Door Joost Niemöller
Vandaag werd bekend dat de grootste groep ‘vluchtelingen’, zoals de illegale immigranten in de Nederlandse media worden genoemd, niet bestaat uit de zo aanbeden zielige Syrische vrouwen en kinderen die op de vlucht zouden zijn voor oorlog, maar uit Albanezen.
Het aantal asielaanvragen van Albanezen is sinds de zomer explosief gestegen. Tot en met 2014 vroegen jaarlijks enkele tientallen Albanezen asiel aan. Vorig jaar waren dat er 1010, en de eerste twee maanden van dit jaar al 480. Volgens het ministerie is het aantal in maart opnieuw toegenomen. Hoeveel Albanezen precies in maart asiel hebben aangevraagd kan het ministerie nog niet zeggen. Op 14 maart zaten 1074 Albanezen in de asielopvang.
Deze Albanezen maken geen enkele kans om hier als asielzoeker toegelaten te worden. Ze weten dat. Het is dus ook niet de reden dat ze komen. Ze krijgen hier gratis verblijfkosten en zullen, mogelijk, aan het einde van een hele lange rit, waarin de zogenaamde ‘procedure’ loopt, gratis op het vliegtuig naar Albanië worden gezet door de Nederlandse regering. Overigens gebeurt dat in de praktijk nauwelijks.
Van een versnelde uitzetting is geen sprake:
Of Albanezen nu inderdaad sneller worden uitgezet, is nog niet duidelijk. In januari kondigde het kabinet aan met speciale vluchten Albanezen te gaan uitzetten. Tot nog toe is dat niet gebeurd, laat het ministerie van Veiligheid en Justitie weten.
Wat doen die Albanezen al die tijd in Nederland? Omdat ze weten dat ze geen schijn van kans hebben op een verblijfsvergunning, zullen ze die ook niet afwachten. Ze kunnen hun tijd hier wel beter gebruiken. Bovendien zullen ze ook niet zomaar uit zichzelf hierheen gekomen zijn. Samen met de massale komst van de Albanezen zien we ook dat de Albanese maffia in Nederland steeds sterker is geworden.
De prominente rol van de Albanezen wordt vooral duidelijk, wanneer er gekeken wordt naar de ‘most wanted’-lijst van Interpol. Van de 381 zware criminelen, komen er 160 uit Albanië. Geen slechte score voor een land met minder dan 4 miljoen inwoners. “Ze worden steeds belangrijker in de onderwereld. In Rotterdam zie je duidelijk dat de Albanezen proberen hun territorium uit te breiden”, zegt Roland Ekkers van de Rotterdamse politie. “Als een groep het werkgebied uitbreidt, loop je tegen bestaande groepen aan. Met geweld als gevolg.”
De Albanese criminelen zijn vooral actief op het gebied van drugshandel, vrouwenhandel, afpersing en witwassen.
Op de lijstjes van meest gevaarlijke maffia organisaties, staat het nep-landje Albanië hoog in de ranglijsten.
In Albanië is de islam bovendien in opkomst. Ook al dienen we ons daarover volgens wegrelatieveerkrant Trouw geen zorgen te maken.
Zo staat in het centrum van Durrës, de havenstad en voormalige hoofdstad van Albanië een gloednieuwe moskee, mede gebouwd met financiële hulp uit het Midden-Oosten. Twee bebaarde moslims verwelkomen er ons met enige bekeringsdrang. Een van hen blijkt in Zwitserland te zijn opgegroeid en trakteert ons op een beknopte geschiedenis van de islam in het Zwitser-Duits. Dat de moskee opvallend leeg is en het met de islamisering van Albanië nog niet zo’n vaart loopt, maakt de uitdaging des te groter. “In dit land moeten we alles van de grond af aan opbouwen. Maar ooit zal het weer een echt islamitisch land zijn, inshallah.”
Met de komst van maffiabenden, de belangrijke rol van mensensmokkelaars als tussenpersonen naar moslimlanden, en een groeiende rol van de islam, zijn dus de voorwaarden geschapen voor de fatale cocktail van illegale immigratie, islamisering, en nog meer terrorisme.
In Failed State België is de invloed van de Albanese maffia nog groter. De Albanese maffia is volgens de klassieke patronen, bekend van de films over de Italiaanse maffia, georganiseerd. Er wordt niet gelekt naar de politie:
De Albanese maffia in België is volgens de politie gestructureerd volgens familiale lijnen. ‘Soms speelt daarin de regio van afkomst mee, en vaak wordt de organisatie geleid door de “oudste” van de groep, letterlijk de vader of de oudste broer. Die clanstructuur hangt samen met de familiale solidariteit in de Albanese maatschappij, waarbij men in de eerste plaats leden van zijn eigen gemeenschap in vertrouwen neemt.’
De lekke Antwerpse haven, waar vanuit ook de Nederlandse Mocromaffia opereert, de centrale ligging van België, de open grenzen, en de in bestuurlijke chaos verkerende stad Brussel, maken België interessant voor de Albanese criminelen:
Bijkomende elementen verklaren waarom Albanese criminelen hun oog op België hebben laten vallen. Gashi: ‘Voor de Albanese georganiseerde misdaad is de haven van Antwerpen interessant omdat het een open haven is. Een andere factor is de geografische positie van België, in het centrum van West-Europa, met bijkomend de mogelijkheid om je snel van het ene land naar het andere te verplaatsen – Frankrijk, Duitsland, Nederland en Luxemburg.’
Met name in Rotterdam hebben de Albanezen zich nu goed georganiseerd. Er wordt samengewerkt met Turkse criminelen, en Marokkanen, en binnen dit netwerk kan er dus ook makkelijk onderdak geboden worden voor terroristen, want ISIS en drugscriminaliteit bijvoorbeeld, plus de mensenhandel, zijn nauw met elkaar verbonden.
De komst van zoveel Albanese vluchtelingen naar Nederland, betekent dus een versterking van dit goed georganiseerde netwerk. Goede organisatie is de noodzakelijke voorwaarde voor geslaagde terroristische acties. Een zwijgcultuur. Een vertrouwenscultuur.
De passieve Nederlandse bureaucratie doet er, zo blijkt ook hier weer, niets aan, om dit gevaar te keren. Geen versnelde uitzettingen. Wie denkt dat de georganiseerde criminaliteit een probleempje is voor de criminelen zelf, doet aan gevaarlijk wegkijken. Wie nu nog denkt dat de ‘vluchtelingen’ wanhopig weg willen komen van oorlog, is ronduit kwaadaardig. Of dom. Of allebei.
1 april 2016 op 13:07
U stemt nog steeds op de Partij van de Acht Zetels? Stakker!
31 maart 2016 op 10:02
Ik zou zeggen DeenaDander Toon het dan aan ga je gang Mein Kampf wordt juist nu steeds meer gelezen vooral omdat mensen als jij dat niet goed vinden Ik denk dat ik en nu maar eens aan ga beginnen .
31 maart 2016 op 19:36
In “Mein Kampf” staatd dat mensen zoals ik, sociaal democraat en links tot één van de slechtste mesnen behoor. Dat heeft Hitler onmiskenbaar bewezen. Vooral omdat wij destijds voor de linkse joden opkwamen zoals wij nu ook voor de massamoordenaars de moslims opkomen.
Als de christenen niet inmiddels miljoenen moslims hadden afgemaakt met steun van de joden dan had jij waarschijnlijk niet meer geleefd.
Hitler wist ook dat wij heel slechte mensen waren en dat we alleen maar voor de joden opkwamen in ons eigen belang. Het is maar goed dat nu de joden ook inzien dat Hitler gelijk had. Er zijn inmiddels 100.000 Palestijnen terecht afgemaakt en 4 miljoen van hen uit de Joodse Staat Israël verdreven. Zou dat niet gebeurd zijn dan zou de kans groot zijn dat de joden nog steeds geen eigen land hadden gehad. Het is zo jammer dat internationale verdragen verbieden om de moslims uit te roeien, wat geheel volgens de joodse wetten mogelijk moet zijn. Ook Joost staat daar achter. Jij toch ook?
30 maart 2016 op 15:10
Het is tijd om enkele behoorlijk verwarde types een ban te geven.
Zoveel onzin lees ik normaal gesproken niet hier.
Joost ,gooi er eens een paar uit !!!
31 maart 2016 op 08:21
Joost heeft zonder mankeren en dat is gewoon aan te tonen een grote band met Hitler. Als je “Mein Kampf” hebt gelezen herken je dat gewoon. Dat geldt hetzelfde als bij Wilders, maar ook bij Nethanyahu c.s.
Dat is geen flauwekul. Het IS gewoon heel gemakkelijk te bewijzen.
Hitler moest bijvoorbeeld ook niets hebben van “linkse” kranten. Joost c.s. ook niet. Iedere keer dwingen ze hun namelijk ergens over na te denken. Hitler had er ook al een afschuw van. Hij heeft het zelfs letterlijk geschreven in z’n boek. Al na een kwartier bleken namelijk die kranten/mensen geheel anders te denken dan hij wat een bewijs was van hun kwaadaardigheid. Hij heeft er altijd een trauma aan over gehouden. Uiteindelijk heeft hij zelfmoord gepleegd, nadat hij z’n poging om Nederland toen die in ’39 voor het eerst te maken kreeg met sociaal-democraten in de regering heeft willen helpen van dat geteisem af te komen was mislukt.
31 maart 2016 op 12:52
@DeenaDander. Wat zou jij tegen je vriendjes willen zeggen?
http://www.telegraaf.nl/buitenland/23967057/__Studenten_eren_Hitler_en_IS__.html
31 maart 2016 op 19:26
Je hebt gelijk. Toen de joden in ’48 geheel volgens hun joodse wetten na 2000 jaar eindelijk het door god geschonken land in bezit konden nemen hadden de Palestijnen onmiddelijk het land moeten overdragen. Ik weet zeker dat de joden zouden ontdekken dat Nederland ook ooit joods gebied was geweest dat jij dat onmiddelijk zou doen en zelfs mee zou helpen om de Nederlanders indien niet joods gewoon af te maken.
Moslims hebben zich altijd verzet tegen het afmaken door christenen en joden terwijl ze wel weten dat ze volgens jou geloof, die van de christenen en de joden minderwaardig zijn.
Er zijn de afgelopen 70 jaar slechts enige tientallen miljoenen moslims afgemaakt.
Zou je er voor voelen om gewoon overeenkomstig het joodse geloof dat immers (je kunt het in de Bijbel lezen) alle niet joodse mensen af te maken?
30 maart 2016 op 14:05
Als jood had jij in het 3e rijk de jodenvernietiging niet gehaald en was je waarschijnlijk in het vroege euthanasieprogramma als nutcase met een spuitje van de pijn afgeholpen. Als we dan toch zitten te raaskallen, mag ik ook wel even. Toch?
30 maart 2016 op 16:36
Behalve de vader van Anne Frank die werd liefdevol verpleegd door nonnen en verpleegster nog steeds aanwezig in het klooster in Auschwitz .. Hij werd na herstel naar een ander werkkamp gebracht
30 maart 2016 op 09:13
Vandaag werd bekend dat er meer Albanezen richting de West-€uropese honingpotten komen. Nou, dat was nieuws zeg ! Dat was al veel langer bekend maar zoals gewoonlijk weer stil gehouden door de heren wegkijkers en kom maar binnen met je knecht faciliteerders in Den Haag. Dit zijn absoluut GEEN vluchtelingen maar een stelletje parasieten die donders goed weten dat ze de gok kunnen wagen omdat ze toch niet uitgezet worden. Op papier maken ze geen schijn van kans maar het percentage dat uitgezet wordt is te verwaarlozen dus komaan, gaan met die banaan. Het slappe zooitje in Den Haag zou ze versneld uit gaan zetten. Dat dit nog niet is gebeurd verbaasd toch niemand ? Ondertussen verdwijnen ze in de illegaliteit en voila, weer een zooitje criminele uitvreters er bij. Weer een nagel er bij in de NL doodskist. Het is ronduit tuig van de richel, afkomstig uit een straatarm land. En dan te bedenken dat de €U in juni 2014 Albanie de status van kandidaat lidstaat heeft verleend !!!
30 maart 2016 op 09:24
Ziet u het voor u ? Albanie in de Club ? Alsof we Bulgarije en Roemenie nog niet zijn vergeten. Sint herrinnerd zich nog als de dag van gisteren de grote spandoeken in de vertrekhal van Zaventem toen ze toetraden tot de €U. WELKOM stond er op met koeienletters. De ellende die we vervolgens over ons heen gestort kregen in de vorm van de volksverhuizingen behoeft verder geen uitleg. Albanie is zo mogelijk nog erger ! Die liggen al hongerig op de mat om de vele miljarden €uropees geld in ontvangst te nemen die u en ik weer kunnen ophoesten om daar weer de onnodige infrastructurele projecten te bekostigen en het land “vooruit” te helpen. Ja, hun vooruit en wij nog verder achteruit ! De €U is een gevaarlijk gif, een dictatoriaal gedrocht, bestuurd door machtswellustelingen en zijn inwoners monddood maakt. En wij mogen straks ja of nee zeggen tegen de Oekraine. elke ja-stemmer is pur sang een landverrader en verkwanseld weer een stukje medezeggenschap. Net zo lang tot er niks meer over…
30 maart 2016 op 09:36
Niks meer over is. En ja, maak er gelijk maar een islamitisch land van ook daar in Albanie. In de €U krijgt het gespuis ook steeds meer voet aan wal dus waarom niet ? S’ werelds gvaarlijkste en meest giftige ideologie krijgt ruim baan in €uropa. En dan nu die klucht in Den Haag. Het debat over Brussel. Ze rollen over elkaar heen van gekkigheid maar heeft u iemand ( behalve Geert ) de oorzaak van al het kwaad horen noemen ? Nee, ze kijken wel uit. Ze willen niet op de lange tenen van de muzelmens trappen. Stel je voor dat ze zich discriminerend uitlaten. Dat zijn nu onze volksvertegenwoordigers. Ze buigen en kruipen door het zand voor de vijand en wij hebben het nakijken. Smerige landverraders zijn het die dansen naar de Brusselse pijpen. Met dank aan diegenen die op het zooitje gestemd hebben. NOT !
30 maart 2016 op 11:06
Wat is het advies? Niet meer stemmen? Den Haag is niet meer dan een soort gemeenteraad voor Brussel. En buiten dat, op wie je ook stemt binnen het huidige systeem, wellicht een iets andere koers maar zelfde schip.
30 maart 2016 op 12:33
Het is inderdaad een schande dat je in landen waar muzelmannen wonen het niet uitmaakt of je er 10, 100, 1000 of 100.000 vermoord.
Ze blijven op je neerkijken.
En dat terwijl in Nederland tenminste na een paar trappen door Wilders en z’n volgelingen gelukkig mensen weer gelukkig zijn doordat het grootste geluk van hen is om mensen weer te vermoorden geheel volgens de voorschriften van de Bijbel.
Het is zo jammer dat Hitler zelfmoord heeft gepleegd. Hij liet tenminste de mensen zien hoe verachterlijk mensen zijn die opkomen voor mensen die onderdrukt worden. Zie https://is.gd/BWG9an
Eerst deden ze dat bij de joden, maar nu bij moslims.
gewoon om stemvee te verkrijgen.
Daarom moet er een comité komen die bij moslims langs gaat en net zoals men vroeger bij de joden deed er een bordje op de deur plakken om aan te geven hoe een verdorven persoon er woont.
30 maart 2016 op 03:08
Een beetje off topic, maar misschien weet iemand hier meer over: Het heeft er alle schijn van dat de akkoorden met Turkije een wassen neus zijn en primair gericht op iets anders, zoals versnelde toetreding. Over het terugnemen van vluchtelingen waren namelijk al afspraken: Sinds Sevilla 2002 [top Europese Raad] staat in elk samenwerkingsakkoord met een derde land een clausule voor verplichte wederopname. Zo’n akkoord is in 2011 afgesloten met Turkije. Het moet dus iedereen terugnemen die via Turkije de EU probeert binnen te komen, inclusief eigen (illegale) onderdanen. Daarnaast hebben Griekenland en Turkije in 2001 een bilateraal “readmission agreement” afgesloten “Dat…voorziet dat de meeste vluchtelingen na verificatie naar Turkije worden teruggestuurd”.. Een “terugneem” afspraak met Turkije was er dus al met Griekenland in 2001 en met de EU in 2011.
30 maart 2016 op 08:48
Op zich heb je er wel gelijk in maar dan zou Turkije, die dus heel veel vluchtelingen binnen krijgt nog meer belast worden.
Of om maar eens een heel cynisch grapje te maken. Toen er mensen naar de gaskamer werden gestuurd was dat voor verschillende dorpen een probleem omdat door een boycot van land XYZ de gasprijs enorm was gestegen waardoor men vreesde dat de gewone vraag naar gas voor de burgers op de tocht kwam te staan.
30 maart 2016 op 02:58
En het kabinet kent geen enkel gevoel van… urgentie.
30 maart 2016 op 02:57
Kandidaat EU lidstaat Albanië zou ze eigenlijk moeten komen ophalen. Aan de andere kant verleende de EU eind 2010 alvast aan alle Albanezen visumvrije toegang tot Schengen. Daar heeft Nederland allemaal mee ingestemd. Alsof het nog niet druk genoeg is vangt Albanië met enige trots nu ca 3000 Iraanse Mujahideen op, “refugees” die daarvoor in Irak onderdak hadden. Die zijn dus ook al half binnen. Nu de Turken binnenkort visumvrij Schengen binnen mogen opent nog een stroom. Marokkanen en Algerijnen kunnen nu al visumvrij en goedkoop met Turkish Airlines naar kandidaat EU lidstaat Turkije, en van daaruit als “vluchteling” (en straks met een vals visumvrij paspoort) naar Griekenland. Gesproken wordt over enkele duizenden per maand. Er komt ook een kortere route via Libie. Zo’n 800,000 mensen zitten al klaar om over te steken, exclusief mogelijk “50 million Nigerians…preparing to come to Italy via Libya, when the weather improves”… En het kabinet kent geen enkel gevoel van…
29 maart 2016 op 16:27
Klagende boeren en hun nood. Dat is meestal mèèr. Europa, Nederland, vandaag. Met een tureluurs gelulde bevolking door hun vaderland getrouwe media, is niet het spoor, maar kompas kwijt. De koek, Slochteren gas, is verdeeld en opgegeten. Met als direct resultaat, vandaag, de Boomers, ooit baby, als uitbuiters. Neem het gelijk, M. v. Dam, en zijn achterkant levensstijl, als bewijs. Versailles als voorbeeld. De bevolking. U, links gek, en groen ingesloten, staat er bij en klapte voor clowns. Hans, worst, mensen, letterlijk, zijn nu aan het reguleren. De volgende fase is chaos. Opgevolgd door een nieuwe kalender. Maya, ooit overlevenden van vorige gekte, waarschuwde.
29 maart 2016 op 16:39
Beste Bas, ik ben er van overtuigd dat, als ik U zou begrijpen, het met U eens zou zijn.
29 maart 2016 op 16:11
@ Deenadander
Ook nog antisemiet. Duidelijk uit welke hoek de wind waait. In Gaza heerst de dictatuur van de terroristenbende van Hamas.
Overal veroorzaakt de islam terreur, armoede en achterlijkheid.
Dat hoef je op deze site niet te gaan ontkennen.
29 maart 2016 op 18:56
Hamas is destijds gecreëerd door de Mossad om tegenwicht te bieden tegen Arafat’s PLO. Dat heeft verder niks met antisemitisme te maken.
29 maart 2016 op 19:16
Ik ben jood. In ’65 had ik de gelegenheid gehad om mee te helpen om (weer) vele duizenden Palestijnen te vermoorden, Mijn ouders wilden me toen nog niet kwijt.
Als m’n ouders wat toegefelijker zouden zijn geweest, zou je me dan als held beschouwen?
Mijn ouders waren christenen. Stel dat Hamas een christelijke organisatie zou zijn zou je dan wél eventueel begrip kunnen opbrengen als ze zouden protesteren als hun land zou worden afgepakt, maar zou je ook opkomen voor de joden die volgens hun geloof mensen mogen uitroeien, vrouwen en kinderen in slavernij brengen, als ze verkracht worden zonder hulp te roepen moeten worden afgemaakt, hun vaders en mannen te vermoorden en dat jij eventueel je zelf zou opofferen in het besef, dat Jezus ook een jood was die zichzelf ook heeft opgeofferd?
Een zus van me is ooit ook eens verkracht toen ze 9 jaar was. De dader was absoluut geen moslim. Vind je dat, hoewel het 60 jaar geleden is gebeurd en ze ook joods is ook afgemaakt dient te worden?
29 maart 2016 op 19:21
Als je ouders christenen zijn kan je nooit jood zijn, tenzij je je bekeerd hebt tot het jodendom. Waarom heb jij je bekeerd tot het jodendom als je joden zoveel verwijt?
30 maart 2016 op 08:24
Je weet er niets van. Mijn grootouders van moeders zijde waren joods, wat mijn moeder automatisch joods maakte en mij dus ook.
Hitler definieerde de jood op basis van afkomst en ras. Je hoeft niet per se in het jodendom te geloven. Idioot genoeg doen joden dat zelf ook. Ik kan me vestigen in Israël en het is me zelfs gevraagd. Niet-joden kunnen dat niet. Volgens de joodse wetten kan ik dus gewoon mensen vermoorden en beweren dat het van god mag/moet.
In de Koran staat dat dat niet mag. Zou jij je eventueel willen bekeren tot het jodendom en moslims willen vermoorden zoals de joden en christenen samen al bij miljoenen hebben gedaan de afgelopen 70 jaar?
30 maart 2016 op 10:07
Afkomst? Doe de DNA test als het zo belangrijk is De Europese Jood is per definitie niet afkomstig van het Semitische Joodse volk maar vaak van de Turks stam van de Chazaren (Asjkenazim) Ooit als enigen stam per oekaze van de stamleider volgers van Judah. Heel Israël zit er vol mee Daar de Russische Joden genoemd. De Russische taal in nu overheersend in Israël Valt het u niet op dat in media . Dat Garry Weinstein (Kasparov) of Anne Aplebaum, e.a. zo agressief tegen Poetin zijn ? Of omgekeerd zet alle Poetin haters op een rijtje en zoek de verbanden . Ik verwijs naar de waarschuwende Kennedy speech
30 maart 2016 op 12:09
Hij bedoelt de sekte “Christenen voor Israël” Ze zijn al jaren bezig om Chazaren uit Oekraïne , die ooit het Judaïsme als religie aannamen, naar Israël te brengen . Ooit op HolDoc Ze denken dat dan de Messias terug komt Dit terwijl een orthodoxe groep Joden juist zegt dat de Joden juist niet in Israël mogen wonen want de Messias zal het Joodse volk naar Israël leiden Het is maar dat u het weet
29 maart 2016 op 19:50
“Een zus van me is ooit ook eens verkracht toen ze 9 jaar was. De dader was absoluut geen moslim. Vind je dat, hoewel het 60 jaar geleden is gebeurd en ze ook joods is ook afgemaakt dient te worden?”
.
Dat begrijp ik niet, of bedoel je dat ik/we vinden dat de verkrachter de doodstraf verdient? Ik ben pertinent tegen de doodstraf, ook als de verkrachter islamitisch is.
.
Echter dat is een ander verhaal, we hebben het hier over het volgende; We moeten accepteren dat we in oorlog zijn. Tijdens bijvoorbeeld de oorlog met Hitler / de nazi’s waren we in oorlog met alle Duitsers, ook met de gematigde- en onschuldige Duitsers. Daar ligt het probleem, maar oorlog is oorlog. Welke kant de belichaming van het kwaad is tijdens een oorlog doet er niet meer toe voor degenen die in die oorlog betrokken zijn/worden. Het enige wat dan nog telt, aan welke kant sta je?
30 maart 2016 op 08:36
In de Bijbel staat dat als een meisje verkracht wordt en ze heeft geen hulp geroepen dat ze dan samen met haar verkrachter gedood moet worden.
In de Koran krijgt de verkrachter altijd de doodstraf. Nooit de meiden.
En echt, het is heel jammer voor velen, maar bij de Koran/islam waren/zijn de vrouwenrechten al veel beter geregeld dan zelfs nu bij onze vrouwen het geval is.
Realiseer je je overigens dat die “wetten” niets met het geloof te maken hebben. De 10 Geboden bestonden toch al ver voordat god op aarde verscheen? Je moet de meeste zaken die in de Bijbel en Koran zien als gewone wetten die wij nu ook nog steeds kennen.
Een “leuke” in de Koran is bijv. dat als je iemand hebt vermoord dat je dan eventueel de doodstraf kan krijgen, maar wat hebben de nabestaanden daar dan aan? Je kunt eventueel als moordenaar met hen overleggen door een fors bedrag te betalen als vergoeding.
30 maart 2016 op 00:38
HENK VELDMAN alert!!! Bliebblieb. Totaal wacko!
30 maart 2016 op 00:42
Vergeet @ Dick, mijn excuses.
Dick deze mafklapper is als een deur! Van elk blog wordt hij afgetrapt, maar met een andere nick ist er wieder da.
Praedinius/ Inez/ Inne, de lijst is eindeloos, maar immer dezelfde zich kopiërende trol.
30 maart 2016 op 08:40
Inderdaad Ik blijf maar weigeren toe te geven dat moslims verdorven mensen zijn terwijl zij al eeuwenlang de joden hebben onderdrukt en ook de jodenvervolging op hun geweten hebben.
En dat de joden volledig gelijk hebben als ze volgens hun geloof niet-joden vermoorden.
En dat de Koran een haatzaaiend boek is aangezien er allerlei zaken in staatn die christenen en joden niet horen te doen, maar als het binnen hun eigen geloof valt en anderen geen schade toebrengt mogen ze het wel doen.
Christenen en joden lopen daardoor enorme schade op. Bedenk ook maar eens de enorme kosten die gemaakt moeten worden als je een land plat bombardeert.
30 maart 2016 op 11:26
@toetssteen
Bedankt voor de waarschuwing, hoewel ik het na z’n laatste reacties wel doorhad, het druipt er namelijk vanaf. Wel jammer, je hoopt toch een keer een serieuze discussie te kunnen voeren met dit soort types, echter die wens is helaas op niets gebaseerd zoals dit persoon maar weer eens aantoont.
.
Het interesseert me verder ook niet wat hij te vertellen heeft, het enige wat ik van ‘m wil weten is: aan welke kant sta je?
.
Maar daar durft ie geen simpel en expliciet antwoord op te geven, wat typerend is voor dit soort types.
31 maart 2016 op 08:11
@ Dick 30 maart 2016 om 11:26
[“Wel jammer, je hoopt toch een keer een serieuze discussie te kunnen voeren met dit soort types, echter die wens is helaas op niets gebaseerd zoals dit persoon maar weer eens aantoont. “]
De reden is dat je weet dat je er niet uitkomt. Als ik iemand vraag wie de joden hebben vervolgd en waarom de Palestijnen hun land moesten inleveren, dan blijkt dat in die gebieden waar men deze vraag leest een paar dagen later een grote toename van mensen die een kapot toetsenbord inleveren aangezien de Ctrl-Alt-Del toetsen plotseling praktisch totaal versleten zijn.
Maar stel nu eens voor dat je heel even nadenkt, al weet je dat Wilders c.s. dat hebben verboden.
Nogmaals de vragen: Wie hebben de joden vervolgd en waarom moesten de Palestijnen hun land inleveren?
31 maart 2016 op 12:47
@DeenaDander
“Wie hebben de joden vervolgd”
.
Bijvoorbeeld de (nationaal) socialisten met hun führer/profeet gestuurd door oa mein kampf = mijn jihad, zoals dat vandaag de dag nog steeds gebeurt door de fascistische islam en hun jihad, wederom gesteund door de socialisten. http://www.telegraaf.nl/buitenland/23967057/__Studenten_eren_Hitler_en_IS__.html
.
Ben jij het eens met hamas dat Israël vernietigd en alle joden uit dat gebied verdreven moeten worden?
.
Nog een vraagje: ben jij het eens met de slogan ‘de wereld is van iedereen’?
.
En als laatste, voor nu: aan welke kant sta je?
.
Nou, ik ben benieuwd of je je bewering hard kan maken, ben benieuwd of met jou idd te discussiëren valt. Hoewel dit artikel niet over joden of Israël gaat, dus dat is al bedenkelijk. Maar goed, ben desondanks toch benieuwd. Ik vrees onterecht en @toetssteen zal wederom gelijk krijgen, vrees ik.
29 maart 2016 op 16:05
@ Deenadander
“Aan de islam mankeert niets”. Je bentof moslim of een doorgedraaid Gutmensch. De islam is de bron van alle ellende. Elke aanslag wordt door moslims gepleegd. Hitler en mein kampf zijn overal in de Arabische wereld te koop. Himmler, de grote nazischoft, bewonderde de islam.
29 maart 2016 op 19:03
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Ik wil een compromisvoorstel doen. In de Koran staat dat christenen de joden niet hadden mogen vervolgen. Ook staat erin dat de joden niet op basis van hun geloof geen recht mogen claimen op een land.
Stel nu eens voor dat we in Nederland een joodse staat maken waarmee de joden het recht hebben om ook in Nederland mensen te vermoorden die niet gehoorzaam zijn aan hun geloof en/of die van jou.
Zou iets moet makkelijk te organiseren zijn. Bedenk dat in ’45 die claim al is gemaakt door de joden en in ’48 was die al gerealiseerd. M.a.w in Nederland kunnen we al over 3 jaar ook moslims vermoorden, net zoals dat al jarenlang in de Joodse Staat Israël praktisch dagelijks gebeurd.
29 maart 2016 op 14:52
@DeenaDander, neem eens even de tijd om deze video te bekijken. Een presentatie van Dr. Bill Warner, een wetenschapper die een groot deel van zijn leven de Islam heeft bestudeerd:
https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI
Verder is Albanie gewoon een schurkenstaat, waarom moet dit nu weer ontkent worden? Wordt toch eens wakker en hou op lief te zijn voor mensen die dat niet verdienen.
29 maart 2016 op 18:54
Je hebt gelijk. Albanië is wel degelijk een schurkenstaat en derhalve dienen we alle vluchtelingen de grond in te trappen. Het is mooi dat de VS in ieder geval de christelijke dictaturen helpt Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_dictaturen
3/4 zijn christelijk en meer den de helft hebben de steun (gehad) van de VS. Bovendien hebben Bin Laden en Hoessein dat ook gehad.
Ik weet zeker dat jij misschien het niet leuk zal vinden dat je familie wordt vermoord maar dat je wel dolgelukkig bent dat het in ieder geval met steun van god, Jezus en alle christelijke landen is gebeurd.
Het is zo jammer dat Hitler (ook een christen) zich om de tuin heeft laten leiden door de linkse elite die opkwam voor de joden. Als hij z’n energie had gestoken in het vermoorden van moslims dan hadden we nu geen vluchtelingenprobleem gehad, want dan hadden we er voor gezorgd dat alle moslims waren vermoord. Maar het kan nu nog steeds!
29 maart 2016 op 23:19
Ik begrijp hier niets van. Geef mij Bas maar.
29 maart 2016 op 14:20
Dat NOS-bericht is niet waar over de “grootste groep”. Je kunt het rapport van de immigratiedienst hier downloaden: https://ind.nl/Documents/AsylumTrends%20feb%202016.pdf
Verder heb je ook geen enkel bewijs dat het misdadigers zouden zijn.
En natuurlijk slaat het ook nergens op om links te leggen tussen islam, vluchtelingen of criminaliteit. Aan de islam mankeert niets.
Het jodendom alles. Zij zijn de afgelopen 70 jaar het meest schuldig geweest aan miljoenen doden en gewonden, zo ook aan de grote aantallen vluchtelingen, maar wel dan met steun van de christenen.
Er zijn momenteel 4 miljoen Palestijnse vluchtelingen.
Nog even iets om over na te denken. De maffia is “katholiek”. Hitler was katholiek. Wilders was katholiek. Wie hebben eeuwenlang de joden vervolgd?
En waar zijn de joden meestal naar toe gevlucht? Mohammed vond dat de christenen de joden niet mochten vervolgen. Hitler had een pest aan sociaaldemocraten omdat die de joden hielpen.
29 maart 2016 op 14:57
Wellicht kan dit UN rapport je overtuigen?
http://www.unodc.org/documents/data-and-analysis/statistics/corruption/Albania_corruption_report_2011_web_small.pdf
29 maart 2016 op 15:08
Het Arabisch-Israëlisch conflict houdt de gemoederen hier nogal bezig. Het lijkt wel dat Nederland inderdaad niet bestaat. Daarom zou ik graag mijn stem op een partij als de AfD willen kunnen uitbrengen. Het blijft voorlopig behelpen.
29 maart 2016 op 16:28
@DeenaDander.
“Aan de islam mankeert niets”
Dus een sekte / religie met een profeet die een massa moordende slaven drijvende pedofiele struikrover was maar desondanks de perfecte mens wordt genoemd, daar is niets mis mee?
Hoe dan ook.
.
Volgens de goedmensen plegen moslims aanslagen in Europa omdat ‘wij’ IS bombarderen. We zijn volgens deze mensen dus in oorlog, en dat zou heel goed kunnen want ook volgens Rutte zijn we in oorlog. En wanneer er oorlog is moet kleur bekend worden, m.a.w. je moet partij kiezen, aan welke kant sta jij?
.
Als je gaat vertellen geen kant te kiezen dan moet je je er ook niet mee bemoeien en je er heel ver vanaf houden.
.
Dus.. aan welke kant sta jij?
29 maart 2016 op 18:42
Ik moet toegeven dat je eigenlijk wel gelijk hebt.
Het joodse geloof gaat er vanuit dat de joden t.a.t. mensen mogen vermoordden en hun land innemen. Dat staat klip en klaar in de Bijbel. Daarom hebben ze dan ook het recht om de Palestijnen te vermoorden dan wel te verjagen.
Het is goed dat wij dat nu uiteindelijk inzien.
En weet je wat ook nog zo was? Ook Hilter steunde uiteindelijk de joden. Hij wilde ze immers niet uitroeien, maar gewoon de gelegenheid geven om naar naar hun eigen staat terug te keren waar ze al meer dan 1500 jaar nauwelijks nog als bevolking iets voorstelden. Daarom moeten we Hitler in ere herstellen en er voor zorgen dat de joden onbeperkt mensen mogen vermoorden, precies zoals dat in Bijbel staat beschreven en wat Hitler en andere christenen ook al eeuwenlang hebben gedaan
Tevens dien ik mijn verontschuldiging aan te bieden toen mensen zoals jij mijn kinderen bedreigden omdat hun vader opkwam voor moslims. Dat mochten jullie gewoon doen.
29 maart 2016 op 19:14
“de gelegenheid geven om naar naar hun eigen staat terug te keren”
.
Je begint iig al toe te geven dat het hun staat is, uiteraard met de wetenschap dat joden daar al duizenden jaren woonden voordat de islam überhaupt verzonnen werd..
.
“Tevens dien ik mijn verontschuldiging aan te bieden”
.
Nee hoor, je hoeft je verontschuldigingen niet aan te bieden. Niet voor je jodenhaat, niet voor je christenhaat, niet voor je atheïstenhaat, niet voor je haat in het algemeen tegen alles wat niet-islamitisch is. Wat wel belangrijk is, is te weten dat je achter het moslimterroristen staat. Maar hoe hou je het vol tegen je zin in dag in dag uit geconfronteerd te worden met een westerse samenleving?
.
Ik blijf het ook vreemd vinden dat juist mensen als jij Hitler er continu bij halen gezien mensen als jij net als Hitler een totalitaire ideologie aanhangen en joden tot op het bot haten. Hitler wordt dan ook geëerd door moslimstudenten.
https://www.youtube.com/watch?v=4yxExpZEoqc
30 maart 2016 op 08:02
Ik ben joods, atheïst en heb eeen christelijke vrouw.
Mensen als jij hebben hetzelfde nodig als 80 jaar geleden toen jullie mijn joodse familie te grazen namen. Nu doen jullie dat bij m’n islamitische familie. Het jodendom is een “fout” geloof in die zin dat het discriminerend is en jegens Jezus niet al te sympathiek is, aangezien hij als een oplichter wordt gezien. De islam ziet juist in Jezus een held.
Jullie soort mensen moet het hebben van bedrog omtrent de islam.
O, nog iets. Ik ben “links” en “sociaaldemocraat”. Wil je even kijken hoeveel overeenkomsten Hitler had met “jullie” gedachtewereld?
Zoek hier https://is.gd/ELvX4f maar eens onder de hoofdstukken, sociaal-democratie, in combinatie met pers, joden en vakbeweging.
Ik heb zo het idee dat er heel wat onder jullie te vinden zijn die rehabilitatie voor deze man overwogen. Hitler had immers net zo’n pest aan ons als jullie?
En eigenlijk heeft hij maar een fout gemaakt. Hij pleegde zelfmoord. Dat is…
29 maart 2016 op 23:15
“Aan de islam mankeert niets.”
Achterlijke randdebiel, dat is de enige passende reactie.
Katholiek, jood of wat dan ook, boeit mij geen reet. Wat voor mijn geboorte gebeurt is, ben ik ook niet verantwoordelijk voor. Ik ben een vrij mens die in een vrij land geboren is en daar ook wil sterven. Niet eens een humanist, maar wel redelijk rationeel. Aan moslims geen behoefte, die voegen NIETS toe op het rationele vlak. Dat moordende krapuul kan helemaal doodvallen. En jij erbij.
30 maart 2016 op 00:52
@Veldman
Pleur toch op man!
Mocro maffia. Grutjes!
Paljastijnse vluchtelingen…. Grutjes, die hebben zich leuk weten te vermenigvuldigen! Israël een land van woestijn en moeras met een flut aan Arabieren die wat geiten dreven en stierven aan malaria. Stukken land die verkocht werden aan die vermaledijde joden die van niets iets maakten waardoor de Arabieren erheen zwermden…….
Mafkees, ga eens wat geschiedenis doen in plaats van in uw zeikplaatje vast te blijven zitten.
Nee en bespaar me de hele verenigede naties van uw familie. Ach het leven valt tegen in uw Greuningse durp hè.
30 maart 2016 op 08:15
Klopt. Toen de joden in ’48 er kwamen was het land woest en ledig. En ze deden gewoon war in de Bijbel staat door de bevolking wat er nog was uit te roeien.
Wetenschappelijk is het ook vast komen te staan dat de joden zijn vervolgd door geïslamiseerde christenen.
Daarom is het goed dat nu zowel christenen als joden samenwerken om moslims af te maken.
Overigens nog een kleinigheid. Ik ben redacteur geweest van schoolboeken die m.n. over geschiedenis gingen.
29 maart 2016 op 11:02
Het is evident dat zowel de EU als de Westeuropese marionet-regeringen op termijn een continentale burgeroorlog willen ontketenen om uiteindelijke een Europese Monsterstaat te kunnen creëren. Met het oog op de zakelijke belangen zal dit wel een lucratieve business voor de decadente en volstrekt immorele elite zijn. We worden geregeerd door sociopaten.
29 maart 2016 op 11:37
Als we worden geregeerd door sociopaten (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat zo) dan dienen ze te worden opgesloten. Er lopen meer gekken buiten de inrichting dan er in zitten; dus de gek wordt geregeerd door zijn mede-gek. Samen naar de knoppen ja gezellig.
29 maart 2016 op 11:45
Dat de Westeuropese elite een burgeroolog willen ontketenen geloof ik niet, echter, het is zeker waar dat de werkgevers en multinationals veel geld willen verdienen en grenzen en cultuur is daarbij een hindernis.
Politici krijgen daarom min of meer een agenda opgelegd via de verschillende lobbygroepen en Amerika waaromheen een verkiezingsprogramma wordt gebouwd, de rest is marketing, niet moeilijk aangezien de media in de tas zit van de elite en mensen die opkomen voor hun nationaliteit de moderne ketters zijn.
De werkgevers zouden het liefst een politieke unie zien tussen de EU en Amerika, met vernietiging van democratie. De nieuwe religie is ook al bekend, die wordt beschermd met wetgeving. Trump is de spelbreker, kijk maar hoe hij wordt tegengewerkt nu.
29 maart 2016 op 10:44
Albanezen die toch gepakt worden en gevangenisstraf krijgen mogen die in Albanië uitzitten. Een ander bendelid gaat die dan uitzitten en de veroordeelde komt terug naar België met een valse pas. Dit alles heeft te maken met de pijnlijk in stand gehouden mythe dat we allemaal gelijk zijn en allemaal dezelfde rechten hebben.
28 maart 2016 op 18:41
Het is om gek van te worden. Eerst gastarbeiders tot mede-multi-culti-bewoners en hun families en nabestaanden tot in den eeuwigheid uitnodigen met gulle uitkeringen tot in het land van herkomst. De multi-culti gedachte werd nooit verwezenlijkt omdat en de Hollander daar niet veel in zag en omdat de potentiele multi-culti-mede-mens er geen zin in heeft. Nu komen er Albaniërs bij bosjes binnen waaronder natuurlijk criminelen. Die Albaniërs zijn verklaard illegaal dus behoren niet bij de multi-culti-groep. Maar illegalen in NL zijn geen illegalen want illegale mensen bestaan niet, totdat ikzelf van buiten Schengen op Schiphol land en mijn paspoort moet laten zien want anders probeer ik illegaal NL binnen te komen en dat mag niet. Wie snapt het nog? Wat een ongelooflijke stomme idioten regeren dit land. Of zijn het criminelen met een misdadige agenda? Het lijkt er wel op. Onze overheid voert simpelweg een illegaal beleid.
28 maart 2016 op 17:42
Volgens Rutte: We staan pal voor onze open en vrije democratie, we zijn met meer!
Wat die open samenleving, open grenzen ons te bieden hebben is wel duidelijk.
De gehele regentenkliek hoort achter slot en grendel wegens ernstige incompetentie en landverraad. Hoe lang kan deze incompetente zooi nog doorgaan?
Moeten in het Vondelpark eerst alle kindertjes en moeders opgeblazen worden die het paasfeest vieren door naar verstopte paaseitjes te zoeken zoals in Pakistan gebeurd is? Daar horen we trouwens niet zoveel van. Waar wel veel aandacht is zijn de protesten in Belgie door zogenaamd hooligans. Wel hoeveel moslim kinderen hebben die vermoord of aangevallen? Of is het een gevolg van>>> de immer uitdijende islamisering met alle gevolgen van dien. Een reactie van geen tolerantie tegen intolerantie terwijl onze regenten niets anders doen dan tolerantie prediken tegen intolerantie. Stoepkrijt en kransen leggen en veel liedjes zingen om de islam klein te krijgen. Dat helpt goed………
29 maart 2016 op 14:30
Inderdaad. Je zou hier eigenlijk een joodse staat moeten hebben. Dan zou als er eventueel iemand in het Vondelpark wordt vermoord (wat helaas voor aanbidders van Wilders nog steeds niet is gebeurd) zouden we dit kunnen doen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Conflict_in_de_Gazastrook_2014) We zouden bijvoorbeeld de Schilderswijk zo’n behandeling kunnen geven aangezien daar allemaal kwaadaardige mosolims wonen die weigeren toe te geven dat joden het volste recht hebben iedereen volgens hun geloof te vermoorden en dat Jezus op aarde is gekomen om de joden daarbij te helpen, vandaar dat de christenen alleen al de laatste 15 jaar zo’n 10 miljoen moslim-slachtoffers hebben gemaakt.
En weet je wat zo gemeen van IS is? Ze gebruiken de Bijbel om hun misdaden te rechtvaardigen, want dat hebben ze gewoon afgekeken van de joden en christenen. In de Koran is het nergens te vinden dat god achter hen zou staan.
29 maart 2016 op 22:10
‘DeenaDander’, zeg eens, wat is dit voor totale onzin? En waarom durf je niet, zoals ik wel doe, je eigen naam niet onder je stukjes te zetten/ Te LAF?
Goodgoan: Gait H.M. Leferink
30 maart 2016 op 00:58
@Leferink
Die gast is zo gek als een draaideur!
Ow en ik zou wel willen schrijven onder eigen naam, maar toen ik dat deed tja, toen werd ik voor vrouw versleten (Anne), wat ik soms komisch vond toen ik een lezing gaf in Duitsland en men vreemd keek toen een man het spreekgestoelte beklom. Maar toen ik (beter gezegd mijn vrouw) rare telefoontjes ontving omdat mijn echte achternaam iets zou impliceren (joost weet wat ik bedoel, want hij weet wie ik ben), ben ik haar nick gaan gebruiken.
30 maart 2016 op 12:06
Hij bedoelt de sekte “Christenen voor Israël” Ze zijn al jaren bezig om Chazaren uit Oekraïne , die ooit het Judaïsme als religie aannamen, naar Israël te brengen . Ooit op HolDoc Ze denken dat dan de Messias terug komt Dit terwijl een orthodoxe groep Joden juist zegt dat de Joden juist niet in Israël mogen wonen want de Messias zal het Joodse volk naar Israël leiden Het is maar dat u het weet
28 maart 2016 op 17:41
Het is heel simple. Amerika en de EU willen naar mekaar toegroeien, zodat er een wereldregering ontstaat. Het volk is tegen, het volk moet kapot. Door zoveel mogelijk culturen en religies te vermengen ontbreekt de cohesive en kan de EU sneller een politieke unie worden en samensmelten met de USA. De droom van verhofstadt.
Dit soort idealen zitten ook in de haarvaten van de media. Die vluchtelingenstromen worden gewild door Amerika en Merkel heeft maar te gehoorzamen, want Duitsland heeft WO2 verloren en moet zich aan allerlei verdragen houden.
De VVD is de ideale regeringspartij want die doet alles wat de werkgevers willen. Meer outsourcing, open grenzen. In feite zijn de werkgevers de baas en hebben de EU leiders en Amerika achter zich. Alles moet daarvoor wijken. Nationalteiten zijn voor hun een belemmering, net zoals cultuur. Dat moet dus allemaal kapot gemaakt worden voor het grote geld. Trump dreigt spelbreker te zijn dus moet ook kapot, de media regelt dat.
28 maart 2016 op 16:38
De Rutte-Samsom kliek is bezig dit land totaal kapot te maken. Er komt werkelijk niets nuttigs uit de poten van deze regenten. Af en toe stoere praat die echter NOOIT wordt gevolgd door daden, laat staan door daden die iets betekenen. Het is werkelijk van een misdadig niveau: men laat BEWUST elke dag de deur open voor de import van criminaliteit, islam, parasieten en gelukszoekers. Niemand wordt uitgezet. Alles blijft, legaal of illegaal. Als er al iemand vertrekt is het met een zak geld.
Criminaliteit zal enorm gaan worden en we weten hoe de NL politie ervoor staat. Liever besteedt men tijd aan het idiote Wildersproces, het in beslag nemen van legale borden bij demonstraties, varkensmutsjes en huisbezoeken aan mensen die iets over een AZC zeggen.
En de NL kudde blijft het, in meerderheid, pikken. Geïndoctrineerd door media, onderwijs, regentenkliek en achterlijke BN’ers.
De afgrond nadert en de meeste pitten lekker door. Stelletje onnozelen!
28 maart 2016 op 16:27
Zo herinner ik me een gesprek met militairen van de Geneeskundige troepen van d Bundeswehr. Ze waren, al meer dan 20 jaar geleden, in Kosovo bezig geweest met het opzetten van een hospitaaltent. Toen het voorste stuk klaar was en ze in het achterste deel bezig waren werd het voorste deel door de plaatselijke bevolking leeggeroofd!
Vertel dit maar aan Koenders en die andere dromers daar in den Haag!
Goodgoan: Gait H.M. Leferink
28 maart 2016 op 15:22
Vergeet ook de plezierige gewoonte van de vete (bloedwraak) niet, die in Albanië nog springlevend is.
Onbegrijpelijk dat er een hele asielprocedure wordt opgetuigd ipv de illegale immigranten in vreemdelingenbewaring te zetten voor de maximale duur en vervolgens uit te zetten.
Asielrecht is het recht van een land/kerk om asiel te verlenen, niet van de asielzoeker om het te krijgen. Vergelijk het middeleeuwse kerkasiel, waar de vluchteling voor de ene rechtsorde naar de andere ging. Het waren die rechtsordes die elkaar vervolgens met rust lieten, het asielrecht van de ander respecteerden. Maar dat zal wel weer allemaal te moeilijk zijn, volgens de mensen die het te moeilijk hebben gemaakt.
29 maart 2016 op 14:46
Eer- en bloedwraak is in ieder geval volgens de islam verboden.
Gelukkig dat de joden in ieder geval wel wraak op de moslims hebben kunnen nemen in ’48 omdat de Palestijnen eeuwenlang hun land hadden bezet. in 1850 was maar liefst 95% van de bevolking Palestijnen. En wat ook nog zo erg was dat dat de joden die 3400 jaar geleden naar het land kwamen en de bevolking er uitroeide zij helemaal uit Egypte moesten komen lopen.
In ’48 moest ze nog veel grotere afstanden afleggen. 250.000 moesten uit Marokko komen bijvoorbeeld waar ze tussen ’35 en ’45 naar toe waren gevlucht uit Europa.
Da’s een enorme afstand. En toen moesten ze ook nog een 15.000 Palestijnen meehelpen afmaken en een miljoen verjagen. De joden hebben destijds heel wat af geleden.
30 maart 2016 op 11:59
Whatever, feit is dat het in Albanië nog bestaat. Het oog-om-oog, tand-om-tand uit het oude testament is de beëindiging van die praktijk.
28 maart 2016 op 14:42
Dat uitzetten op de gebruikelijke manier gaat ook na heen half jaar niet lukken.
Alleen ontmoediging werkt. Bijvoorbeeld:
Zet deze nep-asielzoekers vast, op water en brood; geen halal, telefoon, TV, internet, wifi. Laat ze na een paar weken vrij, met de opdracht om het land direct te verlaten. Blijken ze dat niet te doen, dan weer vastzetten, maar dan wat langer en nog iets onaangenamer, etc.