Door Joost Niemöller
Duizend jonge Arabische mannen waren betrokken bij de massale aanrandingen en op zijn minst één verkrachting van meisjes op het stationsplein in Keulen. Het was vast uitgelopen op meer verkrachtingen als ze de kans hadden gekregen.
De Duitse pers staat, met enkele dagen vertraging, nu op zijn kop, en voor het eerst wordt er openlijk gesproken over afkomst. Ook in andere Duitse steden vonden de handtastelijkheden en de halve en hele verkrachtingen plaats. De getuigenissen van meisjes zijn huiveringwekkend. Ze waren kansloos, ingesloten door duizend Arabieren. Het was een georganiseerde actie. Verkrachting heeft niet zozeer iets te maken met een seksuele drang. Het is vooral machtsuitoefening. Niet eens zozeer omdat vrouwen en meisjes worden aangerand en verkracht. Die hebben in de moslimwereld sowieso geen status. Het is een signaal naar de ‘niet-gelovige’ mannen. Tonen die zwakte in hun reactie, dan laten ze in moslimogen zien dat ze verliezers zijn. Voor hen geldt maar één wet: Oog om oog, tand om tand. Het wegkijken van de Westerse samenleving is voor hen een teken dat ze hun strijd aan het winnen zijn. In de koran valt te lezen dat verkrachting een toegestane oorlogstactiek is. Het begrip ‘verkrachting’ bestaat in de koran niet eens als een vorm van overtreding.
Het is bovendien gemakkelijk. De verkrachters en aanranders weten dat ze niet echt bestraft zullen worden. Drie ervan stonden na korte tijd alweer lachend op straat. Duizend mannen in het donker. De een grijpt een borst, de ander een bil, een derde trekt een slipje uit, een vierde schiet een vuurpijl naar de politie. Wie moet je bestraffen? We kennen de methode bovendien al van het Egyptische Tahrir plein.
Wie wat beter oplette, hoeft natuurlijk helemaal niet verbaasd te zijn over wat er in Keulen gebeurde. Massale verkrachtingen door moslims vinden sowieso al sinds jaar en dag plaats in Engeland. De slachtoffers zijn altijd niet-islamitische meisjes. Vaak durfde men daar lange tijd geen aangifte te doen, bang om voor ‘racistisch’ versleten te worden. Ook politiek correcte welzijnswerksters hielden hun mondje dicht. Het groeide uit tot een ‘schandaal’, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat het nu gestopt zou zijn. Het is een structureel probleem. Een moslimoorlog.
In Zweden loopt sinds de catastrofale toestroom van illegale immigranten uit moslimlanden een op de vier vrouwen kans om verkracht te worden. Er worden nu nog meer vrouwen verkracht dan in Zuid-Afrika.
Verkrachting op grote schaal is door de Verenigde Naties erkend als oorlogsmisdaad. Dit gebeurde vooral naar aanleiding van de grootschalige verkrachtingen door zwarte mannen in Congo. (PDF)
Hier is ook sprake van oorlog. Aarzelend wordt dat nu door enkele regeringsleiders uitgesproken, naar aanleiding van de aanslagen in Parijs. Islamisten hebben de oorlog verklaard aan het Westen. Ze komen de EU binnen als ‘vluchtelingen’ en plegen als terroristen aanslagen. Maar het verkrachten van Europese vrouwen is ook deel van de oorlogsinvasie. De vraag of het hier nu gaat om tweede generatie moslims, of om kersverse ‘vluchtelingen’ is natuurlijk helemaal niet relevant.
Wel relevant is hoe Europa hierop reageert. Wat mij betreft is voor moslimverkrachters het oorlogsrecht van toepassing. Net als bij de jihadisten.
Vergeet niet dat de honderd meisjes die aangifte deden allemaal vaders, broers en echtgenoten hebben. Wanneer de staat nalatig blijft, zal er anders wraak genomen worden. Niet alle Westerse mannen zijn watjes.
7 januari 2016 op 15:53
@ CeesvE
Naast islamisering en massa import van achterlijkheid en criminaliteit en EUSSR , is ook de “versofting” van de maatschappij het grote probleem. Dit heeft natuurlijk te maken met de dictatuur van de linkse politieke correctheid sinds eind jaren zestig. Dit omvat ook het doorgeslagen “weg met ons” denken, dus het cultureel marxisme.
Ik hoorde net dat in Duitsland nu burgerwachten gevormd gaan worden.
( De politie is er “niet blij mee”) Wellicht een beginnetje.
7 januari 2016 op 00:10
Ja Joost en alle anderen, wij hebben in Europeanen alleen maar een hoop watjes rondlopen in de bestuurlijke funkties. Watjes die bang zijn voor een klapje en nooit begrepen hebben dat je ELKE DAG VOOR JE VRIJHEID ZULT MOETEN VECHTEN.
.
Een tijdje geleden keek ik naar de film van Rowan Atkinson (mr. Bean) getiteld “Johnny English Reborn”. Johnny heeft een tijdje blijkbaar in coma gelegen en komt weer bij bewustzijn. Zijn baas is ondertussen een vrouw geworden. Die spreekt hem aan dat hij zijn missies voortaan anders moet aanpakken. Ze tolereert geen geweld meer en het machtswapen dat men toepast is (hoe kan het ook anders in een watjesmaatschappij) DE DIALOOG. Ze zegt hem dit letterlijk.
.
Hieraan zie je (weliswaar op een comische wijze gebracht) hoe de huidige maatschappij hier eruitziet.
.
Beste mensen nogmaals JE ZULT ELKE DAG VOOR JE VRIJHEID MOETEN VECHTEN, of is men dit totaal vergeten.
6 januari 2016 op 19:05
Trouwens…. had IS niet gedreigd met aanslagen tijdens de jaarwisseling? Er schijnen aanslagen verijdeld te zijn, zou dit ook geen onderdeel van die voorspelde aanslagen kunnen zijn? Ik heb nog niemand die link zien leggen, en naar mijn weten heeft IS het ook niet opgeëist maar ik moest er toch plots aan denken omdat vermoed wordt dat het georganiseerd is.
6 januari 2016 op 19:52
Waar je op doelt is dat de franse en amerikaanse veiligheidsdiensten Oostenrijk hebben gewaarschuwd voor terreur middels bomvesten en ak47’s op de duitse stations Pasing en München. Beetje rare omweg voor dergelijke informatie, wat de rol van de BND en haar functioneren nog dubieuzer maakt. De BND weet dus echt niet (of wil niet weten) wat er in eigen land speelt. De BND moet dus gereorganiseerd worden, dit mag niet zonder consequenties of sancties blijven. Duitsland zou onder curatele gesteld moeten worden en scherp gemonitord, want het lijkt er op dat er alleen nog maar zwakzinnige idioten op belangrijke sleutelposities zitten.
6 januari 2016 op 17:08
1000 “mannen” zijn natuurlijk gewoon 1000 islamitische beesten. Van de meest gore ideologie die er in de wereld bestaat. Dat de Westerse leiders dit laten gebeuren toont aan dat ze niet meer legaal te noemen zijn. Wij worden geregeerd door een kliek van pro islamitische wegkijkers die doelbewust doorgaan met de import van deze achterlijke ideologie. Het zijn illegale criminelen die zelf hun eigen regels opzij zetten om de import niets in de weg te leggen. Net als die schoften moeten ook onze zogenaamde “leiders”voor een tribunaal: als landverraders.
6 januari 2016 op 18:26
Dat waren alleen de misdadigers in Keulen. In Stuttgart, Hamburg en Frankfurt is het ook gebeurd, weliswaar waarschijnlijk op kleinere schaal, maar het blijft grootschalig georganiseerde misdaad. Vraag is wie dat organiseerde? De Bundesnachrichtendienst heeft dit georganiseerd? Zo nee, waarom heeft de BND dan niet voortijdig ingegrepen? De BND zit hoe dan ook hartstikke fout en dat moet keiharde consequenties gaan hebben.
6 januari 2016 op 15:18
Maar gelukkig heeft Keulen nu een nieuwe “gedrags code” voor jonge vrouwen bedacht. Natuurlijk, de slachtoffers hebben het zelf veroorzaakt; ze moeten zich anders gedragen. Die regenten van ons de realiteitszin geheel kwijt. Of misschien heeft men als voorbeeld Dubai, alwaar vorig jaar een Zweedse vrouw op zakenreis werd verkracht door lokale “collegas”, aangifte deed en toen opgesloten werd omdat ze sex buiten het huwelijk had gehad. De verkrachters werden niet vervolgd, zover ik me herinner. Dit soort absurde, omgekeerde logica is ook bij onze regenten te vinden en wordt steeds extremer. @Heikneuter kon wel eens gelijk hebben met zijn laatste commentaar. Er valt niet meer te praten met deze buiten de realiteit levende regeerders. “Wie niet luisteren wil moet maar voelen”, zei mijn goede vader vroeger en gaf me nog een pets op mijn achterwerk. En ik heb er geen trauma aan over gehouden.
6 januari 2016 op 16:03
Tja zulke burgemeesters moeten direkt worden belaagd en uit hun functie ontzet
6 januari 2016 op 17:10
Met u eens. Figuren die beweren dat goede moslims misschien de klos worden, zijn maatschappijvreemden. Al jaren worden autochtonen op on heuse wijze bejegend door moslims maar ook door de gutmenschen. Wie wind zaait zal storm oogsten. Eerlijk duurt het langst en dus dan maar minder eerlijk.
6 januari 2016 op 15:01
Aanpakken van deze tuig is symptoom bestrijding en wordt ook niet ondersteund door de justitiele aparaat.
De juiste aanpak is in onderstaande volgoorde:
1- De politieke machthebbers uit hun functie zetten en berechten, wegens het voortrekken van vijandige volkeren boven de eigen bevolking.
2- De MSM uitschakelen wegens verzwijgen, misleiden en indoctrineren.
3- de grenzen dicht zoals een paar jaar geleden (ja, echt. Slechts een paar jaar geleden)
Daarna pas maatregelen treffen tegen haatreligie(s) en uitzetten van zich misdragende immigranten. Asiel alleen voor bedreigde mensen uit het MO, zoals Christelijke Kopten. etc. etc.
Maar het begint met de verraders in ons midden.
6 januari 2016 op 13:30
Wat ik zo vreemd vind is dat er nergens beelden te zien zijn van de 1.000 lastige moslims in Keulen. Ook niet op internet.Station Keulen is zo’n beetje in het centrum. Met oud en nieuw maken veel mensen opnames met hun i-dinges. Of hoe dan ook hebben ze die bij zich. Er waren zoveel mensen op de been en er heeft blijkbaar niemand wat opgenomen. Ook geen beelden van een bewakingscamera. Of misschien heb ik wat gemist. En vreemd dat het zoveel dagen later naar buiten kwam, ondanks de uitleg van Wierd Duk. Blijkbaar hebben de regionale media ook niets opgepakt.
6 januari 2016 op 14:13
Hier wat beelden van de RT website. Ik zie helemaal geen politie op een klein autootje na. En wat ambulances en brandweer autos.
https://www.rt.com/news/327927-cologne-new-year-sexual-assaults/
7 januari 2016 op 01:23
@FK01
Wat u hier zegt is net zo bizar als dat de politie zou zeggen: mevrouw, u bent verkracht, maar waar zijn de beelden…… Denkt u nu werkelijk dat deze vrouwen, als ze al niet volkomen waren gestript, als prioriteit hadden iets te gaat filmen oid? Kom op zeg!
7 januari 2016 op 21:29
Begrijpend lezen is blijkbaar niet uw sterkste kant.
7 januari 2016 op 23:25
@ FK01
Helemaal niet zo vreemd om je eens af te vragen waar eigenlijk de beelden zijn van een gebeurtenis die zich afspeelde in een omgeving waar ongetwijfeld bewakingscamera’s hingen en anders wel duizenden mobieltjes voorbijkwamen.
Nog minder vreemd worden dit soort vragen voor iemand die maar moeilijk kan geloven dat de invasie van Europa door migranten een spontaan op gang gekomen volksverhuizing is. Voor iemand die ook moeilijk kan geloven dat de politieke kaste die de lakens in de EU uitdeelt werkelijk zo autistischis dat ze ze zich totaal niet realiseren dat zo’n invasie op z’n minst tot zeer grote spanningen tussen autochtonen en allochtonen gaat leiden. Alle bestaande maatschappelijk wrijvingen nog meer uitvergroten.
6 januari 2016 op 13:20
Er zitten een paar onzorgvuldigheden in berichtgeving. Door ‘moslimaanranders’, ‘duizend jonge arabieren’ te benoemen, zorgt ervoor dat mensen die dit lezen wellicht gehele groepen over één kam gaan scheren. Zie bijvoorbeeld reacties ontstaan richting vluchtelingen. Mensen die grove schending van rechten van andere mensen doen, dienen hiervoor ter verantwoording geroepen te worden in een rechtszaak. Straffen in schending van rechten van mensen (ja ook die in eigen land waarbij vaak niet gezien wordt dat hun rechten zijn geschaad) dienen veel hoger te liggen. En misschien is de vergelijking met oorlogsrecht daarom zo op z’n plaats. Ik heb Ascher al gevraagd om eens een voorbeeld te nemen aan z’n partijgenoot, mevrouw Attiya Gamri, die in opinie stuk eens goed uitspraken deed over vluchtelingen (http://www.parool.nl/parool/nl/30700/OPINIE/article/detail/4211423/2015/12/20/Ze-komen-voor-onze-veiligheid-maar-niet-voor-onze-normen-en-waarden.dhtml)
6 januari 2016 op 13:21
In het algemeen vind ik dat sleutelfiguren en sleutelorganisaties zich meer bewust moeten zijn van hun rol in de maatschappij. De rol die hoogleraar mevrouw Rosemarieke Buikema op zich nam, door te stellen dat ze naakt in openbare ruimte wilt verbieden want kwetsend voor andere culturen, is een hoogleraar onbiedwaardig! Een functioneringsgesprek zou ik graag met haar willen voeren; een hoogleraar dient vernieuwend onderzoek te doen. Haar standpunt is niet vernieuwend en tevens zeer kwetsend voor verworven vrijheden. Nog even en een vrouw krijgt de schuld als ze te uitdagend gekleed is en wordt verkracht. We hebben leiders nodig met het hart op de goede plaats, die echt aandacht hebben voor de problemen. Die zich niet laat leiden door geld en macht, die geen wegkijkgedrag vertonen en met staart tussen de benen schichtig alles wegwuiven of lachen.
6 januari 2016 op 13:25
Ik durf te voorspellen dat hetgeen in Geldermalsen is gebeurd, verder gaat escaleren in Nederland als er geen of veel te weinig aandacht is voor de onderliggende boosheid van onrecht. Het torentje in den Haag kan ook uit woede bestormt worden. Ik hoop van ganser harte van niet. Verharding van de maatschappij leidt nergens toe.
Wanneer politici na de volgende verkiezingen weer een enorm verlies heeft geleden en denkt dat het (weer) niet gelukt is om de ‘boodschap’ duidelijk over te brengen, wil ik hen vragen om in de spiegel te kijken en u af te vragen Waardoor dat nu komt? Waarin was u dan niet duidelijk?
6 januari 2016 op 15:12
…We hebben leiders nodig met het hart op de goede plaats, die echt aandacht hebben voor de problemen. Die zich niet laat leiden door geld en macht,…
Wij hebben er een.
Maar nog belangrijker: Er is een in Amerika opgestaan. Keek gisteren nog op Youtube en wat schetst mijn verbazing: negers in de VS zijn het liegen en bedriegen van Obama he le maal zat. Zij hebben hun hoop gevestigd op Trump.
Niet een leider die voorleest uit een autocue wat een spindokter aan politiek correcte nonsens heeft bedacht maar iemand die uit zijn hart en overtuiging zegt. Donald Trump is echt een verademing.
Ik geloof in hem al een paar maanden. Begon met: zou wel eens een economische verademing kunnen zijn voor alle andere economisch falende regeringsleiders. Maar heb ondertussen meer en meer waardering voor hem.
Blijkt ook al jaren heel goed geinformeerd te zijn mbt internationale politiek.
Een olifant in een porseleine kast misschien maar wel in een politiek correcte kast.
7 januari 2016 op 01:20
@Observer59
Ik denk dat het gaat over de groep donkere bevolking in de VS die het wel heeft gemaakt, want die is er in ruime mate.
En ja, ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen op Trump zullen stemmen.
6 januari 2016 op 14:10
De tijd van “zorgvuldigheid” is voorbij. We zitten de facto in een existentieel conflict met een ideologie die zich aanmatigt te oordelen over het recht om te bestaan van andersdenkenden. De botte bijl moet erin en de spelregels zijn veranderd. Er vallen onschuldige slachtoffers en dat worden er meer en meer, wereldwijd. Dat die misschien ook gaan vallen in ‘het andere kamp’ is jammer maar helaas. War is hell. Als u uw handen niet vuil wilt maken, dan raad ik u aan opzij te gaan bij de dingen die komen gaan. Loop dan ook niet in de weg, want dan rolt men over u heen. Het wordt zwart-wit, de nuance gaat overboord. Het is te laat om dat nog te ontlopen.
6 januari 2016 op 16:02
People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither (Benjamin Franklin)
6 januari 2016 op 16:11
“zorgt ervoor dat mensen die dit lezen wellicht gehele groepen over één kam gaan scheren”
Er wordt al jaren over 1 kam geschoren, door knuffelmarokkanen als representatief neer te zetten. Dat is nu over en uit. Jammer voor jou!
6 januari 2016 op 10:41
Ik kan die Moslim jongeren wel begrijpen . Waarom zijn ze hier? Nou er worden hier te weinig kinderen geboren werd hen verteld toch Ze willen direct aan de slag gaan vermoed ik. Want onze mannen zijn toch allemaal watjes en homo’s
Ik hou mijn hart vast met Carnaval
6 januari 2016 op 09:25
Het zijn de eigen politici die faciliterend zijn geweest en zijn. Zonder ja-knikkers geen olie. Natuurlijk moeten de huidige daders in Keulen enz. fors gestraft worden en liefst uitgezet want ze maken (formeel) geen deel uit van onze maatschappij. Maar zorg eerst als volk dat er mensen zoals Rutte veroordeeld worden. Hoe en door wie maakt op zich niet uit. Ook in dit geval dient het om het principe te gaan (vrij naar opperhoofd Schultz). Principes die de huidige politieke partijen stellen hoog in het vaandel te hebben.
6 januari 2016 op 07:55
Zoveel verontwaardiging over de verkeerde veronderstellingen. Het lijkt er veel op dat het om een relatief kleine zeer actief groep criminele perverselingen (50?) gaat die dit al langer en op uitgebreide schaal doet en niet alleen in Keulen. Er is ook geen signaal nog dat dit te maken heeft met de recente immigratie. Wat veel waarschijnlijker is dat je hier resultaten ziet van een ouder laks integratiebeleid en verdraagzaamheid van Duitsland. Alsof men te “vrouwelijk” is geworden en dus verkeerde signalen af geeft, al vele jaren, dat je eigenlijk alles kan maken. Dat er niet zoveel gevolgen zijn. Die mannen zijn wellicht net zo verknipt en scheef gegroeid tussen wal en schip van een vastgeroeste, verstikkende cultuur (of non-cultuur) en de scherpe, prikkelende lege moraliteit van het modern. Onze eigen Marokkanen zijn daar ook vaak het product van. Zit je dan maar lekker mee. Ze zoeken grenzen, harde handen en dat moet je ook leveren anders krijg je escalatie.
6 januari 2016 op 00:58
Als er nu wordt ingegrepen in Nederland is het gevaar nog te overzien, maar Rutte zal en moet het braafste jongetjes van Mutti Merkel zijn.
Daarom zullen we er mee moeten leven dat de 200.000 gaan komen, en met gezinshereniging zit je zomaar aan de 1 miljoen.
Merkel tevreden, jammer voor de Nederlandse vrouwen.
En je dacht tot niet dat de politici en NPO gezichtsverlies willen oplopen? Noway. Er gaat echt niets veranderen.
Overigens, het duurde lang voordat dit nieuws naar buiten kwam en naar het schijn zijn er landen die dit nieuws nog steeds onder de pet willen houden.
6 januari 2016 op 02:06
@Koffij
Gezien de indeling naar leeftijd en geslacht tav van de autochtone bevolking, wordt er een ondergang binnengehaald. Volk met een gemiddeld IQ van 85 zal helemaal never niet de kar gaan trekken. O ja, bakken aan gebroed verwekken bij meisjes die nu nog onwetend van hun trieste lot leren dat je moet mengen h`, want da’s de weg naar een betere wereld.
Ik hoop voor die tijd in mijn kist te liggen. Ja ik weet het is egoïstisch, maar als ik nu die socialisten weer hoor mauwen dan zie ik de weg naar zelfdestructie open liggen.
6 januari 2016 op 07:08
Denkt u, dat politici, die zien wat zij hebben aangericht t.o.v. Geert Wilders ook zelf dit lot willen ondergaan? En nu komt het gevaar niet van de islam maar van de eigen bevolking. Nederland snakt naar meer vrijheid.
6 januari 2016 op 00:52
en ben door de openstelling van de A4 na 65 jaar bijna 2,5 uur eerder thuis ,lekker toch! suffe reageerders.
6 januari 2016 op 00:59
excuses slappe opmerking,wel teruste!
6 januari 2016 op 01:13
je bent toch zo suf als het maar zijn kan
dat je dat al niet begrijpt
get a life low life scum
6 januari 2016 op 11:20
ZZP in de bouw en dan anderen adviseren ’to get a life’?
Met dat geneuzel?
OK 😉
Met jou gaan we de oorlog niet winnen. Je snapt het fenomeen niet eens als het niet in de vorm van een jaren 50 film gegoten is.
6 januari 2016 op 00:33
bij nader inzien TEGEN de doodstraf,
eigenlijk tegen elke straf, ,zoek het maar uit met je bekrompen strafsysteeem
zit niet in een penetiaire instelling,
maar ben gewoon werkzaam als zelfstandigezonderpersoneel in de bouwnijverheid
6 januari 2016 op 00:41
@Cornelis
We kunnen in Nederland eindelijk die laatste polder droogmalen en hoppa. Ga er maar wat van maken! Mompelt iets met zaaigoed, mest en wat vee.
6 januari 2016 op 00:49
Nee, dit land was in de jaren 1960 al overbevolkt, (Juliana), totale remigratie van moslims, zij zorgen voor aantasting vrijheden, veiligheid en levensgeluk.
Dus weg ermee.
6 januari 2016 op 00:15
Doodstraf voor de werkelijke daders en Totale Remigratie
6 januari 2016 op 00:24
Helaas ik ben pertinent TEGEN de doodstraf,
maaar heb plenty altern. straffen
5 januari 2016 op 22:56
“Das war wie im Bürgerkrieg” zei portier Jurcevic als getuige, “Sie kamen mir vor wie eine richtige Armee.”: https://www.youtube.com/watch?v=BXcfy0sm8Ho
6 januari 2016 op 00:44
Burgeroorlog ontstaat pas dan wanneer de EU elite de zijde kiest van de moslim invasie tegen de eigen burgers, anders is het gewoon nationale bevrijdingsstrijd .
6 januari 2016 op 01:43
Nou, dan is het dus al zo ver. Al enige tijd hoor.Ik ben echter meer voor het verwijderen van het tot tirannie vervallen gezag, beetje zoals in 1581. En met dezelfde redengeving.
6 januari 2016 op 12:50
Het lijkt er het meest op, dat het een geco-ordineerde actie is van het moslimbroederschap. Zo drijven zij de eigen geiten weer onder het gezag van de islam, want daarbuiten zullen ze nu wel weer als zwarte geitjes gezien worden. Bovendien blijven de vrouwelijke geitjes binnenshuis.
En met een beetje geluk komt er een alcoholverbod, wordt vrouwen gedragsregels voor op straat gegeven door de burgemeester en blijven moslims afgezonderd van de niet-moslims, door het onbegrip dat hier doelbewust gezaaid wordt.
Er is hier even laten zien wie de baas is en wie er kan doen wat ze wil: De moslimman. Dat statement heeft men willen maken en er zijn aanwijzingen dat het een vooropgezet geheel is, volgens de Duitse minister.
6 januari 2016 op 00:49
@Tipo
Ik meende even dat deze held een agent was, gezien zijn uniform. Blij dat hij niet echt herkenbaar is, maar wel dat hij deze bekentenis dorst te brengen.
Ik heb twee kleindochters, ik hou mijn hart vast als ik deze ellende dag na dag lees. Wat bezielt deze socialistische mafdozen die ook nu nog zwijmelend alles goedpraten wat krom is.
5 januari 2016 op 21:43
@ Cornelis
Klopt allemaal wat je schrijft , maar wat nu te doen?
5 januari 2016 op 21:52
Daar ben ik niet voor geschikt , ben geen narcist die leiding wil geven en anderen wil zeggen wat te doen
ik weet wel dat er uit eindelijk maar 1 waarheid is zoals Ton Derksen dat zou zeggen
daar ben ik naar op zoek
5 januari 2016 op 22:31
@ Cornelis
Als je op zoek ben naar de waarheid ligt het niet voor de hand iemand die een invasie van moslims (hoe dan ook teweeggebracht) in Europa niet ziet zitten meteen maar van het stempel racist te voorzien.
5 januari 2016 op 22:57
Racisme en gebrek aan beschaving is mainstream in de hele wereld. Geciviliseerde blanken en westerlingen zijn een minderheid. Als baken van verlichting en beschaving mogen we onze cultuur niet laten ondergaan, al helemaal niet door de idioterie van de ‘weg met ons’ cultuurrelativisten en reli-mafklappers. Heb een beetje zelfvertrouwen.
5 januari 2016 op 23:01
maar ik ben zelf wel racist zie mijn reactie,
er is wel degelijk verschil tussen de rassen,
we zijn niet allemaal gelijk!
we hebben echter wel allemaal dezelde rechten!!
5 januari 2016 op 23:58
Gezien je commentaren; wordt je niet een beetje vervelend van jezelf?
Flauwe kul discussie proberen uit te lokken? De mensen die hier reageren zijn serieus bezorgd. En terecht. Jouw borrelpraat met gelijkwaardige logica (en dan ben ik nog mild) is leuk voor de kroeg. Niks mis mee. Zolang er respect is.
6 januari 2016 op 00:04
Racist een label ’to shame people in submission’. Om ze hun kop te laten houden. Een woord om de gedachtewisseling om zeep te helpen.
6 januari 2016 op 00:16
@ Cale,
ik ben ook serieus bezorgd dat ook jij Cale
mijn motieven niet juist inschat,
dit is geen borrelpraat !
Wij worden misleid door uw overheid
6 januari 2016 op 00:14
Politiek is chemische oorlogvoering door breinen, dus alleen een oorlog brengt uitkomst.
5 januari 2016 op 21:34
Stop met moslim bashen,
dit is juist wat de bedoeling is mensen
kijk maar naar Angela Merkel die zet niet voor niets de grenzen wagenwijd open
zodat al die ellende kan plaatsvinden ! of denk je dat ze echt zo stom is ?
5 januari 2016 op 21:14
Misschien helaas voor sommigen, het zijn niet de moslims die dit doen maar uw eigen
overheid (diensten)
5 januari 2016 op 21:37
Je bent IS vergeten, dat is een zionistisch complot, toch?
.
Zit ik toch met een paar vragen: soennitische- en sjiietische moslims blazen elkaar en elkaars moskeeën dagelijks op in het M.O. Welke van de twee stromingen zijn islamofoob? Of zijn beide stromingen islamofoob? Of is zijn beide islamitische stromingen een zionistisch complot?
5 januari 2016 op 21:56
Welnee wij hebben toch ook protestanten en katholieken in noord ierland.
5 januari 2016 op 22:03
Oké, je bent dus een trol.
5 januari 2016 op 22:11
Nee,heb jij iets tegen moslims? ben je misschien een racist?
5 januari 2016 op 22:27
@ Dick
Te kort door de bocht. Wat hier in Europa kan (verdeel en heers) kan minstens even goed in het MO. De soenitische/ sjiietische tegenstelling liep pas uit op openlijke strijd toen er zo nodig regime changes moesten komen. De ‘onzen’zijn nogal goed in het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen. Lees bevoorbeeld maar eens wat een oud eh… medewerker van de CIA over zijn rol bij het uiteenvallen van Joegoslavie vertelt.
http://www.globalresearch.ca/confession-of-a-cia-agent-they-gave-us-millions-to-dismember-yugoslavia/5492008
Zo’n georganiseerde groepsaanranding als onlangs in Duitsland zou bijvoorbeeld toch koren op de molen van extreem rechts moeten zijn zou je denken.
5 januari 2016 op 22:18
Moslims zijn geen ras.
5 januari 2016 op 22:53
Goed zo Dick, Moslims zijn geen ras,
ik ben wel een racist omdat ik zie dat de 100 meter hardlopen altijd door een
….negroide persoon word gewonnen net zoals het zwaar-gewicht boksen,
dit ras is gewoon superieur aan het gedegenereerde blanke europese ras
wat ook nog eens een keer onderdoet voor het intellectueel superieure
Aziatische ras dus ken uw plek Dick
5 januari 2016 op 23:05
@Cornelis. Dan volg jij het boksen al een tijd niet meer want al jaren wordt de koningsklasse van het boksen beheerst door blanken zoals de Klitschko’s, waarvan één van hun z’n wereldtitel onlangs heeft verloren aan een andere blanke genaamd Fury, bij kickboksen is ook een blanke de wereldtitelhouder, Rico Verhoeven, het is zelfs een Nederlander.
.
Enniewees
.
Ik vind getinte vrouwen vaak erg aantrekkelijk, ben ik nu een racist?
5 januari 2016 op 23:12
Het moet voor jou een gruwel zijn geweest dat Cassius Clay zijn naam
veranderde in Mohammed Ali
Bep van Klaveren is mijn favoriet,ja toch niet?
5 januari 2016 op 23:23
“Het moet voor jou een gruwel zijn geweest dat Cassius Clay zijn naam
veranderde in Mohammed Ali”
.
Ik was toentertijd veel te jong om dat überhaupt te kunnen begrijpen, maar het veranderen naar een islamitische naam is voor mij wel het bewijs dat de islam een sekte is.
5 januari 2016 op 22:52
@Dawg
.
“De soenitische/ sjiietische tegenstelling liep pas uit op openlijke strijd toen er zo nodig regime changes moesten komen.”
.
Nee, die twee groepen staan elkaar al naar het leven sinds de dood van mohamed. Wat jij bedoelt is dat na het vermoorden van Sadam de sjiieten de macht overnamen van de soennieten in die gebieden, en als reactie daarop is IS (soennieten) ontstaan. Je kan het westen verwijten Sadam omgebracht te hebben, maar was dat niet gebeurd dan waren de soennieten daar waarschijnlijk nog aan de macht de sjiieten aan het onderdrukken, en was IS niet ontstaan. Maar maakt het volgens jou dan verschil wanneer soennieten sjiieten onderdrukken of sjiieten soennieten onderdrukken? En welke van die stromingen is dan islamofoob btw? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar.
6 januari 2016 op 00:37
@Dick
Is komt voort uit het salafisme, de volges van ene droeftoeter genaamd:
https://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_ibn_Abd_al-Wahhab
Laat dat nu geheel toevallig de richting zijn van die slempers van dat schiereiland. Iets met macht en zo. Het is net de paus en zijn kliek in glorieuze dagen.
Weg met die zooi, weg met religie, in de afvalbak ermee! Laat het westen nu een accepteren dat het vrije woord pas vrij is als religie niet meer wordt gezien als gesprekspartner omdat de basisbeginselen van religie niet vrij ís.
6 januari 2016 op 15:22
’toetssteen’, meen je dit werkelijk? ‘Weg met die zooi, weg met religie, in de afvalbak ermee! Laat het westen nu een accepteren dat het vrije woord pas vrij is als religie niet meer wordt gezien als gesprekspartner omdat de basisbeginselen van religie niet vrij ís.’
Wat ik zag èn zie van anti-religie regimes is een vertrappen van de Mensenrechten. In Cuba, toen de Sovjetunie, Noord Korea……. Nou. lekkere boel!
Wat je doet is alle religies gemakshalve op één hoop vegen. Ofwel, je past de GROVE LEUGEN VAN DE INTELLECTUEEL toe: De Generalisatie.
Goodgoan: Gait H.M. Leferink
7 januari 2016 op 01:12
@Leferink 15:22
Aub wel goed lezen, ik had het over het een gesprekspartner. Ik kan geen gesprek voeren over vrouwenrechten/ homorechten enzovoort et mensen die deze rechten vanuit een religie niet kunnen en willen erkennen.
Samenvattend: ik wil hen niet zien als serieus gesprekspartner over deze materie. Ik neem hen als persoon wel serieus. Zolang deze persoon zich aan de wet houdt, is het mij best, maar hij/zij staat vanwege zijn/haar religie niet boven de wet.
Wat dat betreft mag A1 weg, er is de vrijheid van meningsuiting en dat is meer dan mooi.
5 januari 2016 op 21:48
Juist omdat moslims deze plezierige manier van omgang met alles wat niet/anders moslim is hebben, zijn ze door staten hier geïmporteerd.
En uiteraard zijn de houders van de staatsmachten hier, verantwoordelijk en als dader aansprakelijk voor alle daden die er door de import worden gepleegd. Maar dat feit verandert niets aan het ook al weer vaststaande feit, dat de feitelijke daders het toch echt zelf gedaan hebben. Of is men van nature zo slaande debiel, dat hen hun daden hen niet aangerekend kunnen worden. Kiest u maar.
5 januari 2016 op 22:06
@Caroline. Inderdaad, het lijkt er sterk op dat bepaalde krachten massaal moslims naar Europa importeren om wat voor reden dan ook. Dat het uit de hand gaat lopen was voor sommigen allang duidelijk en is nu niet meer te ontkennen. Waar nu voor gezorgd moet worden is dat kleur bekend wordt, daarom vind ik de toon van dit artikel sterk want wat gaan de overheden nu doen? Als de overheden weigeren het autochtone volk te beschermen tegen dit soort praktijken dan is het een kwestie van tijd dat autochtonen het recht in eigen hand gaan nemen. Als de overheden gedacht hebben dat het nooit zover zal komen dan zullen ze van een koude kermis thuis komen vrees ik.
5 januari 2016 op 22:06
Zij zijn verantwoordelijk ! zonder meer !
maar het is uw overheid ( of zo je wil EU ) die dit alles WIL en deze dingen laat
gebeuren Nederland bombardeerde toch ook overal mee !!
5 januari 2016 op 23:13
Ik was uitgesproken tegen de invasies van Libië, Irak en A’stan, vreemd genoeg was een partij als Groen Links daar voorstander van. Snap je? En is dat dan een argument waarom we maar moeten accepteren dat in Europa vrouwen verkracht aangerand en beroofd worden, of dat mensen tijdens een concert in Parijs worden afgeslacht door moslims, zonder dat we daar wat tegenover stellen?
5 januari 2016 op 23:44
Wij moeten helemaal niets accepteren!
zeker geen oorlogen tegen de islam omdat 19 moslimterrosten
zogenaamd met vliegtuigen de torens van wtc 1 en 2
hebben laten instorten want dat is echt een leugen
6 januari 2016 op 06:54
Inderdaad de staat heeft dit gedaan, gesoufleerd door ambtenaren, politici en diverse lobbyisten .
5 januari 2016 op 21:07
Migrantenstromen van. asielzoekers, gelukzoekers oorlogsmisdadigers of
djihadisten komen niet zomaar uit het niets!
maar zijn georkestreerd om zoveel mogelijk chaos te creeren op het eu continent
5 januari 2016 op 20:46
Bij DWDD werd zowaar het woord “islamofoob” in de ban gedaan. Vanaf nu moet van de VARA-bonzen dus “islamkritiek” gezegd worden.
Apetrots waren ze dat ze het wiel opnieuw uitgevonden hadden.
Ali B zat er sprakeloos bij.
6 januari 2016 op 06:38
De horige muts, die daar in Keulen haar drol over de waarheid drapeerde weet wat ze aanricht.
6 januari 2016 op 06:42
Bij DWDD bevinden de roeptoeters zich in het stadium “ik moet mijn vege lijf redden”, ze gedragen zich als drollen in een te krappe pispot en dat veroorzaakt benauwdheid. Ach, ze hebben zich jaren laten betalen van andermans geld om anderen wat op de mouw te spelden. Vara onderwijzers zijn het niveau van de arbeidersklasse nog net niet ontstegen.
5 januari 2016 op 20:33
1 New York, 9-11
2 Paris, Charly Hebdo
3Paris, Bataclan,
3 aanslagen gepleegd door veiligheidsdiensten,
voor een ieder die nog niet zover is,
verdiep jezelf en braak geen onzin uit.
5 januari 2016 op 20:32
Tja, dat gebeurt ook in Duitsland omdat ze daar geen verklaring moeten ondertekenen om afstand te doen van hun gebruikelijke normen en waarden.
Ik ben blij dat we hier de Asscher verklaring hebben. Wanneer ze die hebben ondertekend dan krijg je hele andere migranten. Maar niet heus.
En dan zo’n reactie van die burgemeester, net of die meisjes er zelf om hebben gevraagd. Of ze het hebben uitgelokt. En ondertussen al die leuke sites op facebook over de welkomheters. Het gaat maar door. In Utrecht in TivoliVredenburg. Kosten nog moeite worden gespaard.
https://www.facebook.com/welkominutrecht
6 januari 2016 op 03:09
De vrouwen die jarenlang links hebben gestemd hebben de aanrandingen inderdaad zelf uitgelokt. Hadden ze maar verstandig moeten kiezen, bijvoorbeeld AfD. Linkse vrouwen kunnen, zo lang zij zich in hun stockholmsyndroompjes blijven verschuilen, niet vaak genoeg met dit soort cultuurverrijkingen geconfronteerd worden. Het is alleen zielig en medelijdenwekkend voor de vrouwen die wel met verstand gestemd hebben. Voor hen is het dubbel erg, want zij wilden de multicul niet, maar kregen het toch.
5 januari 2016 op 20:15
NOS muts in Keulen staat gewoon te liegen, ze weet donders goed dat verkrachters en rovers asieleisers zijn.
5 januari 2016 op 20:12
Ik hoorde net dat maar tientallen vrouwen zijn aangerand in dat geval deed maar een klein deel van die mannen wat.Tenzij ze allemaal dezelfden kozen.
Of dat van die tientallen klopt weet ik niet.
8 januari 2016 op 15:56
Nogal lompe reactie. Ik ga ervan uit dat u het zo niet bedoelde.
121 aangiften zal in de praktijk om meer dan 300 gevallen gaan.
Als een vrouw door gem. 5 verschillende viezeriken, zijn het al 1500.
En dan nog? Keulen blijkt slechts de top van de ijsberg te zijn.
De Keulse Dom is een Christelijk bouwwerk. Volgens mij ontgaat heel veel europeanen de symboliek van een dergelijk massale daad.
Ik stel als tegenactie dat een groep van 1000 Europeanen in Mekka tegen die rots aan gaan staan pissen. Vrouwen hoef je daar niet te verwachten en mochten die er wel zijn dan vind je daar vast geen liefhebbers voor gefriemmel.
Misschien kan 3FM alsvast geld beginnen in te zamelen? Ik doneer 100 euro.
5 januari 2016 op 19:58
“Wel relevant is hoe Europa hierop reageert”
.
laten we eens stoppen om europa/eu bestaansrecht te geven !
totaal onbelangrijk wat eu doet of denkt!
.
heb liever dat alle soevereinen staten van europa gaan reageren, met lachebekje voorop, maar dat zal wel wensdenken zijn 🙁
5 januari 2016 op 19:43
Ondanks de ernst van het feit kunnen we de berichtgeving in de MSM omtrent dit onderwerp beschouwen als een kleine winst. Hopelijk wordt met terugwerkende kracht identieke gebeurtenissen in diverse Europese landen aangevinkt en aangekaart door de grote media kanalen en uiteindelijk ook berecht en bestraft.
8 januari 2016 op 15:48
De MSM zal gluiperig als ze zijn uiteindelijk eieren kiezen voor hun geld.
Kijk maar naar de berichtgeving over Keulen.
Maar een gluiperd mag je nooit de rug toekeren.
Ik zeg dat de publieke zenders zsm van de buis moeten worden gehaald en hun beleidsbepalers berecht wegens leugens en propaganda op kosten van de gemeenschap.
Onderschat hun macht niet!
5 januari 2016 op 19:32
Het is gruwelijk te beseffen dat je eigen regering aanstuurt op ondergang van de Nederlandse samenleving. Zij willen islamisering. De waanzin is compleet als een justizminister stelt deze ellende niet te associëren met vluchtelingenproblematiek.
5 januari 2016 op 19:26
Europa pleegt massale zelfmoord door de naïeve en domme maar ook misdadige aanpak van hun politiek correcte leiders.
6 januari 2016 op 06:28
Dat klopt, deze politici en hun souflerende ambtenaren zijn schuldig.
6 januari 2016 op 15:12
‘Ni28’, datzelfde zeg ik, met andere woorden, al meer dan 10 jaar. Maar ik houd hoop!
Die slapdrol van een Neville Chamberlain werd, wel rijkelijk laat maar nog nèt op tijd, op 10 Mei 1940 vervangen door Winston Churchill. Stel je voor dat dat niet gebeurd was….. Dan maakten we hier denk ik nu nòg de Hitlergroet.
Goodgoan: Gait H.M. Leferink
5 januari 2016 op 19:04
Historisch was het aantal vrouwen per man dat zich voortplantte in Europa als ik me goed herinner 1,9 staat op 1 en in het minder monogame midden oosten 2,3 staat op 1 en bij bonobo was het verschil nog groter. Omdat veel vrouwen dezelfde man wilden moest je als man hier niet toe behorende dominant zijn verkrachten om je toch nog voort te planten.
5 januari 2016 op 18:59
In de gehele EU blijft het bij woorden. Zoals Heikneuter terecht stelt: terugpakken. Zou mijn alleenstaande dochter de klos zijn dan weet ik nagenoeg zeker dat haar kennissenkring, voordat ik iets hoor, los zou gaan; politie of niet. Ik heb inmiddels in mijn kring het advies uitgebracht om een of meerdere politici in Nederland af te voeren naar de Veluwe en daar eens de sharia te gaan toepassen. Als je ze niet bang maakt, gebeurt er nl. niets. Van politie enz. hebben we niets goeds te verwachten. Er is sprake van een ongelooflijke angstcultuur onder de witten. BTW heeft u nog wat gehoord van die GL-dame die graag iemand op kamers wilde nemen?
5 januari 2016 op 18:49
Als er dan toch oorlogsrecht wordt toegepast, is het misschien wel handig om de aanvoerder van deze elitetroepen (Frau Merkel) gelijk ook even voor het Kriegsgericht te dagen . Sie schaffen das.
5 januari 2016 op 18:31
Dames, mag ik U allen aanraden zich in te schrijven op een cursus vechtsport. Karate, jiu jitsu, ik heb er verder geen verstand van maar hoe harder, hoe beter. Zelf woon ik in Amerika en heb de beschikking over een vuurwapen maar als ik dat niet had dan haalde ik de zwarte band in een vechtsport. Doen dames, doen!!
6 januari 2016 op 14:44
Tja, dames van onze politie, leger en mannen hoef je geen bescherming te verwachten.
Te triest voor woorden.
6 januari 2016 op 15:06
Oh jaaaaa? Weet ‘observer59’ dat zó zeker? Ja, als ze van het soort zijn van ‘observer’, die alleen onder pseudoniem stukjes durft te plaatsen, dàn wel. Maar er zijn in de krijgsmacht en bij de politie gelukkig ook in meerderheid anderen.
Maar je verwijt is ook onterecht. De politiek leidinggevenden, DIE moet je een verwijt maken, omdat DIE in meerderheid van het Jan Slapzak soort zijn, een soort Chamberlains. Krijgsmacht en politie voeren alleen de orders uit die ze vanuit dat Gluiper-Binnenhof krijgen of van burgemeesters van het ‘Gouda-en-Culemborg’-soort. Zo duidelijk?
Goodgoan: Gait H.M. Leferink, die wèl met zijn echte naam tekent.
6 januari 2016 op 17:31
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat bij leger en politie ook de politieke correctheid regeert, als je hun uitspraken en acties bekijkt. Om het gechargeerd te zeggen: dat je lid van de PVDA of zo moet zijn om promotie te maken of erbij te horen en te komen. Huisbezoeken bij kritische mensen? Een vrouw voor haar eigen huis het ziekenhuis ingeslagen door de ME, omdat ze het niet eens is? Een vrouw op een haar na overreden door een dikke BMW dankzij zo’n overijverige NAZI? Dat soort krachtdadig optreden zien we nooit richting islamitische raddraaiers. De politie is onze beschermer niet meer en zeker niet onze vriend. En sommige van onze (ex-)generaals sporen ook niet echt.
8 januari 2016 op 15:43
Gelukkig loopt g.h.m.leferink voorop in de strijdom onze rechten te beschermen.
Ik heb talrijke stukken gedeeld en van commentaar voorzien op facebook.
De bedreigingen vanuit onze islamvrienden lieten niet lang op zich wachten.
Ik heb daar eerst redelijk netjes op gereageerd maar geleidelijk aan steeds feller. Je moet weten dat ik als Portugees van oorspronk de pesthekel aan de Islam heb. In 1973 voorspelde ik als 14 jarige (!) dat de houding van onze politici tegenover de Soepjurken ons in de toekomst heel veel problemen zou gaan bezorgen. Mijn zoon wees mij erop dat al mijn vrienden en hun vrienden ook mijn reacties konden volgen. Tja.
Vervolgens valt mij op dat mijn “vrienden” veelal uit de zakenwereld slechts stukjes plaatsen over golfen, vakanties in verre oorden, of leuke grappige filmpjes. Men is bang voor reacties. Niet alleen kwa scheld partijen en woordelijke bedreigingen maar ook bang voor zakelijke reprecursies. dat is de wereld waarin we momenteel verkeren.
6 januari 2016 op 21:18
Konden wij hier ook maar vrij over vuurwapens beschikken. Zou een “booming business” worden in Europa. Ben (zoals eerder geschreven) sowieso voor vrij vuurwapens, mits minimaal 5 generatie’s Nederlander. En de dames hoeven niet op vechtsport, die gore Moslims moeten gewoon met hun bloeddoordrenkte poten van “onze” vrouwen afblijven. Ik hoop zo dat de Duitse mannen het zelfrecht gaan toepassen. Laat de boel maar klappen. Kunnen wij dit varkentje wel wassen i.p.v. onze kinderen. (of zou Merkel haarzelf even kunnen aanbieden aan die zwijnen? En met haar die blijde gutmenchen die die asieleisers welkom heten? ) Dit is de invasie, wij hebben de verantwoording om deze te stoppen.
Gr Porta
5 januari 2016 op 18:12
De daders lopen weer lachend het politiebureau uit? Het is een schande. Niet alleen moslims, nee, de hele wereld lacht ons Europeanen uit. Wat een afgang. Duizend, jawel DUIZEND jonge arabische mannen waren bij die aanrandingen betrokken? Allemaal oppakken. Voor een aantal dagen in een zo klein mogelijke cel met minimaal voedsel en water. Dan kunnen ze betasten wat ze willen. Daarna in een veewagen naar de dichtsbijzijnde marine haven, een Navo marine transportschip volplempen en de heren dumpen, op zwemafstand van de Turkse kust. Heeft de Navo ook nog eens wat goeds gedaan. Mocht er extra hulp nodig zijn, dan zullen de vaders van de dochters graag een handje meehelpen. En toen werd ik wakker. En ben ik “lof der zotheid” van Erasmus maar gaan lezen. Wat een walgelijke lafheid.
6 januari 2016 op 16:50
Dit is op zo’n grote schaal georganiseerd en in drie steden uitgevoerd, dat het niet anders kan zijn, dan dat de Bundenachrichtendienst eens goed bekeken moet worden. 1) Ofwel heeft de Bundesnachrichtendienst dit georganiseerd en uit laten voeren. 2) Danwel heeft de incapabele Bundesnachrichtendienst haar plicht verzaakt en is niet kundig geweest informatie over de voorbereiding te verzamelen. Welke van de twee mogelijkhden het ook is, er is slechts een conclusie te trekken: de bezem moet door de Bundesnachrichtendienst voor een complete reorganisatie en de incompetente verantwoordelijken moeten berecht worden.
5 januari 2016 op 18:03
Lijkt me wel geinig. Ze van repliek dienen door ervoor te zorgen dat ze hun eigen dochters moeten afmorksen volgens de regels van de eerwraak. Zij psychologische oorlogsvoering, wij van hetzelfde. Zoals ik al zei: no holds barred als de politiek niet tot inkeer komt. Total war. Mijn kinderen niet veilig, NIEMANDS kinderen veilig.
5 januari 2016 op 17:52
De burgemeester van Keulen raad meisjes aan om vreemde mensen op een armlengte te houden………..?????????!!!!!!!!!!!!
Ik heb maar twee armen…….. wat doe ik als er meer dan twee vreemde mensen mij van alle kanten “omringen”…..?
Vermoedelijk krijg Ik het verwijt dat ik maar een octopus had moeten worden…?
De wereld is totaal idioot geworden, onze bestuurders en leiders nationaal en internationaal voorop.
6 januari 2016 op 00:26
@Mijn idee
Mijn zoon heeft daar al eens een demo van gegeven. De buurt stond te klappen en te politie te grijnzen. Tja, soms vergist men zich. Uithalen met knuppels kan wat rot uitpakken als u het aan de stok krijgt met een karate expert.
Even zonder gekheid, de burgerij moet zich kunnen bewapenen. Wel even gaan oefenen aub.
O ja, schaf asap alle uitkeringen af voor mensen die nooit een dag gewerkt hebben (invaliden uitgezonderd natuurlijk).
6 januari 2016 op 06:26
Het komt er op neer dat als jij minder dan een armlengte afstand houdt, dat jij verkracht mag worden.
6 januari 2016 op 14:50
Reactie naar ‘mijn-idee’: we hebben ongemerkt een soort bestuurders gekregen dat van het Jan Slapzak type is. En wat ik nog het ergste vind is de GEHEIME overeenkomst tussen de politiek en de MSM. Met alle macht worden we de kant in geduwd dat de polycolor een ‘verrijking’ is, terwijl die hier op verkrachting neerkomt.
En weer herhaal ik het: het is alwéér de Weg van de Minste Weerstand, die weer het eerst ingeslagen werd in Drugsdorp aan de Amstel. De weg van de ACHTERBAKSHEID en de tweelingbroer daarvan, de LAFHEID. Waarbij ook de MSM voor een deel schuld treft, door hun Halve Waarheden, en soms zelfs ontaardend in Hele Leugens!
En ook al vaker is het vertoond dat er eerst maatregelen worden genomen als het goed misgegaan is! En vraag ik me af hoeveel kalveren er nog moeten verdrinken voor deze beerput gedempt wordt.
Goodgoan: Gait H.M. Leferink
5 januari 2016 op 17:36
Ik ben ook geen watje….