?
    .
    Ik heb een vraagje voor je @sarita, ik zou het echt heel fijn vinden als je daar een helder en duidelijk antwoord op kan geven:
    .
    Waarom woon jij in een niet-islamitisch land en niet in een islamitisch land??

    • @ Dick ,
      die dubbele paspoorten ( nationaliteiten) slaan inderdaad helemaal nergens op en moeten ook in mijn beleving verboden worden.
      ( overal op deze wereld )

  27. @ Dick,

    Het antwoord op uw vraag: Waarom ik hier woon en niet elders. Is heel simpel.
    De hele wereld is van God. Zo zie ik dat.

  28. @ Sarita,

    dus nu geef je gewoon toe dat dit niet je land is…..en in jouw beleving is de hele wereld van jullie….
    Klopt dus helemaal niets van …stel er gaan 1 miljoen Europeanen naar Turkije…mogen die dan ook 500 kerken bouwen ? nee …dat dacht ik al…of in SA ? haha daar komen ze niet eens in….zelfs moslim vluchtelingen worden daar niet opgenomen…

  29. @Sarita
    .
    “@ Dick,
    Het antwoord op uw vraag: Waarom ik hier woon en niet elders. Is heel simpel.
    De hele wereld is van God. Zo zie ik dat.”
    .
    Je ontwijkt de vraag zoals verwacht. Jij bent god niet.
    .
    Dus.. waarom woon jij in een niet-islamitisch land en niet in een islamitisch land????

  30. “De jong en gelovige weet en begrijp waarom. Angst is niet hun raadgever.”
    .
    Hahaha…. en 2×2=5, zeker nooit van hel en verdoemenis gehoord.

  31. Kerstmis , negerzoenen , kerststol , paashaas , kerstboom en ga zomaar door ….moeten wij ons aanpassen aan migranten cq gelukszoekers ..? nee natuurlijk niet !!
    En mocht iemand behoefte hebben aan een stilteruimte ? prima ga lekker in de trein zitten met een enkeltje Istanboel…
    Geen stilteruimte en ook geen moskee……en NEE is NEE …nu niet en nooit niet.
    In de gevangenissen ook geen halal voedsel meer …wat een onzin allemaal…mijn bloed begint weer te koken ….pffff rustig Cliff …maak je niet druk…doet de regering ook niet.. 🙂 nee klopt..deden ze dat maar…wat een….vul zelf maar iets in…

    • @ Cliff,
      Geen moskee zegt u. Maar, kerk en synagoge mag wel? Bent u wel op de hoogte van de wet in uw eigen land? Bizar !

      Artikel 6: Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging.

      Iedereen mag zijn eigen godsdienst of levensovertuiging kiezen en zich op zijn eigen manier daarnaar gedragen, mits dit past binnen de wettelijke regels.

      Dit is wat ik weet , maar misschien is die wet inmiddels veranderd? Maar denk eerder dat u voor uzelf een wet heeft gemaakt.

  32. Off topic:
    Grenscontroles zijn vervelend voor bedrijven en vakantiegangers, maar kosten de burgers slechts een klein beetje. Dit in tegenstelling tot het openhouden van de grenzen voor massa immigratie, dat ook financieel een grote bom onder onze welvaart en onze toekomst zal leggen.

    In de reguliere media worden we regelmatig bang gemaakt dat het opheffen van het Schengen verdrag en de herinvoering van grenscontroles de Europese economie zoveel geld gaat kosten. Het onafhankelijke Duitse IFO instituut berekende echter dat de teruggang in de handel in werkelijkheid ontzettend zal meevallen, vooral als dit wordt afgezet tegen de massa immigratie, die ons tot in lengte van decennia jaarlijks tientallen miljarden euro’s meer zal kosten. Kortom: om onze welvaart en toekomst te beschermen, moeten we juist onze grenzen sluiten.
    En persoonlijk wil ik in Nederland geen enkele moskee zien of horen….

    • g.h.m.leferink

      26 april 2016 op 15:27

      Eindelijk een goed overzicht van de kosten vóór en tegen grenscontrôles. Heb ik in de regulier media gemist! Ook is mogelijk dat die MSM heel BEWUST die vergelijking van de kosten uit de weg gaat. Want het zijn ‘Hosenscheisser’. Bedankt, ‘Cliff’.
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  33. http://www.answeringmuslims.com/p/jihad.html
    .
    interessant om te lezen “the 3 stages of jihad”.
    .
    wat ik dan wel weer jammer vind van david wood is dat ie de islam fileert vanuit zijn christengeloof en dus niet het juiste motief.
    .
    dat gezegd hebbende, er zit geen woord spaans bij wat david wood zegt en zit nog steeds te wachten op de eerste geiteneuker die zijn argumenten kan weerleggen….

  34. In Enschede is nu het groene licht gegeven voor de bouw van een moskee waarvandaan ( voor de omwonenden, voor wie dit uiteraard een totaal wezensvreemd fenomeen is, ongetwijfeld tot gekmakens toe) de oproep tot gebed (dagelijks? wekelijks?) over de stad zal gaan schallen. Enschede ja, want Amsterdam of Rotterdam, dan weet men ook wel, is nu nog een brug te ver, daar zou teveel weerstand komen, maar Enschede, in het verre oosten, is een tamelijk makkelijke prooi, de bevolking is er redelijk meegaand en niet gewend voor zichzelf op te komen. En daarvandaan zal men oprukken naar de Randstad, en niet rusten voordat de oproep tot gebed ook de beiaardier van de Westerkerk zal overstemmen…

  35. Wat Joost natuurlijk weer ’s niet begrijpt, en het is niet onbelangrijk, is dat de term “Stilteruimte” (NL) of ” Meditation room” (EN) gewoon een aanvaarde beschrijving is voor (onder meer) een gebedsruimte. Het punt is dat zo’n ruimte dan ook inzetbaar is voor Christenen, TM en New Age. Dus het is netjes eigenlijk het zo te brengen. Doen ze niet overal.

    Nieuwssites plaatsen vaak een stock photo en kleunen regelmatig mis. En dat is niet eens helemaal het geval, want de ruimte is duidelijk ook bedoeld voor andere religies.

    Vroeger had de Haagse Hogeschool gewoon altijd al een lokaal semipermanent beschikbaar hiervoor trouwens. Maar moslims zijn bidplichtig (5x per dag in theorie) en hebben wat meer vereisten qua watervoorziening. Dus hebben wel meer belang bij gereserveerde ruimtes. Hoe ver je daarin mee moet gaan….. tot op zeker hoogte denk ik maar wel als één spirituele ruimte waar niemand elkaar in de weg zit.

    • ‘Het zo te brengen’ is niet ‘netjes’ maar achterbaks, laf en hypocriet, dat weet u zelf ook wel. Want het is niet meer dan een drogreden te beweren dat die ‘stilteruimte’ er komt ‘voor alle religies’. Hij is bedoeld voor moslims om er te bidden, en zo het geloof (of ideologie) via de achterdeur binnen te smokkelen in een gebouw dat bij uitstek hiervan gevrijwaard zou moeten zijn en blijven.

  36. malle gekkie die dirkm (staat die m trouwens voor mohammed ?)
    15 jaar geleden hadden wij nog nooit gehoord van “stilte” ruimtes, en al helemaal niet in een school of openbaar gebouw….
    .
    en maar alles proberen te relativeren, toch ? dirk mohammed ?

  37. DirkM : er is maar 1 spirituele ruimte waar niemand elkaar in de weg zit….en dat is in het paradijs 🙂

  38. @ DirkM,

    Helemaal met u eens. Je ziet een stilteruimte bijvoorbeeld ook in ziekenhuizen.

    De ruimte is bedoeld voor iedereen die behoefte heeft aan een moment van rust of bezinning. Dus ook voor mensen die geen religie hebben.
    Deze studenten willen graag op tijd het gebed verrichten, wanneer dat mogelijk is natuurlijk. In de pauze bijvoorbeeld. … Ze moeten het anders thuis inhalen. Ook nix mis mee, maar ik kan het mij goed voorstellen wanneer de ruimte en tijd daar is, ze dat liever op tijd doen. Ook helemaal nix mis mee. Zolang ze dat in hun eigen tijd doen en niemand tot last zijn, is het ook geen probleem.
    Maar, zoals uzelf hier ook leest, ziet men overal een probleem als het om moslims gaat…….. zucht.

    Het zijn ook net mensen he die moslims.:)

  39. Was de directrice van deze school ook niet enige jaren geleden bereid de kerstboom uit de hal te laten verdwijnen ? Er waren toen door de inteeltproducten nog geen echte eisen gesteld,maar die fijne mevrouw wilde, dacht ik anticiperen (bijvoorbaat capituleren,even een Linda Voortman doen,dus de politieke islamhoer uithangen)
    Overigens heb je in Duitsland bij SPD en Groenen hele batterijen Voortmans rondkwelen, en ik vrees dan ook dat de rotting in alle lagen van bestuur en cultuur daar alsook de psychische vermolming strijdt om de eerste plaats met Zweden. Ook daar blijft de kiezer eerst verantwoordelijke,zoals wij uiteindelijk gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor productie en (net zo erg) het gedogen daarna van de leugenaar-premier Rötte,ook na Rötte 1 waarin de rotte,onbetrouwbare verraderlijke karakter al werd geëtaleerd.

  40. Dit zijn geen slachtoffers. Dit zijn geen zielige types. Dit zijn agressieve figuren met eisen.
    Hoog tijd dat links dit eens gaat inzien.
    Ik ben geen vreemdelingenhater en respecteer elk geloof dat mijn geloof ook respecteert. Geef elkaar de ruimte.
    Maar dit intolerante islam-gedoe, daar kots ik van.
    Weg met dat barbaarse gedachtengoed. Het vergiftigt al het mooie, schone, ware en goede.

  41. Persoonlijk ben ik er een beetje klaar mee ( jaren geleden al ) eisen eisen en nog meer eisen….op zijn plat Nederlands….oprotten ( oprutten 🙂 ) met die bende ..opzouten houdoe en bedankt zint het je niet daar is het gat van de deur….ga lekker in Turkije naar school…donder straal nou gauw op….sorry ik moet even mijn ei kwijt…en weer sorry maar ik meen het echt…

    • Sint Nicolaas

      21 april 2016 op 13:04

      Niet nodig u te verontschuldigen beste Cliff. Het is uw volste recht om je kwaad te maken over de gang van zaken in NL. Degenen die zich zouden MOETEN verontschuldigen, neen, die hoor je niet. Dat zijn degenen die het allemaal laten gebeuren en zij die hen volgen cq. gekozen hebben. Al jarenlang zien we allemaal hoe NL verloederd en afgebroken wordt, met instemming van de €U uiteraard. Het is die Club er alles aan gelegen om het electoraat monddood te maken en zogenaamde landsbestuurders als marionetten aan te sturen. Hoe meer verval, hoe meer €uropa er zal klinken want hee, we moeten dit SAMEN oplossen. En inderdaad, als je maar genoeg problemen creëert, zal de roep om meer €uropa des te harder klinken. We zitten immers met de €uro wat een grote financiële puinhoop heeft veroorzaakt, we hebben Schengen wat terroristen en illegalen als een grote speeltuin beschouwen en als laatste klap op de vuurpijl laten we het continent overspoelen met dik een miljoen “vluchtelingen”

      • Sint Nicolaas

        21 april 2016 op 13:16

        Allemaal ellende, voortkomende uit de €uropese koker. Landen destabiliseren ( Griekenland - €uro ) en komen onder Brusselse curatele te staan. Dat s’ lands inwoners hiermee volledig geschoffeerd en vernederd worden speelt geen rol. Brussel rules. “Vluchtelingen” ? ( lees : uitvreters en teroristen ) quota’s worden vanuit Brussel opgelegd en uiteraard is NL een van de brave schlemieltjes die de meeste verwelkomt. Dat driekwart van de NL’ers dit niet wil deert niet. Brussel rules. Schengen ? Oh, DAT is een uitkomst. Lekker reizen zonder paspoortcontrole. Die paar aanslagen in Parijs, Madrid, Brussel, Londen etc ziet de €U als collateral damage. Hoort er bij zullen we maar zeggen. En het electoraat ? Staat er bij en kijkt er naar en stemt bij gelegenheid weer op dezelfde landverraders als voorheen. Zolang we het €U gedrocht geen halt toeroepen gaat de afbraak verder. Weg NL, weg tradities, weg pasen, weg kerstboom op School, weg korte rokjes, weg zelfbestuur, hallo €U, hallo…

  42. Beste Sint,
    je hebt helemaal gelijk….en het is verdomd moeilijk om het allemaal aan te zien , te lezen of te horen en rustig te blijven.
    Zelf ben ik 53 jaar …… en heb al verdomd veel ellende meegemaakt met migranten
    gelukkig sta ik mijn mannetje met woorden en als het moet ook met daden….maar mijn vrouw kan dat helaas niet …en de politie doet niets….het is hier (helaas) de omgekeerde wereld…

    • Tja, ik heb ook genoeg ellende meegemaakt , maar dan met autochtonen. Ben zelfs geslagen door een racistische groep. En weet u waarom?
      Omdat ik een leuke baan heb en een autootje bezit. Dat mag toch niet? Stel je eens voor, een hardwerkende Marokkaanse vrouw met een leidinggevende baan en een autootje. Dat is echt criminaliteit. Dat baantje behoort alleen een autochtone toe toch?

      Weet u? Het is ook nooit goed, of het deugd niet. Wat wij ook doen.
      Werk je en houd je je netjes aan de wet, wordt je alsnog in een hokje geplaatst. Dat hokje is heel speciaal hoor. Het hokje der Marokkanen.
      Ik heb het zelf maar een naam gegeven.:)

      En denk nou niet dat ik hier een slachtofferrol wil innemen. Nooit van mijn leven zal ik dat doen. Ik ben gelukkig heel positief ingesteld en hou van mensen, ongeacht hun ras , religie of wat dan ook.
      Er zijn gelukkig meer goede dan slechte mensen. Dat is mijn ervaring.

      Angst is een slechte raadgever.:)

      • @Sarita
        Grutjes toch, waarom heeft mijn ICT kennis van Indiase komaf rijdend in een Volvo ondanks haar exotische voorkomen geen cent last van dat wat u opnoemt?
        Wat u oplepelt is de reinste nonsens.
        Ik heb de wereld rond gewerkt, Ja ik ben blij dat ik nu wat rustiger aan kan doen (moet doen zelfs omdat kanker zijn slachtoffers ad random kiest), maar er zijn plaatsen waar racisme nauwelijks opgeld doet en Nederland is één van die spots.
        Een spuugdomme kwam ik eens tegen van een afrodame, ze hadden aan haar haar gezeten en bewonderd! Ow my!!!!

        Vrouwen zaten ook aan de lange blonde lokken (die ook nog een krullen) van mijn vrouw! (China), racisme!!! Echhhh???

        Wat mensen eens uit hun bol moeten krijgen is dat mensen nieuwsgierig zijn naar anderen, maar als die ander dan zijn klauwen uitslaat en krijst racisme, is het dan vreemd dat men weerzin krijgt van die groep?

        Religie geeft geen ene f@@@@ van doen met religie. Waarom wilt u er dan toch een een op eentje van maken?

  43. Tweede maal religie moet natuurlijk ras zijn. Mijn excuses.

  44. Leo KarelJan

    20 april 2016 op 16:19

    Zo lang de meerderheid van de kudde geen korte metten maakt met deze gore islamknuffelende media en met hun bewust meewerken aan de islamisering, zal dit blijven doorgaan.
    Dat de meerderheid KEIHARD weigert af te rekenen met de indoctrinatie op scholen, in media en door regentenkliek, is een schande voor NL en bewijst de CAPITULATIE voor die gore ideologie. ELKE DAG WORDEN DUIZENDEN EN DUIZENDEN KINDEREN MET DE ISLAM GEÏNDOCTRINEERD! En NL doet niets. De meerderheid van de kudde verdient niets beter dan de totale ondergang en de totale ellende. Lafbekken.

    • g.h.m.leferink

      26 april 2016 op 18:40

      ‘Leo KarelJan’, we staan aan dezelfde kant!
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  45. Omroep west,net als de overige ‘regionale’ omroepen zijn volledig in policor linkse dram- en haathanden. Framen en misleiding is de linkse demagogen wel toevertrouwd. We zouden een gezonder Westen hebben,als de kiezer zelf de tent niet zo verziekt door de keuzes te maken,die hij/zij maakt. Als er nog 1,6 miljoen mensen achter rötte aan blijven lopen en 1,4 miljoen achter klaver, 1 miljoen achter pechtold en 1 miljoen achter buma, bijna 400.000 achter een uiterst bedenkelijke partij als de kcristen unie nou geef mijn portie dan maar aan fikkie. In Germanenland bleek volgens der spiegel bij een Umfrage dat nog één derde van de kiezers op de cdu gaat stemmen, 20% op de rode fascisten van de wanhopige,levensgevaarlijke spd, biujna 15(!) op de grünen, daar gewoon milieu nazi’s, en de extreem marxisten scoren dacht ik zo’n 10%. De AfD mocht een half procent terug naar 12,5%. De kiezer zaait dood en verderf en denkt mee te doen met het bestuur. Dwazen!

  46. https://www.youtube.com/watch?v=3kPyG4dFuOU

  47. Op de TU is het ideaal voor de jihadstrijders. De gevaarlijke religiegekken zijn dol op allerlei technieken. Pakistan dankt ons nog steeds voor de atoombom die ze met veel genoegen van ons mochten hebben. Ik bedoel de kennis om zo’n gezellig bommetje te maken. Nu zijn er weer andere technieken nodig voor andere bommen. Daarmee gelijk de liefde voor de techniek verklarend van de moslim jihadstrijders.
    De Gekke henkie van de wereld is dol op kennis delen om de eigen vijanden op een hoger niveau te brengen. Slaap lekker Nederland!… Politie opleiden om daarmee de Taliban op te leiden. Het gaat maar door…..Open grenzen voor jihadstrijders en toekomstige jihadstrijders. Het gaat maar door….

    • g.h.m.leferink

      26 april 2016 op 18:51

      ‘Pieter G’, ooit zat ik in Amsterdam tussen de natuurkundigen. Heel geleerde lui, maar buiten hun vakgebied waren het vaak naïeve kleuters!
      Zoals die Doctorandus die bij de koffie “gezellig” zat te vertellen dat hij een huis had gekocht. En in de advertentie gewoon over de letters ‘k.k.’ heen had gelezen…. Waardoor hij een smak geld meer kwijt was dan hij gedacht had….
      Het is juist dàt soort dat die Khan vetrouwd heeft.
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

  48. Nederland is op, weggegeven, democratisch verkracht, en verislamiseert… de enige reden dat het nog niet doordringt bij het overgrote deel van de slapende bevolking, is omdat de overheid en de gevestigde media allerlei creatieve bewoordingen gebruiken om maar te verhullen dat het daadwerkelijk zo is.
    .
    De islam is in mijn ogen een verschrikkelijke ziekte, die de kunst van het slachtoffer spelen en je zin krijgen gemeesterd heeft. En Nederland is het meest zwakke, afwachtende en “elkaar over de bol aaiende” en negerende land wat je kunt verzinnen. De perfecte combinatie voor de Islam om hier eens goed huis te houden en zich vanuit deze hoek (samen met Engeland en Duitsland o.a.) te verspreiden over de rest van de westerse wereld.
    .
    We zijn de sjaak, en er is niets wat we er aan doen. Want regeringen omver werpen en de grenzen sluiten, dat gaat nooit gebeuren.

  49. Er is een schimmelsoort die mierennesten bedreigt, de mieren gaan zich vreemd gedragen en vormen een bedreiging voor de kolonie. Religie, het geloven in een entiteit die je gedachten kan horen en je opdrachten geeft is zo’n schimmel in een moderne samenleving.
    Wiens brein besmet is met reli-schimmel heeft twee sets van waarden. Een rationele set die in staat stelt om ‘normaal’ mee te draaien en eventueel niet op te vallen, en een set waarden welke een latente bedreiging vormen voor de omgeving van de besmette groep. Het omslagpunt kan de publicatie van een tekeningetje zijn of iets anders dat als bedreiging van de schimmel wordt ervaren.
    Beschimmelde breinen zijn herkenbaar aan zelf gekozen uiterlijke kenmerken maar vaak ook niet. Ik zou ook graag in sprookjes geloven en hopen op de Grote Boswachter met zijn anti-schimmel spuit. Ik zou daar ook wel een ruimte voor kunnen gebruiken waar ik en de overige boskabouters honingwijn kunnen drinken en zingen over hoe mooi het bos vroeger…

    • g.h.m.leferink

      25 april 2016 op 21:43

      Gôh, ‘inheems’ vindt religie een soort schimmel. Zeg eens, ‘Inheems’, zo te zien veeg je alle religies op één hoop. Wel zo makkelijk als je denkt van een studie over religies, en van nadenken, moe te worden.
      Als je Christendom en islam op één hoop gooit (kennelijk om mee te geven aan de grofvuil-ophaaldienst) loop je te koop met je eigen onkunde!
      Goodgoan: Gait H.M. Leferink

      • Liberalen die tegen “religie” zijn, zijn net zo erg als de communisten die tegen de kerk waren. Zijn net zo onverdraagzaam en denken niet even na. Maar waarschijnlijk hebben ze wel een boeddha-beeldje in hun huis.

  50. De shit is ,dat ze de media mee hebben.
    NPO,VK.NRC en noem maar op.Zeer eenzijdige berichtgeving en nooit de harde feiten.

    Voorbeeld,de Independent schreef na de Keulse verkrachtingen dat er maar 1 allochtoon bij betrokken was.De Keulse onderzoekscommissie concludeerde enkele dagen gelden dat het alleen om asielzoekers en allochtonen ging.
    De Independent heeft tot nu niks gecorrigeerd.Het wekt dus de schijn dat deze krant gelijk heeft.
    Ze noemen zich ,net als de andere genoemde media,kwaliteitskrant.
    Zo zijn er vele voorbeelden van wangedrag.
    De andere meningen en feiten lees je alleen hier of bij Geenstijl.

  51. Michael Jacobs

    20 april 2016 op 13:43

    “Maar moslims bidden nooit in stilte. Ze maken er juist veel herrie bij, en die herrie dient ervoor om andersdenkenden te intimideren.” En ook, om het eigen gezonde verstand te onderdrukken, en de ‘joods-christelijke’ stem van redelijkheid en naastenliefde buiten te sluiten.

  52. Als dit uiteindelijk geen geweld veroorzaakt ben ik gek.

    • Het is zeker gek om zoiets te zeggen. Liever honderd religieuze bidders erbij dan één snurker die nu al weer geweld suggereert!

  53. dirkm, ik krijg bij u het typische “laarmans” gevoel.
    uw opmerking zijn werkelijk te ridicuul.
    misschien beter een podia zoeken bij joop ?
    daar zijn ze altijd wel in voor die onzin van u…

  54. Ah, DirkM was er weer als de kippen bij om even zijn keutel achter te laten.

  55. g.h.m.leferink

    26 april 2016 op 18:34

    ‘DirkM’, Als je Boeddhisten, Hindoe’s, enz. bedoelt, helemaal O.K. En ook als je het hebt over richtingen in de islam als de Alewieten of Ismaili’s. Maar als je uit gemakzucht alles maar beschouwt als één pot nat, zo van “het zijn toch maar religekkies”, dan sla je de plank daverend mis!
    Goodgoan: Gait H.M. Leferink